AKS AS #2 Bruce Mathers[V.E] & Marshall[V.E] & Janosch[V.E] -vs- Spacey[JL] ~(TD: 14,57 G)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• iflg. reglerne skal navnet ændres senest 24 timer efter konto overtagelse så derudfra kan jeg konkludere:

Enten lyver du

eller

Har den nuværende overtager overtrådt reglerne ^^
    • MUUUHHAAHAHHHAAAAA!!!! det fedeste hit jeg længe har set!
      Genialt at knække så lækker en flåde.. Og dejligt at se Sapcey miste et par ICer,, Dog FØJ FOR DEN DA.. gå da i fm som os andre istedet for at lade en flåde gå til spille..
    • By DonCorleone
      MUUUHHAAHAHHHAAAAA!!!! det fedeste hit jeg længe har set!
      Genialt at knække så lækker en flåde.. Og dejligt at se Sapcey miste et par ICer,, Dog FØJ FOR DEN DA.. gå da i fm som os andre istedet for at lade en flåde gå til spille..

Endnu mere til grin er det da at acc nu bare skal på slet.. Der så mange der gerne vil have uni 10.. Så giv den dog videre i stedet.. Er da PINLIGT... I elsker Ogame men vil være med til at udrydde det.. HAHA HAHA.. Ved godt det ikke er dit valg Spacey...
    • Marshall wrote:

Bager da de lavede dig glemte de vidst at putte gær i, for med mange af dine udtalelser virker det da ikke som om du er hævet helt færdig..

meget sjældent jeg er enig med dig i noget som helst Marshall :P men den der rammer plet...

Tilbage til hittet så er det fandme lækkert :) folk kan whine ooh så meget over hvor nemt et slag det er osv, men når alt kommer til alt er et hvert slag i ogame blot et spørgsmål om tid og vilje... ogame skills er kun en meget lille del af det og de finere ogame skills skal kun bruges i meget sjældne tilfælde...
      Det her hit er ganske flot... jeg aner ikke hvor meget drengene fra V.E har holdt øje med spacey, men at de har sendt tyder da på de har kigget lidt for det er sku noget af en deu regning...
      Surfer

Posted HoFs: 99
      uni1: 15 | uni7: 68 | uni9: 16

Confirmed RIP kills: 2653
      uni1: 1015 | uni7: 733 | uni9: 905
    • Jeg har det værre med at se det her, end jeg har haft det med samtlige af de gange jeg selv har mistet en flåde. Dels fordi jeg har lagt så meget arbejde i den flåde og fordi at nu er V.E dominansen i uni 10 total.

Jeg betvivler på ingen måde Spaceys skills, han er uden tvivl en af DKs bedste, det er bare en skam at sådan en stor flåde skal gå til spilde.
    • Kongen wrote:

Hehe sikke et lækkert Hit i fik lavet der VE...

Virkelig flot, tjaaa spacey så fik vi ret, du skulle bare gå ned i tid så ville de komme, havde dog foretrukket at du havde slettet den fremfor at give den til janosch, men du ville jo se hvor længe der gik!! :D

Så er der vist nulstilling i U10... held til de resterende... Håber i kvæles i det :P
      Fordi du selv bliver dømt ude, behøver du vel ikke tage Spacey med :D

Dårligt spil behøves ikke skjules bag slet push queen,,så kvæl du selv i dine egne mangler :tongue: Uni 10 fortsætter trodsalt.

og Spacey sæt du bare på slet og få en ny, det har jo altid og vil altid være det letteste at gøre, men jeg håber dælme du vælger den svære løsning

V.E drenge I har vist mange rigtige ting i den tid jeg har været her,,jeres dominans er ved at være total, det er godt gået,,,,men jeg håber i får en kamp til stregen ;)
    • Hold da ferie et stort slag!

Janosch, sikke en uhyggelig flåde du har opbygget - det er flot gået!
      Marshall, ja, det er nærmest skæbnens ironi at blive nuppet med sit eget deut ;)
      Bruce Mathers, ligeledes en lækker flåde...

