Ibanez, With_No_Heart, Loke, Tyr og mr. Bambi [SJ] vs. Lord Juncher [WWW] - TD 462.312.000

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ibanez, With_No_Heart, Loke, Tyr og mr. Bambi [SJ] vs. Lord Juncher [WWW] - TD 462.312.000

Der er ikke meget at sige til dette hit, udover at den kære Lord Juncher havde vokset sig alt for stor til, at vi i Sojourn kunne lade dette fortsætte, Lord Juncher havde opbygget en rimelig pæn flåde inkl. en masse dødsstjerner, en flåde han gemte bagved et massivt forsvar!

Vi aftalte herfor, at holde ham under observation over en periode, flåden skulle flækkes og helst ikke bagved hans forsvar, men trods sondringer kunne vi ikke finde en anledning til at tage hans flåde på denne måde – der måtte bides i det ”sure æble” og i fællesskab pløjede vi igennem hans forsvar og flåde!

Jeg Tyr påtager mig hermed det overordnede ansvar for, at profitten ikke blev bedre, jeg lavede desværre en fejl under simuleringen af kampen, så hermed også en ”offentlig” undskyldning til de andre i AKS sammenslutningen!

Resultatet er som følger:

Følgende flåder står klokken 10-08 02:29:41 overfor hinanden:

Angriber Tyr (X:XXX:XX)
      Våben: 140% Skjolde: 130% Pansring: 140%
      Typ: Krydser Slagskib. Bomber Destroyer Interceptor.
      Antal: 1.560 2.913 178 164 675

Angriber mr-bambi (X:XXX:XX)
      Våben: 140% Skjolde: 140% Pansring: 140%
      Antal: 1.200 2.400 200 100 400

Angriber Ibanez (X:XXX:XX)
      Våben: 130% Skjolde: 130% Pansring: 140%
      Typ: Krydser Slagskib. Interceptor.
      Antal: 790 3.018 870

Angriber Loke (X:XXX:XX)
      Våben: 130% Skjolde: 130% Pansring: 130%
      Antal: 1.572 3.860 760

Angriber With no Heart (X:XXX:XX)
      Våben: 130% Skjolde: 130% Pansring: 140%
      Antal: 5.015 3.778 821

Forsvarer Lord Juncher (X:XXX:XX)
      Våben: 140% Skjolde: 140% Pansring: 140%
      Typ: l.Trans St.Trans L.Jæger St.Jæger Krydser Slagskib. Kol.Skib. Recy. Spio.Sonde Bomber Sol.Sat Destroyer Rip Interceptor. Rak. L.Laser S.Laser Gauss Ion Plasma L.Skjold S.Skjold
      Antal: 300 99 8.667 500 1.200 1.200 1 1.000 50 150 9.634 200 6 430 12.000 9.197 1.000 200 500 100 1 1

Pif, paf og noget puff....Lord Juncher forsvandt i den tomme luft!

Angriber Tyr (X:XXX:XX)
      Antal: 1.323 2.783 173 162 652

Angriber mr-bambi (X:XXX:XX)
      Antal: 1.001 2.317 192 96 384

Angriber Ibanez (X:XXX:XX)
      Antal: 685 2.887 839

Angriber Loke (X:XXX:XX)
      Antal: 1.320 3.692 732

Angriber With no Heart (X:XXX:XX)
      Antal: 4.301 3.615 793

Forsvarer Lord Juncher (X:XXX:XX)
      Ødelagt!

og får
      15.641 metal, 320.123 krystal og 1.249.523 deuterium.

Angriberen har samlet tabt 91.644.000 Units.
      Forsvareren har samlet tabt 370.668.000 Units.
      På rumkoordinaterne lå der, altså før disse blev hentet af en mega recykler med påskriften - SJ Power !
      73.773.000 metal og 43.466.400 krystal.

Der er givet tilladelse til at poste ved PM af 10-08 14:42:39, Lord Juncher skriver følgende:
      Ja da, det må i gerne, det var sku flot, trode ikke der var nogen der ture at angribe mig. Det bliver måske en hof?

The post was edited 4 times, last by Tyr ().

