Ødelæg hinandens ønsker :P

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ødelæg hinandens ønsker :P

Det her går ud på at man skriver et ønske og så ødelægger en anden det.. :P

Eksempel

Jeg ønsker mig: 1000000 Lj

Svar: du får dine 1000000 LJ men de bliver taget i phalnx for eksempel ?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg starter ;)

Jeg ønsker mig at jeg får 1. pladsen i U35.org ;)
    • The Detroyer wrote:

Jeg starter ;)

du får første lpladsen men der kommer en kæmpe abe i et rumskib og smadre alle dine skibe med en uzi!!!!!!!!!!!

jeg ønsker mig nu at OSR bliver bedst i alle UNI'S
    • RE: @Detroyer

master-lehmann wrote:

The Detroyer wrote:

Jeg starter ;)

du får første lpladsen men der kommer en kæmpe abe i et rumskib og smadre alle dine skibe med en uzi!!!!!!!!!!!

OSR bliver de bedste, men helt tilfældigt sker der en masse ninja hvor OSR smader sig selv

jeg ønsker mig en actionman ;P
    • RE: RE: @Detroyer

Woody wrote:

master-lehmann wrote:

The Detroyer wrote:

Jeg starter ;)

OSR bliver de bedste, men helt tilfældigt sker der en masse ninja hvor OSR smader sig selv

jeg ønsker mig en actionman ;P
      Desværre får spilleren "actionman" istedet for en "actionman" figur. Du bliver så skuffet at du hellere vil lege med barbie.

Jeg ønsker mig fred.
    • Du får fred ;) Men da alt er så stille og roligt keder du dig ihjel :P

Jeg ønsker mig at OSR var den bedste alley i ogame (når nej det er den jo :D :D :D :D :D)

Så jeg ønsker mig lehmann's rum abe :P
    • Det får du, men da Arek Onyzko lige er røget ud af OB bliver du så mega sur at du smadrer dit spil og det er umuligt at skaffe et nyt.

Ønsker mig ingenting ^^
    • du får ingen ting og dette burde jo i sig selv være gave nok når man er så beskeden som du nu er.

jeg ønsker så derfor denne tråd lukket :funnyposting:
    • Lucky wrote:

Det får du, men da Arek Onyzko lige er røget ud af OB bliver du så mega sur at du smadrer dit spil og det er umuligt at skaffe et nyt.

Ønsker mig ingenting ^^
      du får ingenting men bliver så ked af det da du ser jeg har 1/2 liter mælk og en kinder mælkesnitte

jeg ønsker mig 1 joint og 2 tomater.
    • Du får en rejse til månen af et tv-program.. Men du vandt det kun fordi du er den eneste der ikke har besøgt månen;D ydmygelse!

Jeg ønsker mig at jeg snart finder en jeg kan holde meget af! :P
    • rashia wrote:

Du får en rejse til månen af et tv-program.. Men du vandt det kun fordi du er den eneste der ikke har besøgt månen;D ydmygelse!

Jeg ønsker mig at jeg snart finder en jeg kan holde meget af! :P
      Det gør du men det er en trucker der hedder Bent

Jeg ønsker mig en kold øl :)
    • Du bliver millionær...Du får præcis 1,001 Mio kroner og 99% betaler du af i skat fordi du tjente for meget sidste år..O.O

Jeg ønsker mig en rigtig destroyer (altså i virkeligheden) :D