Du har spillet for meget ogame når ...

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• jeg har en

når du automatisk vågner efter 7 timers søvn!

finder man først ud af hvis man stopper eller holder en pause. det viser bare hvor fucked up det her spil det er :P
    • Du har spillet for meget OGame når du keder dig og skriver Spam i Forum ;)

Du har spillet for meget OGame når du kalder dig The King of Dragon :D

Du har spillet for meget OGame når du kan nakke en Drage :P

Du har spillet for meget OGame når du ikk gider mere ?(
    • :funnyposting: ja, det kunne jeg ikk skrive beder :D

Du har spillet for meget Ogame når du glæmmer va CS er :D

Du har spillet for meget Ogame når jeg begynder at ser du giver Profit^^ :D
    • Du har spillet for meget Ogame når du kører din bil ind i nabo'ens hus for at få en måne.

Du har spillet for meget Ogame når sidder ude foran NASA for at regne deres online tider ud.
    • Du har spillet for meget Ogame når du spørg din chef om du kan få din løn betalt i mørk materie.

Du har spillet for meget Ogame når du klager på tanken over at de kun har benzin fordi dit "rumskib" bruger kun deut.
    • Du har spillet for meget Ogame når du truer med at sende 100 RIP på nogen der Driller :)

Du har spillet for meget Ogame når du vil bytte KR til Met eller Kry hved banken :D

Du har spillet for meget Ogame når du ikk hved hvad du vil skrive i denne emne :D

The post was edited 1 time, last by The King of Dragon ().

• Du har spillet for meget ogame, når du spørger hvem der er blevet crashet, mens du peger på noget skrald, som du kalder ruinmark, især hvis du skynder dig hen til din computer for at finde ud af om du lige har nogle recyclere i nærheden. ^^
    • Originally posted by Schubert
      Lol xD

Du har spillet for meget Ogame når du først vågner klokken 00.00 og går i seng igen klokken 10.00

PFFT... 10 timers søvn hver 2. nat er mer end nok. Man har slettes ikke været aktiv nok, om man sover hver nat. :P

Ontopic: Man har spillet for meget ogame når man kan sidde vågen i 2 døgn i håb om at en fjende glemmer at FSe i en ellers travel hverdag.
      1. Go to 3
      2. Now go to 6
      3. Oopsie, 7
      4. Now 9
      5. Erm....let us go to...8!
      6. You lost the game
      7. Oopsies again...go to 4
      8. Almost there, go to 10
      9. I SAID 5!! GO AWAY!
      10. Now go to 2

The post was edited 1 time, last by Killswitch ().

• man har spillet for meget ogame når man drømmer man bliver crashet ( og blev det XD )

du har spillet for meget ogame når du bliver overhalet og forsøger at udregne hans teks

du har spillet for meget ogame når du vågner af dig selv i timen fordi det er 5 minutter til din flåde er hjemme

du har spillet for meget ogame når du bliver ansat <--

du har spillet for meget ogame når du beskriver det at tage i byen som en ekspedition og kommer hjem uden flåde ;)

du har spillet for meget ogame når du ser en nummerplade og straks vil crashe bilen i håb om et war hit

du har spillet for meget ogame når du sniger dig ud af kærestens seng for at fs

du har spillet for meget ogame hvis du helt panisk ringer til alle de venner du har i håb om at en af dem kan sitte ...

- skyldig i dem allesammen .. ved det godt .. jeg er syg :P
    • man har spillet for meget ogame når man chekker nøgle huller for spionagesonder (kan ikke lige huske hvem der har/havde det som signatur)

man har spillet for meget ogame når man joiner modstanderes ally for at chekke onlinetider (harkon??)

man har spillet for meget ogame når man siger til sine elver vent lige 30 sek skal lige se om hitet går rent ind

man har spillet for meget ogame når man altid tænker på hvem er den næste jeg skal chrashe??

The post was edited 1 time, last by jollese ().

• Originally posted by Schubert
      Du har spillet for meget Ogame når du ser en tyk mand og råber: "DØDSSTJERNE!"

:funnyposting: genialt det der :D :1st: indtil videre imo^^
    • Du har spillet for meget ogame når du ser en lasbil og siger til din ven "se nu for jeg Transporetet noget Ress til hjemme planet"

Du har spillet for meget ogame når du siger "DoH, BIF er nogle dumme Raider" :D

Du har spillet for meget ogame når du keder dig og skiver i denne emne :P