@Alle tre: Hvor er jeres Destroyere?

Spacey, trist at se den flotte flåde knust, men det sker sgu nogle gange - man er ikke en ringere spiller af den grund, og du har vist rigeligt. Som LoB, håber jeg du genopbygger eller giver videre!
    • bare lige for at slå det fast en gang for alle ^^

jeg bliver naturligvis hængende, der skal mere end den smule til at slå mig ud af kurs :)

jeg fik tilbudt et par konti, men jeg har valgt at takke nej, da det simpelthen ville være for let ^^

der vil blive rebuildet en smule til at starte med, men jeg har ikke tiden til det helt vilde lige for tiden, så det bliver bare en flåde til at hygge-raide med ^^

endnu en gang tillykke med det, og i er vist de eneste, der har formået at finde et mønster i mine tider. den ros skal i da have ^^ (selv om der var ca 33% chance for at jeg ville være online på dette tidspunkt :) )

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
      HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!
    • Vi havde en lang samtale om vi skulle ta de dessier med eller ej, vi var rimlig sikre på at spacey først ville komme på klokken 04.30 som de andre dage hvor jeg ihvertfald har holdt øje med ham, men valgte at brage afsted uden.. vi ville selvfølgelig have lavet bedre profit, men så meget var det heller ikke igen, så vi lod dem stå tilbage, og sparede da også en del i deu forbruget...
    • Hold Da Kæft.....

Det er da en del flåder der blev sendt der....

surt spacey, men du tager det super som man burde gøre det.... havde ikke lige troet det ville ske for dig..... men når lysten er væk sker sådan noget.. desværre

især når det er så aktive nogle spillere der er efter en...

til jer fra V.E sku flot lavet.. en spiller som spacey.... med hans mærkværdige tider... er ikke nem at få ned.. så flot tøser
    • Tja.... så kom rygtet helt over i .org unis .... sikke da et brag, Men holder nu med de fleste i at det er et simpelt Probe´N´Crash...
      At i tømmer hans andre planeter/måner først... tja.. Kyllingemetode, for at sikre han ikke er on, er mit bedste gæt!
      99 ud af 100 almindelige ok raiders vil nok tage mainflåden først, og SÅ gennempule måner/planeter for diverse rester! ( og også den måde det gør mest ondt på )

MEN og det så uanset hvad, så er og bliver det et GODT hit, man kan sq ikke augmentere mod en TD på 14.5G så den skal i have..TILYKKE..

Spacey, har i længere tid lidt af den metaltrætheds syndrom der rammer de fleste store raider, det æder en op indefra, og fjerner den indstilling i ens "indstillinger" der hedder " FM " en sygdom, som kun enkelte nørder kan se sig fritaget for. Synet er lige sørgeligt hver gang!

Marshall, at i har brugt dage / uger / måneder på at spotte hans tider... hm... godt gået, jeg har spillet i ally med manden, og har haft nørdede tider, og hans ( off/on) tider er var og bliver uberegnelige... MEN det er stadig godt spottet da i endelig tog chancen !

Til sidst burde man nok osse sige tilykke til janosh med han frem over nok ikke behøves at fs.. men prøv om han tør, folk der har mig på MSN, kan så skrive, så skal jeg gerne give dem en vej gennem en urørlig flåde!
      Dog er der en del som gennem tiden kom til at lide af " ogametræthed " som i dag ville have lagt kilometer foran ham, men det viser så igen, at heller være den i næstbedste kategori, og være mere udholden, så ryger TOTAL toppen langsomt men sikkert i svinget... og efter nogle år er man pludselig den bedste! ( men stadig kun fordi toppen har et allegeringsproblem med udholdenhed)

Kan nævne i flæng om folk, hvis udholdenhedsproblemer / RL arbejde / RL familie som kom i vejen for deres evner til ogame, som idag kunne have lagt årtusinder for an Janosch.. men synes det synd for ham. så lader være, de folk ved selv hvem de er, og kan sikkert osse kun sige tilykke til ham ... og grine lidt, mens de tænker.. havde jeg dog bare kunne forsætte...

