Ødelæg hinandens ønsker :P

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Casper wrote:

daniel wrote:

Du får en mega pakke men du opdager at der er meget sne på så du smadre tv et

Jeg ønsker mig 100000 lter :) :tongue:

- så ønsker jeg mig bare en måne med phx og en stor bunke store jægere samt interceptere :)

Det får i begge to men der konmmer 999999 RIP's og nakker jeres LT og jeres måne ;)

Jeg ønsker mig topkarakterer til eksamen ;)
    • Du får din helikopter, desværre kan du ikke finde ud af at flyve den, så den står bare og forfalder i dine forældres have.
      Jeg ønsker mig verdensherredømmet!
    • Du får din tandemcykel, men finder ud af der kun er et sæde, halvdelen af pedalerne mangler, og man bremser vis man drejer styret til højre..

Jeg ønsker mig mappeholder 8)
    • Du bliver udødelig. Og efter et par år er det kedeligt og du begår selvmord :rolleyes: :funnyposting:

Jeg ønsker mig en stor bil, som ikke kan gå i stykker eller blive væk :P
    • Du får din store bil men efter et par år vil du ha en ny men gider ik at sælge den så du stikker ild i den. :tongue: :)

Jeg ønsker mig en FANTA som jeg kunne drikke af hele tiden. :)
    • du får din fanta, men du drikker hele tiden og ind i mellem.. du bliver kuglerundt og kan ikke bevæge dig nogen steder uden at rulle væk.. det bliver også umuligt at komme op ad trapper og bakker.. det kan sådan set kun gå nedad, og du dør i en rendesten.. kuglerund, og men en fanta i hånden.

ønsker mig denne tråd fri for cirkusaber.. ><
      Brugere om Fernet Branca:

AJP wrote:

fernet branca, deres slogan siger det hele: it's worth the bitterness.
      har aldrig smagt det, men lyder som en gammel mands drik^^

Mineya wrote:

at snakke om fernet?...
      det er lidt gustent :b - det smager værre end det lugter :(

Altid klar med en sarkastisk kommentar
    • Delfinen wrote:

Du bliver udødelig. Og efter et par år er det kedeligt og du begår selvmord :rolleyes: :funnyposting:

Jeg ønsker mig en stor bil, som ikke kan gå i stykker eller blive væk :P
      Hehe tak ;)

Du får evnen til at flyve ;) men dør da du flyver ind i et fly..xD

Jeg ønsker mig at jeg bliver til en kampvogn og får verdensherredømmet O.o
    • Det sker, men ingen tager dig seriøs, og du bliver derfor til en legetøjskampvogn - Og leger i din egen lille skizofrene verden :rolleyes:

Jeg ønsker mig INGEN nyheder om Michael Jackson
    • From wrote:

Det sker, men ingen tager dig seriøs, og du bliver derfor til en legetøjskampvogn - Og leger i din egen lille skizofrene verden :rolleyes:

Jeg ønsker mig INGEN nyheder om Michael Jackson
      Nyhederne stopper, men strømmen af gamle historier om pop legenden tredobles ;)

Jeg ønsker mig dvd boksen med Alias : o