Bayden[DaUn] & Toph[DaUn] & Nightwish[DaUn] & Icecube[DaUn] -vs- theblackpirate[DRSA] ~(TD: 1,61 G)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bayden[DaUn] & Toph[DaUn] & Nightwish[DaUn] & Icecube[DaUn] -vs- theblackpirate[DRSA] ~(TD: 1,61 G)

And here we go ... again

Hold da op vi er produktive idag.

Anyway vi forsøgte tidligere at fange lidt flåde med et RIP angreb (se det andet HoF) men han kom on. Nightwish synes dog at måneknæk ville være sjovt og det viste sig hurtigt at være en god forretning.

En retur flåde til kl 19 fra en rec mission var på vej hjem.. Men hov så trak han.. 14.30 var tiden nu.

Simme simme sende IPR og sende flåden.

Et dejligt og klassisk hit afslutter en dejlig dag og sommer.

Jeg vil på vegne af Dark Union takke følgende personer.

Toph - For at deltage i hittet samt bistå med IPR her til morgen.
    Nightwish - For at samle informationer og biddrage med IPR.
    Babylon - For at være tilstede (og sende IPR + flåde).
    Always-me - For at sende IPR igår.
    Icecube - IPR angreb igår og idag.

Statistik

Point før hittet begyndte med IPR osv.

Point efter hittet var afsluttet

Flåde efter hittet var afsluttet

Vi har sendt
    10500 IPR mod theblackpirate for at kunne udføre dette hit. (Anslået)

Angriber: Bayden
    Våben: 170% Skjold: 170% Pansring: 180%
    Destroyer .:. 10.208

L. Trans .:. 25.000

L. Trans .:. 27.754
    L. Jæger .:. 519
    Interceptor .:. 10.192

L. Trans .:. 50.000
    Interceptor .:. 10.000

Krydser .:. 35.000

L. Jæger .:. 396.000

St. Jæger .:. 8.120
    Krydser .:. 32.200
    Slagskib .:. 100

Angriber: Toph
    Våben: 170% Skjold: 160% Pansring: 160%
    L. Jæger .:. 113.499

Slagskib .:. 10.000
    Interceptor .:. 20.007

St. Jæger .:. 10.000

L. Jæger .:. 100.000

Destroyer .:. 10.419

L. Jæger .:. 100.000

Krydser .:. 42.001

Angriber: Nightwish
    Våben: 160% Skjold: 150% Pansring: 180%
    Spio.Sonde .:. 1

Angriber: Icecube
    Våben: 170% Skjold: 170% Pansring: 170%
    Spio.Sonde .:. 1

Forsvarer: theblackpirate
    Våben: 150% Skjold: 160% Pansring: 150%
    L. Trans .:. 7.905
    L. Jæger .:. 98.281
    Recycler .:. 5.196
    Sol. Sat .:. 3
    Destroyer .:. 3.937
    Rip .:. 17
    Raketkanon .:. 199.430

Destroyer .:. 10.161 - (Tabt: 47)

L. Trans .:. 24.518 - (Tabt: 482)

L. Trans .:. 27.197 - (Tabt: 557)
    L. Jæger .:. 509 - (Tabt: 10)
    Interceptor .:. 10.142 - (Tabt: 50)

L. Trans .:. 49.046 - (Tabt: 954)
    Interceptor .:. 9.952 - (Tabt: 48)

Krydser .:. 34.675 - (Tabt: 325)

L. Jæger .:. 388.456 - (Tabt: 7.544)

St. Jæger .:. 8.022 - (Tabt: 98)
    Krydser .:. 31.893 - (Tabt: 307)
    Slagskib .:. 100 - (Tabt: 0)

L. Jæger .:. 111.212 - (Tabt: 2.287)

Slagskib .:. 9.962 - (Tabt: 38)
    Interceptor .:. 19.924 - (Tabt: 83)

St. Jæger .:. 9.864 - (Tabt: 136)

L. Jæger .:. 97.995 - (Tabt: 2.005)

Destroyer .:. 10.379 - (Tabt: 40)

L. Jæger .:. 97.995 - (Tabt: 2.005)

Krydser .:. 41.549 - (Tabt: 452)