MEN DET KAN / KUNNE VI IKKE:.... og der for.... er VE nr 1 idag... ikke pga af syge onde evner, men pga af det vi andre mangler, nemlig udholdenhed !

TILYKKE !
    • Hvad er det der er så mange der har svært ved at forstå.. De måner vi har taget deu fra er sket dage før vi tog hans main.. Hvis i læser det vi skriver er det ikke så svært at forstå.. Heller ikke for dig Grezeball.. Så ingen kyllingemetode for at se om han var on.. Vi vidste nøjagtig hvornår han var on.. Så læs og forstå inden i udtaler jer..

Det var for at tage ham med hans eget deu.. Tyg på den...

Kan nævne i flæng om folk, hvis udholdenhedsproblemer / RL arbejde / RL familie som kom i vejen for deres evner til ogame, som idag kunne have lagt årtusinder for an Janosch.. men synes det synd for ham. så lader være, de folk ved selv hvem de er, og kan sikkert osse kun sige tilykke til ham ... og grine lidt, mens de tænker.. havde jeg dog bare kunne forsætte...

MEN DET KAN / KUNNE VI IKKE:.... og der for.... er VE nr 1 idag... ikke pga af syge onde evner, men pga af det vi andre mangler, nemlig udholdenhed !

HAHA HAHA

Hold kæft hvor er du dog dum at høre på.. Du har ALDRIG vist en skid.. Janosch er da længder bedre end RIP var og er.. Det vi andre mangler er udholdenhed til at høre på dig.. Lol en freak.. Ogametræthed min bare.. Så gå i fm eller som dig stik af når du indser i ikke kunne klar V.E... Der har ikke været 1 spiller på jeres side der kunne følge med Janosch eller V.E.. MM havde kunnet, men han var hos os.. Så slet nu din forum bruger hvis den alligevel bare skal bruges på lort.

DD HAHA..

Til JAVA.. Tak fordi du kan se det som det er.. Dejligt nogen har selverkendelse..

The post was edited 2 times, last by Marshall ().

• GreZeBall wrote:

Tja.... så kom rygtet helt over i .org unis .... sikke da et brag, Men holder nu med de fleste i at det er et simpelt Probe´N´Crash...
      At i tømmer hans andre planeter/måner først... tja.. Kyllingemetode, for at sikre han ikke er on, er mit bedste gæt!
      99 ud af 100 almindelige ok raiders vil nok tage mainflåden først, og SÅ gennempule måner/planeter for diverse rester! ( og også den måde det gør mest ondt på )

MEN og det så uanset hvad, så er og bliver det et GODT hit, man kan sq ikke augmentere mod en TD på 14.5G så den skal i have..TILYKKE..

Spacey, har i længere tid lidt af den metaltrætheds syndrom der rammer de fleste store raider, det æder en op indefra, og fjerner den indstilling i ens "indstillinger" der hedder " FM " en sygdom, som kun enkelte nørder kan se sig fritaget for. Synet er lige sørgeligt hver gang!

Marshall, at i har brugt dage / uger / måneder på at spotte hans tider... hm... godt gået, jeg har spillet i ally med manden, og har haft nørdede tider, og hans ( off/on) tider er var og bliver uberegnelige... MEN det er stadig godt spottet da i endelig tog chancen !

Til sidst burde man nok osse sige tilykke til janosh med han frem over nok ikke behøves at fs.. men prøv om han tør, folk der har mig på MSN, kan så skrive, så skal jeg gerne give dem en vej gennem en urørlig flåde!
      Dog er der en del som gennem tiden kom til at lide af " ogametræthed " som i dag ville have lagt kilometer foran ham, men det viser så igen, at heller være den i næstbedste kategori, og være mere udholden, så ryger TOTAL toppen langsomt men sikkert i svinget... og efter nogle år er man pludselig den bedste! ( men stadig kun fordi toppen har et allegeringsproblem med udholdenhed)

TILYKKE !
      Velskrevet, men på mange måder også tarveligt - du piller ufortjent for meget triumf af dem!
      VE har benyttet den metode, der virker. De har blevet ved og ved, og har trådt i deres trædemølle, og nu står de på tppen.
      Der er ikke meget underholdning i det, og de havde MÅSKE ikke klaret det uden de forstærkninger de har fået, MEN DE HAR VÆRET I SPILLET HELE TIDEN!!!
      STOR respekt for det!

