BLIND PHALANX - Goldstik[OKSE] -vs- Blitz[N.G] (TS: ~300M)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• RE: BLIND PHALANX - Goldstik[OKSE] -vs- Blitz[N.G] (TS: ~300M)

man kan da kun sige det er flot.....ENORMT TRIST, det er dig Blitz

en flot udregning af dig Goldstik.

Gør man det rigtig, så KAN man godt fs til egen RM uden den bare kan snuppes.....så skal det være på held.

ps jeg gør det hver dag:)
    • Tja bare byg et par rips og send dem med en recykler i forvejen mod den rm du fs til. Bare husk at være online når din flåde er hjemme... Ellers ender det som min flåde.. :(

ontopic:

Det er flot lavet Goldstik, det må jeg give dig. Held og lykke fremover Blitz =)

The post was edited 1 time, last by CasperDGS ().

• wow goldstik, det er fandme godt lavet det der :D

Sku godt at se nogen lave sådan et hit, og så med den profit, genialt mate!

Lad os se dig lave den samme slags i u7 snart, helst inden krigen er slut, så du skal bare igang :P
    • Original af CasperDGS
      Tja bare byg et par rips og send dem med en recykler i forvejen mod den rm du fs til. Bare husk at være online når din flåde er hjemme... Ellers ender det som min flåde.. :(

ontopic:

Det er flot lavet Goldstik, det må jeg give dig. Held og lykke fremover Blitz =)

Håber da ikke at du kalder det for et sikkert fs, for så tager du fejl.......... :)

Rigtigt flot hit du fik laver der Goldstik....
    • Original af Silas
      fedt lavet, men defender lyder som noob :D

som har været med i meget store slag ind dig :P

men godt regnet ud Goldstik og du er sku aktiv for tiden :)

synd at se dig bleve nakkede blitz....

The post was edited 1 time, last by alexpv ().

• Original af Silas

jeg ved ikke lige hvor langtid du har spillet, men Blitz har 2-2½ år på bagen. jeg har spillet med ham hele vejen igennem.

så noob er nu synd at sige.
      man behøves ikke være noob, fordi man mister sin flåde
    • Original af The Danish
      Original af Silas

jeg ved ikke lige hvor langtid du har spillet, men Blitz har 2-2½ år på bagen. jeg har spillet med ham hele vejen igennem.

så noob er nu synd at sige.
      man behøves ikke være noob, fordi man mister sin flåde

Jeg tror nu mere at der bliver hentydet til at han tydeligvis ikke helt fatter hvordan slaget er lavet.. jeg mener at kunne huske samme tuderi da han blev nakket sidste gang i uni 5 på samme måde.. nogen burde forklare ham hvordan det er blevet lavet.. :)

og man er altså ikke sikker, blot fordi man sender et par decoys ud.. :)

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
      HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!
    • Super Goldie !
      det er bare lækkert, du fører dig frem.
      jeg skal nok snart komme i svingninger men konen har brug for tid for tiden ..

Lækkert hof. !

Happy RB.
    • Jeg er nu rimelig godt klar over hvordan det blir lavet, så det kan i da godt pakke sammen og sende med posten. Jeg var jo også holdt op med at fs til rm, desværre tænkte jeg ikke lige over det i lørdags. Skulle lige rode lidt med bilen sammen med en kammerat og ville kun være væk et par timer. Så regnede ikke med der ville ske noget ved et kort fs, men der tog jeg jo fejl.

Att: Spacey. Kommer du så snart og henter min flåde igen?? Det er en dag jeg er meget spændt på :)