Angriber: Nightwish
    Spio.Sonde .:. 0 - (Tabt: 1)

Angriber: Icecube
    Spio.Sonde .:. 1 - (Tabt: 0)

Forsvarer: theblackpirate
    L. Trans .:. 0 - (Tabt: 7.905)
    L. Jæger .:. 0 - (Tabt: 98.281)
    Recycler .:. 0 - (Tabt: 5.196)
    Sol. Sat .:. 0 - (Tabt: 3)
    Destroyer .:. 0 - (Tabt: 3.937)
    Rip .:. 0 - (Tabt: 17)
    Raketkanon .:. 0 - (Tabt: 199.430)

Forsvarer theblackpirate ødelagt.

Angriberen har vundet denne kamp
    Bytte: 250 metal 101 krystal og 63.932 Deuterium.

Angriberen tabte totalt 119.505.000 enheder.
    Forsvareren tabte totalt 1.492.816.000 enheder.
    På rumkoordinaterne ligger der nu 229.444.800 metal og 134.593.500 krystal.

De enorme masser af fri metal og krystal samles og former en drabant (måne).
    Der blev dannet en måne!

(Under forudsætning af at angriberen fik ruinmark)
    Angriber har fået: 244.597.583
    Angriber har totalt tabt: 119.505.000
    Forsvareren har totalt tabt: 1.492.816.000
    Total skade: 1.612.321.000

Din(e) 20.000 Recycler(e) har en samlet kapacitet på 400.000.000
    Ruinmarken bestod af 229.424.800 metal og 134.579.800 krystal.
    Du har samlet
    229.424.800 metal og 134.579.800 krystal

Avanceret balance
    Angriber har tabt......profit..........difference
    80.983.000.........229.445.050.........148.462.050
    38.522.000.........134.593.601..........96.071.601
    17.000.000..............63.932.........-16.936.068
    --------------------------------------------------
    Profit: ...............................227.597.583

Forsvarer har tabt.....profit..........difference
    1.082.693.000................0......-1.082.693.000
    410.123.000..................0........-410.123.000
    86.448.500...................0.........-86.448.500
    --------------------------------------------------
    Profit: ............................-1.579.264.500

The post was edited 1 time, last by Warranty ().

• Forsvaret var før jeg startede dette projekt d. 16 Juni på
    300k+ RK
    220k+ LL
    25k SL
    5k+ ion (og hans nanit lvl 6 har spyttet dem ud hele natten og det meste af morgenen)
    5k gauss
    2,5k plasma
    Imellemtiden har han bygget en del plasmaer og LL, og i morges en masse ion

Månen røg på 6. forsøg og kostede 5 RIPs (drunkenbolte)
  • Føj da... jeg skulle sq have sendt efter den rm.. ROFL...

Happy RB....

Men DD hvorfor dælen opfordrede du mig til at gå efter flåden når i havde haft fyrværkerri osv efter den...
    Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
  • Dette kostede mange timer på ipr området, faktisk alene 10 timer i dag og over 50 mio ress for mit vedkommende, så det er kun dejligt at se at det har båret frugt i dag.
    Jeg vil også gerne sige tak til de personer, der deltog i dette hit. Det var alt tiden værd at gøre dette muligt sammen med sine allymates. 8-) Helt klart noget jeg vil kunne huske fremover

Lykke til med rebuild pirate - Og tillykke med månen.

Isterningen
  • Et stort stykke arbejde i fik udført ingen tvivl, der kan dog herske tvivl om jeres "profit"Angriber har fået: 244.597.583 (efterslaget)
    min gamle speedsim kan ikke håndterer mere end 999 ipr som koster: 12.487.500 Metal, 2.497.500 Krystal og 9.990.000 Deuterium
    "Vi har sendt 10500 IPR mod theblackpirate for at kunne udføre dette hit. (Anslået)"

det vil sige at jeg skal gange op med ca. 10 (rundet op med 1 ipr)

det gir: 124.875.000 metal, 24.975.000 krystal, 99.900.000 deu (hvis vi skal regne denne profit ud i 3:2:1 eller 2:1:1 er jeres profit forsvindende lille) ^^

men nu kender jeg selv glæden bag et stort stykke arbejde og især når det er udført, stor skade, lille fortjenetste og fornuftig tv, tillykke med det store slag. :)