Det er så skide nemt at sammensætte en ally af stærke spillere og så rule et uni, men VE har ikke headhuntet nogle, for at blive nummer 1, de er blevet det - med hjælp fra større hen ad vejen - helt ved egen hjælp.
      Jeg synes sgu, de har fortjent det, og jeg synes måske at det er på tide, at erkende at deres strategi har virket, og de er nærmest uovervindelige nu.

At det så er KEDELIGT, det er en helt anden sag, men de er der, og de har fortjent det.

Omkring slaget, kan der ikke pilles ved det.
      Spacey er afgjort synderen, men sådan er det næsten altid, når en flåde ryger. Det er der talrige eksempler på i historien.
      IRL fucker spillet up!

Men giv nu VE den respekt VE skal ha'. Det tog dem 2½-3 år. De gjorde det, som samtlige ally'er ønsker! De kæmpede sig til toppen, og de har med bl.a dette slag bevist, at de ikke er der uretmæssigt - uanset om det var probe'n crash eller ej.
      Og ja, selvfølgelig nakkede de hans måner først. Når man går efter en spiller med Spaceys skills, så gælder det om at bruge livrem og seler. Sådan er det bare. Ellers ender man sgu i en ninja, eller ryger på returen.

Respet VE, tillykke, og keep'm coming!

PS.
      Spacey. Glæder mig at du ikke er helt slået af pinden. :) God Rb. :)

EDIT, nu så jeg ikke Marshals indlæg før mit... Må indrømme, at jeg også havde forstået det som om, månerne blev taget samme nat.
      Sådan et slag kræver altså en velformuleret historie - ALTomfattende historie!
      Gør det nu... ;)
      Tænk dig om, FØR du laver overskrifter!
      ---------------------------

Læs her hvordan RIGTIGE OGame-skills anvendes! - U10's bedste show-off!
    • Ville gerne lave en længere og mere detaljeret forklaring Java.. Da der er mange dele i den her kamp mod Spacey.. Men kan ikke længere se grunden til det når det alligevel bare bliver haglet ned af spillere med for stort EGO..
    • Marshall wrote:

HAHA HAHA

Hold kæft hvor er du dog dum at høre på.. Du har ALDRIG vist en skid.. Janosch er da længder bedre end RIP var og er.. Det vi andre mangler er udholdenhed til at høre på dig.. Lol en freak.. Ogametræthed min bare.. Så gå i fm eller som dig stik af når du indser i ikke kunne klar V.E... Der har ikke været 1 spiller på jeres side der kunne følge med Janosch eller V.E.. MM havde kunnet, men han var hos os.. Så slet nu din forum bruger hvis den alligevel bare skal bruges på lort.

Måske du skal tage huske hatten på igen, der er masser af spillere som ikke bare trak fra janosch ... men direkte spurtede fra ham...

Da jeg i sin tid holdte som nr1 lavde jeg i snit ca 2 x de point som han lavde.. Han fik den gang et push på 3 milliarder res, som fik hans flåde frem som nr 1, da jeg holdte var min flåde under 10K point fra ham, og der havde jeg indhentet nær 100 K ... og det var ikke i lj...
      Flimmer havede han aldrig nået til sokkeholderne..
      SorteBen... Klart en bedre spiller...
      MegaMan... hm... ham havde i med jer... LOL... det var først efter alle andre mere eller mindre var stoppet... men osse klart bedre
      WL.. det som som flimmer... i kunne ikke være med...
      Skom, kan osse her nævnes..
      Som sagt, og der er sikkert flere, så er forskellen, PRECIS det java osse giver mig ret i.... UDHOLDENHED !!!!!

