Morpheus (-DFS-) vs. Monks (MFA) - (TD = ca. 8,86 mio)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Morpheus (-DFS-) vs. Monks (MFA) - (TD = ca. 8,86 mio)

Havde holdt øje med Monks i 3-4 dage og forsøgt at finde et mønster. Lagde så flåden så tæt på som muligt uden at blive alt for synlig.
    Spionerede: øv. "kun" en kampflåde på 43 krydsere, 5 slagskibe og 2 bombere. Og så var der bygget 155 flere kanoner på planeten, siden spionage 3 dage tidligere. Øv, ekspeditionsflåderne manglede, men ok profit alligevel, da der lå mange ressourcer. Men hvis ekspeditionsflåderne skulle komme hjem, så ville det ende uafgjort - og med et væsentligt større crash af egen flåde, men dog samme profit.
    Sendte så recyklere afsted, efterfulgt at den samlede kampflåde. 12 minutter senere stjerne på planeten, men ikke på main eller de øvrige. 15 minutter senere: minuttal på. Puha ekspeditionsflåderne kom hjem. Vende eller fortsætte?
    Fortsætte....pulsen op......Tokes ord om, at "Monks - ham fanger du aldrig. Tro mig!" hævede pulsen..BANG! Sikket brag.
    Tak til Monks for at tage det konstruktivt - det er en stor Ogame-spiller der gør det. Håber du fortsætter det gode spil!

Sikken grisefest!!!!

Øføf!

Fredag mødtes følgende flåder i kamp:
    Morpheus vs. Monks

Angriber Morpheus
    Våben: 50% Skjold: 70% Pansring: 70%

l.Trans 71
    L.Jæger 175
    St.Jæger 103
    Krydser 137
    Slagskib. 51
    Interceptor. 9

Forsvarer Monks
    Våben: 30% Skjold: 10% Pansring: 100%

l.Trans 69
    St.Trans 215
    L.Jæger 55
    St.Jæger 81
    Krydser 43
    Slagskib. 5
    Spio.Sonde 44
    Bomber 2
    Sol.Sat 90
    Interceptor. 2
    Rak. 412

Angriber Morpheus
    Våben: 50% Skjold: 70% Pansring: 70%

l.Trans 12 (-59)
    L.Jæger 27 (-148)
    St.Jæger 47 (-56)
    Krydser 126 (-11)
    Slagskib. 51 (-0)
    Interceptor. 9 (-0)

Forsvarer Monks
    Våben: 30% Skjold: 10% Pansring: 100%

St.Trans 3 (-212)
    Krydser 5 (-38)
    Slagskib. 2 (-3)
    Bomber 2 (-0)
    Interceptor. 1 (-1)

Resultat

Kampen endte uafgjort, begge flåder flyver tilbage igen

Angriberen tabte totalt 1.707.000 enheder.
    Forsvareren tabte totalt 6.310.000 enheder.
    På rumkoordinaterne ligger der nu 1.231.200 metal og 879.300 krystal.
    Sandsynligheden for at der kommer en måne er 20 %

Opfølgningsangreb

Angriberen har vundet denne kamp Bytte : 665.898 Metal, 3.366 Krystal og 94.767
    Deuterium. Ruinmark : 83.100 metal og
    35.700 krystal.

Angriberen har vundet denne kamp Bytte : 515.981 Metal, 1.708 Krystal og 47.393
    Deuterium. Ruinmark : 0 metal og 0 krystal.

Din(e) 86
    Recycler(e) har en samlet kapacitet på 1.720.000. Ruinmarken på [2:235:8] bestod af 1.231.200 metal og 879.600 krystal. Du
    har samlet 860.000 metal og 860.000 krystal.

Din(e) 5
    Recycler(e) har en samlet kapacitet på 100.000. Ruinmarken på [2:235:8] bestod af 454.300 metal og 55.300 krystal. Du
    har samlet 50.000 metal og 50.000 krystal.

Din(e) 26
    Recycler(e) har en samlet kapacitet på 520.000. Ruinmarken på [2:235:8] bestod af 49.600 metal og 0 krystal. Du
    har samlet 49.600 metal og 0 krystal.

Mangler altså ca. 460k af ruinmarken, primært metal. Håber Monks selv fik det.

Attacker profits : 1.497.013 (efter deu-forbrug ca. 1,4 mio i profit)
    Metal: 1.028.779 | Cristal: 348.074 | Deut: 120.160

Defender profits : -7.639.113
    Metal: -4.991.879 | Cristal: -2.369.074 | Deut: -278.160

Converted by InfoCompte CR converter
    Skin InfoCompte Noir by ManishBoy

The post was edited 5 times, last by Morpheus ().

• Approved! :D En fin profit, medmindre at den der 1,4 mio deut ikke er trukket fra...

Under alle omstændigheder er det noget af en HoF, i sær efter gårsdagens udtalelse på Tokes HoF ;)
    IS THIS THING EVEN ON ANYMORE?
    -IQmaster, med flere alias end jeg gider at tælle-

Draco, plads 63 - plads 46 militær - Konverteret til kedsomhed og miner.
  • morfidus hvor jeg da virkelig savner og flyve med dig :) det er jo en sand fornøjes og se dig i luften :)

og undre mig ikke Monks tager det pænt han er også en Sand Ogamer :) der nu for anden gang har mistet sin flåde til -DFS- øføf Monks ved du kommer igen håber du gør som i Barym :)

og ellers det med Profit
    Morfidus er et Svin "jeg har selv fundet/lavet ham" øføf:)
    så selv om der havde været mindre eller næsten ingen profit så havde Morfidus ramt for et flåde hit er og bliver et flåde hit og det elskes så højt i -DFS-

så der må godt ØFFES

og til hele -DFS- uni Electra hvor gør i det bare super flot
    Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
  • "Tak til Monks for at tage det konstruktivt og ovenikøbet lade opfølgningsangrebene gå igennem. Håber du fortsætter det gode spil!"