• Ja det var sku flot, trode virkelig ikke der var nogen der ville ta chancen, så det tager jeg sku hatte af for.

Jeg regner ikke med at rebuilde, men bliver så længe det tar at finde en ny bruger til min acc og finde en ny i WWW til at overta min rolle som vores forum admin.

Men selvom at det var et flodt hit og alt det der, så skal i da osse ha lidt galde med på vejen: Gid jeres røv må klø og jeres arme være for korte ;)

Brug nu profitten ordentlig

Mvh Lord Juncher

Ps: Læg mærke til at Juncher er stavet med et C og et H....Host ...Host
    • FØLER MIG LIGE PLUDSELIG IMPOTENT...hvis man læser overskriften i hittet.
      men JA den skal du fandme tage på dine smalle skuldrer.....
      man glemmer sgu da ikke at simme uden at tage forsvarens teks. med .. :P :lol: :lol:...

du burde egentlig hedde simn00b

og ikke nok med at stave mit navn forkert...men hav dog respekten for den gode lord J at stave hans navn ordentligt....

hahaha

Edit by Spawn: fjernet nogen af de mange smileys

The post was edited 2 times, last by Spawn ().

• Lol, with_no_hard er da noget af et tilnavn!!

Men endnu et flot hit, men næste gang kan det måske være, at der er profit i hittet! TURTLES SJ IS COMING FOR YOU ;)

Endnu engang nice hit!

Mvh. Gandi
    • RE: Ibanez, With_No_Heart, Loke, Tyr og mr. Bambi [SJ] vs. Lord Junker [WWW] - TD 462.312.000

Ja selvom det altid er kedeligt at se ens allym8 gå ned med flaget så skal i 5 drenge sgu ha' et tillykke med slaget alligevel selvom i ikke har scoret det vilde på det hvis deut forbrug skal regnes med ind i kampen men alt det er jo ligegyldigt nu ;(
      Hyg jer med Rm :P

Jeg håber denne lærestreg til os i WWW (Og alle andre i uni6) ikke bliver glemt så folk lærer, at intet forsvar er så godt som et godt Fs ;)

Endnu gang ærgeligt du ikke genopbygger Lord J. Du er sgu en super allym8 med en god portion erfaring men vi må jo finde en til at overtage din ellers så gode konto 8)

P.s Hvis du bliver så skal jeg nok gi' en skærv til genopbygning af din flåde ;)
    • RE: Ibanez, With_No_Heart, Loke, Tyr og mr. Bambi [SJ] vs. Lord Juncher [WWW] - TD 462.312.000

Det jo sygt stor kamp det her, det må jeg sige! ;) tillykke med det GUTTER!!

Men du fandme dum Tyr xD som altid :lol:

Jeg kunne godt tænke mig, at flyve et AKS med dig hvor du simmer xD

Total Hofs in one speed universe :

Hof's u6 17 pieces

Total TD = 8.935.704.000 units

Total Profit = 937.292.292 ress.

Total Profit for 1 single day = 133.392.557 ress.

• super flot hit undrede mig også hvor juncher blev af

nu ved jeg da at han blev påkørt af SJ :lol:

skulle nu mene at SJ hellere skulle lange ud efter modstandere i de krige i har gang i
    • slettet det igen
      har fået svar...syntes bare det var en underlig beslutning hvad angår ...editering

The post was edited 1 time, last by With no heart ().

• Ja det er en flot slag i har lavet især så mange flåder har været i kampen.
      Men trist at det skulle være en alli mate,men skal man se lyst på det fik ikke så meget ud af det som i regnede med he he

Nå men det er jo ikke andet at gøre at puste støven af flåderne og få samlet en AKS mod jer. ;) :P
    • Originally posted by Sleepless Knight
      Lækkert slag drenge.... ville da gerne have set min gamle flåde flyve med =) hehe... det må vente til en anden god gang :)

Brug profitten godt :)

Syndt du ikke spiller mere og syndt der ikke kan flyve 6 flåder i et AKS :D

Total Hofs in one speed universe :

Hof's u6 17 pieces

Total TD = 8.935.704.000 units

Total Profit = 937.292.292 ress.

Total Profit for 1 single day = 133.392.557 ress.