Ødelæg hinandens ønsker :P

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Trump overtager verden for evigt... Men desværre lever han ikke evigt...
      Da Trump fylder 100 år, om 5 år, så dør han..

Eftersom han har magten til evig tid, men er fraværende, udbryder verden i anarki og kaos..
      Verden bryder i brand, alt lukker ned og folk dør.. Befolkningstallet havner på omkring 3 milliarder..

Jeg træder i karakter og ifører mig Trumps aflagte toupé.. Jeg samler befolkningen under et mafialignende herredømme og regerer verden med en jernnæve..
      Død over stikkere og 20% af al indtjening og værdi, fra alle, til undertegnede.. Punktum..

Jeg ønsker mig at ovenstående ikke går i opfyldelse..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Overstående går ikke i opfyldelse. Det er mig der iføres Trumps aflagte toupé. 20% af alt indtjening... Går til dem selv, resten til mig :)
      Jeg ønsker mig at slyngel konge tegnet bliver redesignet og kommer til at se nogenlunde sådan her ud. Jeg er ligeglad med om der ikke er nogen der så er slyngel konger, synes bare den gamle ser fesen ud.

2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1
    • Jeg ønskede mig at det IKKE gik i opfyldelse :D (pinligt pinligt)

Slyngelkonge ikonet ændres til den version du poster ovenfor.. Men da det ligner en flue ender det med at folk prøver at smække den..
      Folk får smadret deres computerskærme og mobilskærme og kan ikke længere spille Ogame.. Du ender med at sidde ene og alene og spille.. Ogame uddør..

Jeg ville ønske at Sidekick lærte at læse :D
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

• Sidekick wrote:

Overstående går ikke i opfyldelse
      Det gik da ikke i opfyldelse??? Det var bare noget meget lignende der gik i opfyldelse, som var værre, hvilket ødelægger dit ønske :P

Sidekick lærer at læse, men han kan ikke huske hvad han har læst, da hans mentale niveau ikke er til stede.'

Jeg ønsker mig Capone sletter sin acc og får ogame til at uddø
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1
    • Capone sletter sin acc og Ogame uddør... Dog genopstår det meget snart, da folk indser, at Capone ikke betyder meget i det store billede..
      Kun hans beskedne fanskare falder grådkvalte sammen og sletter deres acc også..

Jeg ønsker mig total kontrol over det tandhjul, der får verden til at dreje rundt!