Spærring af Razzy

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Det kan jo værre at Razzy selv vil fortælle det. Vi havde for eksempel en fra Xenos der blev spærret kaldet Sokkehoved. Han blev spærret på grund af bøvl med kreditkort transaktionen af MM.
      Håber at Razzy har i sinde at komme tilbage. Han var en stor faktor på serveren. Et spil er sjovest når man har gode modspillere. ;)
    • Tyrial wrote:

Det har egentlig altid undret mig, at Ogame ikke har en server setting, hvor man kan forbyde folk at angribe mere end 6 gange ingame. Sådan at det er en del af spil-reglerne, i stedet for en "forum regel".
      Det har egentlig altid undret mig, at Ogame ikke har en server setting, hvor man kan forbyde folk at angribe mere end 6 gange ingame. Sådan at det er en del af spil-reglerne, i stedet for en "forum regel".
      hvis du trykkerr på regler i spillet står følgende:
      4. Bashing

Det er ikke tilladt at angribe en planet eller måne, som er ejet af en aktiv spiller, mere end 6 gange i en tidsperiode på 24 timer. Denne regel gælder også for måne ødelæggelses missioner. Angreb med spionagesonder og interplanetarraketter tæller ikke med i forhold til bashing reglen. Med undtagelse for universer hvor aktivt plyndring med sonder er muligt.
      Bashing er kun tilladt når din alliance er i krig med en anden alliance. Denne krig skal erklæres på spillets OGame board, i den rigtige forum og skal følge de gældende forum regler.
      En bashing undersøgelse vil kun finde sted, hvis en spiller bliver anmeldt.
    • jojo ZybeR, jeg har skam læst reglerne...
      Men hvorfor lave et regelsæt? Kunne man ikke i stedet for bare at implementere reglerne direkte i spillet. Man kunne da bare lave en setting i spillet, således at det syvende angreb var umuligt at gennemføre?

Jeg forstår godt at man ikke bare lige laver om i et spil. Men jeg undres bare. :)
    • Tyrial wrote:

jojo ZybeR, jeg har skam læst reglerne...
      Men hvorfor lave et regelsæt? Kunne man ikke i stedet for bare at implementere reglerne direkte i spillet. Man kunne da bare lave en setting i spillet, således at det syvende angreb var umuligt at gennemføre?

Jeg forstår godt at man ikke bare lige laver om i et spil. Men jeg undres bare. :)
      Ja, selvfølgeligt kan man det.

Man kan også implementere krigserklæringer inde i spillet, der har en indflydelse på bashing reglen.

Så er der de forskellige varianter af bashing reglen afhængitgt af lokale communites osv osv osv.
      [Head] the only true HeadHunter alliance in UNI2