Det bedste eksempel på dette må vel være, at da jeg stoppede første gang, havde jeg lige rundet 13 mil point, da jeg kommer tilbage til uni10 8 måneder senere har janosch først rundet de 13 mil... gad vide hvor mange point jeg kunne have haft om jeg havde haft, hvis tiden til at forsætte var der..., ved den sidste måned lavede jeg 1.5 mil.... så gang det med 8 og lig til 13 så har du ca det som jeg ville have været foran ham... og smid så 80% af det i flåde!

Hvis du ellers havde læst hvad jeg skrev, omkring udholdenhed, havde du netop ikke fyrret dit LORT af, men derimod forstået at det var en kompliment, som meget få meget sjældent får fra mig.
      Du kan så vælge at kalde det " at stikke halen mellem benene " når man stopper, men skulle man forsætte, og vide at før eller siden mister man det hele pga af IRL ( Sikkert ikke noget du kan fatte) eller skal man blive og se at før eller siden ryger det hele, fordi man ikke KAN / GIDER mere..

Til JAVA.. Tak fordi du kan se det som det er.. Dejligt nogen har selverkendelse..
      Skulle der endag komme et speed x4 uni her i DK.. tja,.... så lad os se hvordan han kan være med... mit gæt... han skal bruge 2-3 år og vente på alle andre ikke gider mere... !
      Janosch, er og bliver ikke den bedste ogamer--
      VE er og bliver den bedste ally, netop fordi de kan/ kunne det som alle andre ikke kan.. nemlig holde batteriet igang!

Og glem så ikke ... at VE rent faktisk, er blevet gennem banket før af RIP, og at VE først kunne banke RIP da de fik MM og WL/JEG + andre var stoppet! underligt mønster ikke? UDHEOLDENHED!!!!!
    • Det har altid været en faktor i ogame :) hvis bare man spiller længe nok uden at miste noget, så skal man nok komme til at ligge højt på listen, fordi der er så få spillere ... Man kan vel heller ikke rigtigt regne med andet, når det er et uendelighedsspil. Jeg ved ikke om man kan sige, at en person er en bedre spiller, fordi han i en forholdsvis kort periode bruger mere tid, og derfor også laver flere points end en anden spiller, som beholder sin flåde osv. osv. over en meget længere periode. Man bliver nødt til at bruge sine styrker, og hvis det er udholdenhed, fordi man ikke har tiden ....

Jeg har da hørt om mange, der slet ikke var i stand til at spille "på samme niveau", fordi tiden ikke var der længere:

MegaMan
      Space Cowboy

For at nævne et par stykker.

Jeg lavede da også langt flere points i u11, da jeg gik fra job til studie og pludselig kunne være online hele døgnet.

Mange tak til ThaKing for signaturen!
    • Ved egentlig ikke hvorfor jeg bruger tid på en som dig.. Men lidt hjælp skal du da have af nogen..

By GreZeBall

gad vide hvor mange point jeg kunne have haft om jeg havde haft, hvis tiden til at forsætte var der..., ved den sidste måned lavede jeg 1.5 mil.... så gang det med 8 og lig til 13 så har du ca det som jeg ville have været foran ham... og smid så 80% af det i flåde!

Du laver ikke 1,5 mill point hver måned, du har måske haft en god måned i din ogame tid. Men ok så regner vi efter den, 8 * 1,5 =12.. 12+ 13 = 25.. er vi enige ??
      Jansoch har 28 mill point nu når rb fra dette hit er færdig.. Ergo du ville være 3 mill bagefter.. Igen lukker du bare **** ud.. Plus de 80 % du havde smidt i flåde, ja de ville nok være væk hvis du havde turdet at forsætte..

Det eneste jeg kan give dig ret i er at DSSD var en gude ally og alle medlemmerne der var FANTASTISKE spillere.. Og er det stadig.. STOR STOR ros til dem..

The post was edited 1 time, last by Marshall ().