• mrkaio wrote:

Et stort stykke arbejde i fik udført ingen tvivl, der kan dog herske tvivl om jeres "profit"Angriber har fået: 244.597.583 (efterslaget)
    min gamle speedsim kan ikke håndterer mere end 999 ipr som koster: 12.487.500 Metal, 2.497.500 Krystal og 9.990.000 Deuterium
    "Vi har sendt 10500 IPR mod theblackpirate for at kunne udføre dette hit. (Anslået)"

det vil sige at jeg skal gange op med ca. 10 (rundet op med 1 ipr)

det gir: 124.875.000 metal, 24.975.000 krystal, 99.900.000 deu (hvis vi skal regne denne profit ud i 3:2:1 eller 2:1:1 er jeres profit forsvindende lille) ^^

men nu kender jeg selv glæden bag et stort stykke arbejde og især når det er udført, stor skade, lille fortjenetste og fornuftig tv, tillykke med det store slag. :)

Os der sendte ipr fik ikke profit eller dækket "tab". Vi gjorde det af egen fri vilje hele vejen igennem
  • Warranty wrote:

Babylon - For at være tilstede (og sende IPR + flåde) + vække Always-Me i morges mens han lå og sov -.-.

Rettet :D

Super godt arbejde vi fik stødt sammen. Så blev piraten vist skudt i sænk.
    Ærgeligt, at der ikke var nok fleetslots til at min sonde kunne komme med, nu da jeg så møjsommeligt har bygget en. Det må jo være næste gang så :D
    Vi ses på havet ;)

The post was edited 1 time, last by always me ().

• Noget af en slagkraftig omgang bøllebank der blev leveret her hehe

Nice work attackers... og hfwrb defender.
    [Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
    Nu som professionel Ogame board SPAMMER - måske som gæstespiller ;o)
    409 HOF i DK: UNI2 = 92, UNI6 = 303, UNI8 = 14
    En HOF per kalenderdag hehe

Sagt af BonKfish: Hvis dette var ludo, kan man vel godt sige jeg er blevet slået hjem
    Sagt af mr IQ: Nu hvor alle maskerne er faldet af, så glor jeg på et fjæs jeg ikke kender...
  • Tja, det var en sur omgang bøllebank. Der er en lille forhistorie til slaget, nemlig at jeg først spionerer nigthwish for en 14 dage siden. Og som straf får jeg 500 ipr i nakken.... ipr angrebet mislykkes da jeg kommer online. Nogle dage senere opdager jeg at han sammen med de værste DaUn bøller der kan opdrives, prøver at angribe. Rips på moondestruction fra nightwish og 600 rips fra babylon på vej til forsvarsbash jeg opdager sent om natten/morgenen at mit forsvar bliver overspulet med ipr,samt at ripsene er på vej...jeg dropper noget forskning og bygger forsvarsraketter som en sindssyg og de gir op og trækker flåden. Vidste jo godt at der ville komme endnu et forsøg, så jeg får sendt lidt flåde væk til de fjerne galakser og resten bliver bare fsét som sædvanligt, desværre. Laver en megabøf, da jeg kommer til at sætte nanitten i sving i 10 timer, lige inden jeg går i seng,dvs jeg er chanceløs da jeg om morgenen står op og ser at banditterne har fjernet min måne og fyret flere tusind ipr på mit forsvar. Hmmm...jeg TROEDE at hvis man trak flåden fra en recycling, så ku fjenden ikke se den mere på phalanxen, så jeg skynder mig at trække flåden og regnede med at så var DEN ged barberet ;)