Hvem skal så have ban for push? :)

Mange tak til ThaKing for signaturen!
  • Tahmias, jeg ikke helt på hvilket skrivebord du lagde hovedet da du skrev den kommentar, men Monks og DFS har et ret anspændt forhold til hinanden, hvilket du også burde vide.

Jeg tror bare han mener at Monks ikke kom på mens followups'ne kom flyvende.

• IQmaster wrote:

Tahmias, jeg ikke helt på hvilket skrivebord du lagde hovedet da du skrev den kommentar, men Monks og DFS har et ret anspændt forhold til hinanden, hvilket du også burde vide.

Jeg tror bare han mener at Monks ikke kom på mens followups'ne kom flyvende.

Sådan lyder det bestemt ikke på OP :)

Hvis det andet er tilfældet, så er det da et fint fint hit, med dejlig meget profit, selvom det meste er metal. Det kan en grossist jo nok tage vare på. Glwrb Monks.

• jeg var 100% på før followups. og nej jeg tog ikke RM, kan ikke engang bygge recyclere :P hva fanden... kan ikke engang bygge XX.
    og toke har ret morpheus. du ville aldrig ha ramt mig, hvis jeg fleetsaver osv. men har vi jo snakket om :P
    om GO vil tage det som push, at jeg ikke bruger mine resourcer er noget de må tage stilling til. har ikke besluttet mig for om jeg genopbygger.
    har ikke rigtig "gidet" Electra
    ps. var oppe kl 01.57 men var sjovere at sove en at vente på eksp flåden komme retur og flytte den :P

HoF uni 13: 98 på den rigtige side. 1 på den forkerte. Største TD 662 M
    HoF Uni IO: Ukendt på den rigtige side. 0 på den forkerte største TD 7,29G
    RIP kills: 125
    Måner ødelagt: 3

• Nå, så må du undskylde Tahmias, havde bestemt troet at Monks ville have brugt sine ress ^^ Tak for lige at kaste lys over sagen Monks.
    Det er stadig en fin profit om det så er push eller ej.

• MSA kan vidst ikk tolke teskter, så kort resume vil jeg tro hedder, Morp sendte og ramte Monks hovedflåde, monks kommer på efter og lader være med at flytte resterende flåde og ress så Morpeus kan få det sidste profit hivet igennem.
    Glwrb/irl hvad du end vælger monks.
    Welcome to my signature.
  • læs det som, stod op pga af øjenbetændelse 40min før impact. under normale omstændigheder ville jeg pænt vente på min eksp flåde og sende den ud igen osv. ville derfor normalt ha opdaget angrebet.
    stod op igen kl. 4 da mit øje skulle ha sin medicin ;) så hans followups. og valgte at lade ham få lidt profit nu han havde lagt så meget i at komme ud til mig.
    Edit: skal lige nævnes jeg stort set ikke har sovet i 1½ uge :(

• Monks wrote:

læs det som, stod op pga af øjenbetændelse 40min før impact. under normale omstændigheder ville jeg pænt vente på min eksp flåde og sende den ud igen osv. ville derfor normalt ha opdaget angrebet.
    stod op igen kl. 4 da mit øje skulle ha sin medicin ;) så hans followups. og valgte at lade ham få lidt profit nu han havde lagt så meget i at komme ud til mig.
    Edit: skal lige nævnes jeg stort set ikke har sovet i 1½ uge :(

Altså du valgte at pushe en højere rangeret spiller :) Har du slet ikke læst reglerne?

• kan ikke se der står nogen steder i reglerne jeg skal smide alle mine resourcer ind i forsvar og optage mit skibsværft de næste 4 dage fordi jeg bliver angrebet ;)

• Monks wrote:

kan ikke se der står nogen steder i reglerne jeg skal smide alle mine resourcer ind i forsvar og optage mit skibsværft de næste 4 dage fordi jeg bliver angrebet ;)

For en gangs skyld er vi enige Monks :P Men igen så har du jo også øjenbetændelse, så det kan jo godt være lidt svært at se ikke :P

• i perioder jo IQ ;) men var værst for 5 dages tid siden. men som sagt, normalt ville det angreb ikke ha gået igennem, da jeg ville ha kigget ind til mine eksp flåder :)

• og er nu engang ikke mit problem ;) hvis det bliver anset som push ryger den over på Morph da det 100% er hans valg et lade angrebet gå igennem, desuden, hvis min acc bliver bannet for push er jeg ret ligeglad :P

• ej dingoper, lad dem nu total underholdene læsning. men nu de ikke må mundhugges her så lad dem føre kampen ingane med skibe hehe. ja se det er også noget der er underholdende..

men summon sommarum, så er det et super hit Morpheus thums up herfra, og som lcm også nævnte så er det jo ikke altid den fede pomfrit man skal gå efter en smukt slag er lige så godt ;)