Pinned SOTW hvordan ..?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Original af KennethR
      Original af Kitte
      det er mandag nu..

Man kan da heller ikke trække en lyserød elefant forbi dig:)

Just kiddin´

Men lige til ugens tema, mangakriger. Måske man skulle gøre det lidt bredere og sige manga generelt??

Godt med noget kritik, jeg syntes bare manga ville være en anelse for bredt. Jeg skal prøve at gøre det bredere næste gang :)
    • Sådan kunne jeg godt tænke mig SoTW reglerne så ud :)

- Konkurrencen kommer til at køre fra mandag til fredag ( vis SoTW oprettes mandag slutter den fredag kl 15-20, ligemeget hvornår om mandagen den kommer i gang)

- Max. 1 styk signatur per deltager.

- Der er afstemning fra fredag til søndag aften hvor vinderen kåres.

- Samlet 800 pixel. Dog max 600*200 eller 200*600.

-Ingen max. kb, dvs. du kan have et sig på 1000kb... Hvilket ikke nok sjældent vil forekomme.

- Den signatur du poster som dit bud til ugens SOTW må ikke være en tidligere brugt signatur eller ha været postet i bedømmelses sektionen da man evt. kan få forbedret sit sig ved hjælp af kommentare, heller ikke hvis man skriver til mig med det først, kun bagefter SoTW afstemningen er ovre.

- Signaturen skal uploades til imageshack så der ikke umiddelbart kan ændres på signaturen.

- Man skal så til emnet som den pågældene mod har udstedt.

-Der må ikke være det samme emne 2 uger i træk. I så fald den pågældene mod ikke kan fin inspiration må han spørge brugerne til råds.
    • Jeg har som skrevet i SotW #92 tråden at reglerne trænger til revision.

Men AMW den med størrelse er lidt svær at gøre noget ved. Jeg kan se hvor meget vi kan gøre, men det har mest at gøre med, at hvis billederne får lov at være for store kan load tiden for nogle brugere blive langsom.

Jeg regner ikke med at gøre det ulovligt at ændre i sit billede i løbet af ugen. Ellers bliver det bare at alle poster fredag, og så vil der hurtigt frafalde folk fordi de tror SotW er blevet inaktiv. Men ja, det skal uploades til en ekstern website som fx imageshack eller photobucket for at det ikke kan ændres efter afleveringsfrist.

-Der må ikke være det samme emne 2 uger i træk. I så fald den pågældene mod ikke kan fin inspiration må han spørge brugerne til råds.

Jeg regner ikke med at lave en regel om det. Det er en selvfølge og der er jo allerede masser af emner at tage fat i fra i trådende heromkring genoprettelsen af SotW. Så det bliver ikke en regel, det bliver mig der skal tages ved øre, hvis jeg ikke duer :P
    • Originally posted by Andy
      Jeg har som skrevet i SotW #92 tråden at reglerne trænger til revision.

Men AMW den med størrelse er lidt svær at gøre noget ved. Jeg kan se hvor meget vi kan gøre, men det har mest at gøre med, at hvis billederne får lov at være for store kan load tiden for nogle brugere blive langsom.

Jeg regner ikke med at gøre det ulovligt at ændre i sit billede i løbet af ugen. Ellers bliver det bare at alle poster fredag, og så vil der hurtigt frafalde folk fordi de tror SotW er blevet inaktiv.

Det med størrelse, jeg synes heller ikke der skal være max kb størrelse. Det er nok begrænset hvor meget billederne kan komme til at fylde når der er max størrelse på 800 pixels, i hvert fald med formaterne .png, .jpg og .gif. Så lav en regel om at det kun er de tre formater man må bruge. Jeg tror nu heller ikke der er nogen der bruger andre formater.

Men ja, det skal uploades til en ekstern website som fx imageshack eller photobucket for at det ikke kan ændres efter afleveringsfrist.

Ikke photobucket, der kan man ændre billedet uden at ændre [IMG]-koden.
      Men imageshack.us og tinypic.com kan bruges.[/img]
    • Original af Andy

Kan man så ikke sætte den op til 150kb? for det sker for mig engang imellem at jeg kommer over 100kb :)

Jeg regner ikke med at gøre det ulovligt at ændre i sit billede i løbet af ugen. Ellers bliver det bare at alle poster fredag, og så vil der hurtigt frafalde folk fordi de tror SotW er blevet inaktiv. Men ja, det skal uploades til en ekstern website som fx imageshack eller photobucket for at det ikke kan ændres efter afleveringsfrist.

Mener at det er muligt at ændre på billedet med photobucket ;) Så man burde kun skulle bruge imageshack :)

Jeg regner ikke med at lave en regel om det. Det er en selvfølge og der er jo allerede masser af emner at tage fat i fra i trådende heromkring genoprettelsen af SotW. Så det bliver ikke en regel, det bliver mig der skal tages ved øre, hvis jeg ikke duer :P

Okay :) fair nok ;) vi har jo bare oplevet at der var freestyle hele tiden :D