[CW] Saltkongen + chip VS Supah [NA]

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [CW] Saltkongen + chip VS Supah [NA]

Midt i krigens hede kommer jeg forbi en af supahs planeter og ser hele flåden hjemme... og da han desværre reklamerer med et NA logo bag sit navn, kan jeg ikke lade det gå uset forbi, desværre er min flåde stadig delt ud på alle mine mange måner ^^, så jeg kalder på min mindste ven CHIP og så sender vi ellers en lille pakke til supah.. udfaldet kan ses forneden.

POINT:
      supah gik fra 28 til ca en 115plads.. jeg selv droppede fra 5 til 6 (hård konkurrence om toppen) og chip ligger stabilt

FLÅDER:
      supah forsvandt helt..

Angriber Chip (X:XXX:XX)
      Våben: 100% Skjolde: 110% Pansring: 110%
      Slagskib. Destroyer ___________
      ____1.055 ______140 ___________
      ______-53 _______-0 ___________
      ____1.002 ______140 ___________

Angriber SALTkongen (X:XXX:XX)
      Våben: 100% Skjolde: 110% Pansring: 100%
      Slagskib. _____________________
      ______397 _____________________
      ______-16 _____________________
      ______381 _____________________

og får 300.640 metal, 207.500 krystal og 250.162 deuterium.
      Angriberen har samlet tabt 4.140.000 Units.

Forsvarer supah (X:XXX:XX)
      Våben: 100% Skjolde: 90% Pansring: 90%
      l.Trans St.Trans L.Jæger St.Jæger Krydser Slagskib. Kol.Skib. Recy. Spio.Sonde Bomber Sol.Sat Destroyer Rak. L.Laser S.Laser Gauss Ion L.Skjold S.Skjold
      ____446 ______95 __1.794 ______53 ____111 ______250 ________2 __273 _______226 ____10 _____47 _______10 _100 ____140 _____30 ___20 _20 _______1 _______1
      ________________________________________________________________________ Ødelagt ________________________________________________________________________

Forsvareren har samlet tabt 36.925.000 Units.

På rumkoordinaterne ligger der nu 7.797.600 metal og 4.011.900 krystal.
      Chance for at en måne bliver dannet ligger på 20 %.

-- Created by Takana's CR Converter v1.930 beta - Dragon Takana --

held og lykke med en evt rebuild supah! :)

EDIT: hov ja forresten, chip og jeg nappede rub og stub af RM...

The post was edited 3 times, last by SALTkongen ().

• SALTkongen hvad sker der for du IKKE laver en måne? O_o

Imponerende antal DS chip :gg:

Godt arbejde drenge!

The post was edited 1 time, last by jablo ().

• RE: [CW] Saltkongen + chip VS Supah [NA]

Jamen det er jo klasse... Altså opsætningen.

Selve kampen? , tjaeh de stærkeste vandt.

Tak for godt teamwork Salt.

... Glemte lige at ønske Supah god fornøjelse og held & lykke med genopbygningen.

The post was edited 1 time, last by MKLEE ().

• Hehehe, rigtig nice fight Chip.. :)

Nå ja, må vel også hellere sige rætti' narjs fight til dig også Saltkongen.. :D

Og fedt at i fik rub og stub af RM... :p

Og supah - næh, gider ikk engang....

/me Lååååååååååve CW.... :p :p :p
    • Originally posted by Canobil
      Men supah faldt nu fra en 38 plads til en 100 plads..

ja du har sku ret canobil
      38 til 100 ---> -62 pladser
      enten har mine øjne spillet mig et lille puds, ellers er det bare en af de andre jeg har set falde i mine drømme... måske CHU ;D?

The post was edited 1 time, last by SALTkongen ().

• Tillykke drenge!

Der skal ikke lyde nogle dårlige undskyldninger eller noget fra min side, men, en forklaring skal i da have.

Jeg startede på efterskole i lørdags, og siden da har min flåde stort set lagt stille - et par enkelte FS, og det er det eneste. Jeg rebuilder ikke i den her omgang, men, muligvis kommer jeg tilbage på et tidspunkt.

Jeg vil sætte mine kræfter ind på et efterskoleophold, med succes(endnu et =D)

Jeg takker NoAlly.dk for tiden hos dem, og jeg vil nok stadig lame rundt på mIRC med jer. Og held og lykke i krigen, selvfølgelig.

Mvh. supah.
    • Når synd du stopper supah ... Så nåede jeg aldrig at crashe 421 ss'ere ved dig ;( Revenge ;)

Men jeg håber at du får et godt efterskole ophold og alt held og lykke irl =)
    • Hmm, svar for dig selv Xazon.. ;)

Men jah.. ;) Du kunne jo prøve at lade være med at lade magten stige dig til hovedet supah.. :p

Men skulle hilse fra en bekendt i uni1 og sige ***** !! :)

Er så sød at jeg moderer mit sprog.. :p
    • Original af supah
      Xazon1, IceQueen: I er simpelthen så søde når i først tør sige jeres mening, når andre er uden flåde.. I er simpelthen til grin.

Det er meget normalt at folk først tør sige noget når flåden er røget, men det siger meget mere om dig end det siger om de 2.