Opdager til min skræk , at nightwish på forum derefter skriver min flådestørrelse og NØJAGTIGE hjemkomst på sekundet, dvs jeg er sitting duck 8o Han fjerner den hurtigt fra forum igen, men skal love for at der kom gang i HH, da folk ku se at min flåde var solgt til stanglakrids på forhånd. Var så nødt til at smutte i 4 timer og da jeg logger på 10 min før min flåde skulle hjemkomme, lignede det næsten D-dag. En stor klyngebombe af DaUn kumpaner var på vej...kunne se at de ville angribe 5 sek after min flåde landede. Kunne måske ha flyttet gulerødderne hurtigt nok, til at flytte flåden med det gamle ogame design, men redesign er dejligt tungt at danse med X(
    Profit?!! Tja, 10500 ipr og 5 mistede rips...:
    256 mill for at sende 10500 ipr
    50 mill for at smadre rips
    50 mill(deut) for at flyve...??
    120 mill i total damage
    ialt 476 mill har det kostet
    og ruinmark var på 363 mill...bop bop... det eneste der er i overskud, er kun GLÆDEN ved at bashe,hvilket selvfølgelig ikke må undervurderes... :D :D
    ps: Godfather....der stod på forum at du hjalp med angrebet...senere er dit navn fjernet..jeg tror det betyder at vores interne IAP ikke er gældene mere..ahem. :evil:
  • Toph nu med held wrote:

jeg brugte kun 8 mil deut på at sende mit :D da det var meget forsinket :)
    + jeg brugte 175 ipr.
    og jeg fik halvdelen af rm, så tror jeg har fået fin profit :)
    + den HH som jeg nu også skal have en del af :D

ok, Toph....så er der bare et større tab, til den der skal betale regningen af jer...går ud fra at det er nightwish, hvilket ville glæde mig mere.. :D
  • blackiepiraten wrote:

ok, Toph....så er der bare et større tab, til den der skal betale regningen af jer...går ud fra at det er nightwish, hvilket ville glæde mig mere.. :D

Believe me, jeg betaler den gerne.
    4.000+ IPR, 5 RIPs og 150 mio i HH lyder min andel af regningen på.
  • blackiepiraten wrote:

Tja, det var en sur omgang bøllebank. Der er en lille forhistorie til slaget, nemlig at jeg først spionerer nigthwish for en 14 dage siden. Og som straf får jeg 500 ipr i nakken.... ipr angrebet mislykkes da jeg kommer online. Nogle dage senere opdager jeg at han sammen med de værste DaUn bøller der kan opdrives, prøver at angribe. Rips på moondestruction fra nightwish og 600 rips fra babylon på vej til forsvarsbash jeg opdager sent om natten/morgenen at mit forsvar bliver overspulet med ipr,samt at ripsene er på vej...jeg dropper noget forskning og bygger forsvarsraketter som en sindssyg og de gir op og trækker flåden. Vidste jo godt at der ville komme endnu et forsøg, så jeg får sendt lidt flåde væk til de fjerne galakser og resten bliver bare fsét som sædvanligt, desværre. Laver en megabøf, da jeg kommer til at sætte nanitten i sving i 10 timer, lige inden jeg går i seng,dvs jeg er chanceløs da jeg om morgenen står op og ser at banditterne har fjernet min måne og fyret flere tusind ipr på mit forsvar. Hmmm...jeg TROEDE at hvis man trak flåden fra en recycling, så ku fjenden ikke se den mere på phalanxen, så jeg skynder mig at trække flåden og regnede med at så var DEN ged barberet ;)

Opdager til min skræk , at nightwish på forum derefter skriver min flådestørrelse og NØJAGTIGE hjemkomst på sekundet, dvs jeg er sitting duck 8o Han fjerner den hurtigt fra forum igen, men skal love for at der kom gang i HH, da folk ku se at min flåde var solgt til stanglakrids på forhånd. Var så nødt til at smutte i 4 timer og da jeg logger på 10 min før min flåde skulle hjemkomme, lignede det næsten D-dag. En stor klyngebombe af DaUn kumpaner var på vej...kunne se at de ville angribe 5 sek after min flåde landede. Kunne måske ha flyttet gulerødderne hurtigt nok, til at flytte flåden med det gamle ogame design, men redesign er dejligt tungt at danse med X(
    120 mill i total damage
    og ruinmark var på 363 mill...bop bop... det eneste der er i overskud, er kun GLÆDEN ved at bashe,hvilket selvfølgelig ikke må undervurderes... :D :D
    ps: Godfather....der stod på forum at du hjalp med angrebet...senere er dit navn fjernet..jeg tror det betyder at vores interne IAP ikke er gældene mere..ahem. :evil:
    Du blander handlingen enormt meget sammen, men pokker med det.

