Den hvide streg of doom

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Den hvide streg of doom

Jeg har lagt mærke til at der er nogle spillere der er forsvundet fra ranglisten på vores server. Men de er stadig ude i solsystemerne. Jeg kan se at de har fået en hvid streg over deres planeter. Betyder det at de er blevet banned?

Jeg ved at en i min egen alliance er blevet banned grundet at Gameforge ikke kunne lide hans dankort, da han ville købe mørk materiale. Men er der andre der er ramt af det samme?

Det er lidt ærgerligt, for nu har min alliance mistet en rigtig god spiller. Og hvis vi ikke er de eneste der har mistet alliance medlemmere på den måde, så må der da være et problem et eller andet sted. Det er i vært fald ærgerligt at folk forsvinder. Håber at det kun er midlertidigt og at folk er klar til at komme tilbage. :)
    • Så vidt jeg kunne forstår, så er problemet vidst ved at være løst. Men han har været ude i over en uge før der kom styr på det, og nu har han mistet lysten siger han. :(

Jeg syntes også det lød mærkeligt, derfor jeg var lidt nysgerrig på om de andre spillere der er forsvundet, måske er ramt af samme payment problem som min ally member. :)