OGame DK

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Deut søges.

2

Bikermus

Køber Krystal

0

[TOT: 6.976.608.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Domitian [SMD] (A: 1.168.560.000, D: 5.808.048.000)

1

ZybeR

Sportskanalen!

26

Hood

Q konto byttes til wasat eller Uni 1

4

Falcon

News

Recent Activities

• Sidekick -

Liked Bikermus’s post in the thread Deut søges..

Like (Post)
    Den flåde har nu været her i 6 måneder, har skam været i uniet siden du også var der, forskellen var bare at jeg ikke flygtede da det blev for hårdt ❤️ Kom nu ind og sælg mig deu eller leg med mig Falconersalen! Vi kan lave en verbal…
  • Dark Horse -

Liked Bikermus’s post in the thread Deut søges..

Like (Post)
    Den flåde har nu været her i 6 måneder, har skam været i uniet siden du også var der, forskellen var bare at jeg ikke flygtede da det blev for hårdt ❤️ Kom nu ind og sælg mig deu eller leg med mig Falconersalen! Vi kan lave en verbal…
  • Bikermus -

Replied to the thread Deut søges..

• Sidekick -

Liked Razzy’s post in the thread Køber Krystal.

Like (Post)
    Jeg står og mangler krystal :) Kan bytte med metal eller deu.
  • Razzy -

Posted the thread Køber Krystal.

Thread
    Jeg står og mangler krystal :) Kan bytte med metal eller deu.
  • Falcon -

Replied to the thread Deut søges..

Lad os se hvor længe du søger, du mister nok flåde ret hurtig til relax, jeg giver dig max 3 måneder, held og lykke i universet biker :) Warn givet for spam (2.5) - Gwo