Nu skrev jeg sådan set i en tidligere post at dem ser sendte ipr selv stod for dem - og ikke skulle have dem dækket bagefter. Så din beregninge på profit er ikke den samme beregning som DaUn har.
    Og nu skal det jo lige siges at der stod FLÅDE bag forsvaret, så bash er det jo ikke. Især ikke hvis dine måne fjernes og din flåde kommer hjem til hovedplaneten hvorfra den skal tages.

Godfathers navn blev fjernet igen fordi det ikke var ham der havde hjulpet Always-Me overhovedet. Men den tager du selv med ham.

Værste DaUn bøller og kumpaner (måske du skulle slå betydningen af dette ord op!) siger du... Jamen glæden er da helt på vores side. :]

The post was edited 1 time, last by Eshnunna ().

• Eshnunna wrote:

blackiepiraten wrote:

Tja, det var en sur omgang bøllebank. Der er en lille forhistorie til slaget, nemlig at jeg først spionerer nigthwish for en 14 dage siden. Og som straf får jeg 500 ipr i nakken.... ipr angrebet mislykkes da jeg kommer online. Nogle dage senere opdager jeg at han sammen med de værste DaUn bøller der kan opdrives, prøver at angribe. Rips på moondestruction fra nightwish og 600 rips fra babylon på vej til forsvarsbash jeg opdager sent om natten/morgenen at mit forsvar bliver overspulet med ipr,samt at ripsene er på vej...jeg dropper noget forskning og bygger forsvarsraketter som en sindssyg og de gir op og trækker flåden. Vidste jo godt at der ville komme endnu et forsøg, så jeg får sendt lidt flåde væk til de fjerne galakser og resten bliver bare fsét som sædvanligt, desværre. Laver en megabøf, da jeg kommer til at sætte nanitten i sving i 10 timer, lige inden jeg går i seng,dvs jeg er chanceløs da jeg om morgenen står op og ser at banditterne har fjernet min måne og fyret flere tusind ipr på mit forsvar. Hmmm...jeg TROEDE at hvis man trak flåden fra en recycling, så ku fjenden ikke se den mere på phalanxen, så jeg skynder mig at trække flåden og regnede med at så var DEN ged barberet ;)

120 mill i total damage
    Du blander handlingen enormt meget sammen, men pokker med det.

Nu skrev jeg sådan set i en tidligere post at dem ser sendte ipr selv stod for dem - og ikke skulle have dem dækket bagefter. Så din beregninge på profit er ikke den samme beregning som DaUn har.
    Og nu skal det jo lige siges at der stod FLÅDE bag forsvaret, så bash er det jo ikke. Især ikke hvis dine måne fjernes og din flåde kommer hjem til hovedplaneten hvorfra den skal tages.

Godfathers navn blev fjernet igen fordi det ikke var ham der havde hjulpet Always-Me overhovedet. Men den tager du selv med ham.

Værste DaUn bøller og kumpaner (måske du skulle slå betydningen af dette ord op!) siger du... Jamen glæden er da helt på vores side. :]

Ok, Eshnunna...du/I sku ikke ha dækket tabet...?så derfor er jeres profit højere af den grund?!!Logisk...
    Betydning af hvilket ord? bøller?kumpaner?...hva med bare "universets værste afskum" som en fællesbetegnelse? Kompromis? :D
    Hmmm...det er muligt jeg ikke husker forløbet HELT nøjagtigt, men det er fordi jeg måtte op kl. koma hver nat for at afværge et angreb...så var sikkert ikke helt frisk i hovedet...har sikkert betydning for min hukommelse af forløbet ;)
  • "universets værste afskum" : hvad har gjort os det? Hvorfor alt det hating? dette hit er jo clean for regelbrud o. lign. og det har alt andet jo også været. Så hvad får dig til at kaste om dig med sådan nogle ord. Det kan lyde som om du er tøsesur eftersom jeg aldrig har haft noget med dig at gøre men alligevel proppes i bøtten med afskum. Virkelig flot.

For ikke at være helt off topic og ødelægge den fine tråd vil jeg da sige happy rebuild, det er jo sådan noget, der sker. ;)