Pinned forum design

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• forum design

jeg har nu brugt det meste af dagen på at forsøge mig med at komme igang med at designe et federe forum som jeg virkelig syntes vi kunne bruge .. så spørger jeg öm der er nogle derude der kan hjælpe .. vi er et par stykker der gerne vil designe til wbb3 ( fandt ud af at det vidst betyder wolflab burning board v. 3)

jeg har hentet deres nye beta version, men den er skrevet i php og skal åbnes med en webbrowser og en test server .. en server er oprettet men jeg sidder fast nu og føler mig som en neanderthaler i en alienware butik hvis i forstår .. :S

så ehmm HELP
    • skabe et nyt design til forum ..

det skal siges at dette ikke er noget fra teamets side .. mere min egen og har også snakket med HARTZ .. men da han er lige så meget på bar bund med den her slags som jeg selv .. sååå

wbb3 betyder jo wolt lab burning board .. dette kan hentes gratis .. ud over det ved jeg egentlig ikke mere .. :S
    • Har kigget lidt på den nye beta version, og det er som nemt nok at ændre lidt på et skin når man først har installeret WBB3.

Men det hele skal gøres igennem wbb3 style config side og ikke som ved en phpbb3 hvor man ændre selv i CSS filen mm.

Men vil forsøge på at se om jeg kan lave lidt om på det, men hvilken version er dette board?
    • wbb 3 mener jeg .. og jeg fattede plap af det du skrev men lyder godt .. :D

tænkte om du kunne hjælpe resten af os til at forstå, så vi kunne lave vores egne skins .. :D
    • 3.0 eller 3.1

For at installere WBB3 skal man bare skaffe en beta version, virker i et kort tidsperiod og hente en Apache/MYsql/Php pakke som easyphp.org/

Miniguide

Installere EasyPHP (click/click)

gå ind i www stien under den mappe som EasyPhp er installeret i (C:\Programmer\EasyPHP 3.0\www) og lig wbb3 (fra folder upload) filer ind i en subfolder ala wbb3.
      Højre klik på EasyPHP ikonet (ikonet,over ved uret) og vælg local web og klik på folder du har oprettet til wbb3.
      klik on install.php og følg instruktion.
      Bare lad alt være std.

NB! Myssql server login root pasword mysql

NB! Hvordan retter man i sin gamle post?