[TOT: 44.178.000] Razzy [Swag] vs. Graff [SSI] (A: 2.788.000, D: 41.390.000)

• Blind Phalanx

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 44.178.000] Razzy [Swag] vs. Graff [SSI] (A: 2.788.000, D: 41.390.000)

Jeg sad og kiggede lidt phalanx op, lige pludselig faldt jeg over Graff var ved at ramme, jeg skyndte mig at sende rec, og begynde at regne ud hvornår hans IC og SS ville være tilbage.
      Desværre havde jeg ikke tid til at time RM, så den missede jeg ud på.
      Men hittet skulle i ikke misse ud på, så smider det op alligevel.

Den 07-06-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Razzy [Swag]

Våben 100% - Skjold 90% - Pansring 120%

Lille Jæger 4.369
      Slagskib 759
      Interceptor 608

Forsvarer Graff [SSI]

Våben 110% - Skjold 90% - Pansring 110%

Slagskib 347
      Interceptor 242

Efter kampen ...

Angriber Razzy [Swag]

Våben 100% - Skjold 90% - Pansring 120%

Lille Jæger 3.672 ( -697 )
      Slagskib 759 ( -0 )
      Interceptor 608 ( -0 )

Forsvarer Graff [SSI]

Våben 110% - Skjold 90% - Pansring 110%

Ødelagt!

Angriber har vundet denne kamp!

Angriberen har fået:
      77.944 Metal, 0 Krystal og 4.430 Deuterium

Angriberen mistede i alt 2.788.000 enheder.
      Forsvareren mistede i alt 41.390.000 enheder.
      På disse rum koordinater ligger der nu 19.972.800 metal og 12.465.600 krystal.
      Angriberen har fået i alt 82.374 enheder.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.
      Forsvarer fik ruinmarken.

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: -2.013.056
      Krystal: -697.000
      Deuterium: 4.430
      Angriber tabte i alt 2.705.626 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: -2.980.144
      Krystal: -2.419.400
      Deuterium: -3.634.430
      Forsvarer tabte i alt 9.033.974 enheder.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.2.0
    • Det er altså en flåde der sparker røv. Føj da.

Men ja med rumdokken oveni hele RM er det ikke fordi forsvaren tabte specielt meget, men kender godt følelsen af frustration ved ikke at ramme nogen af de dejlige flåder og så må man jo bare tage hvad man kan få. Briste eller bære

RIP kills in Hyperion: 203

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • restlesz wrote:

Nogen gange er det ikke profitten som tæller :D

Tillykke med Blind Phalanx ;)
      Mange tak :D

Krumme wrote:

Det er altså en flåde der sparker røv. Føj da.

Men ja med rumdokken oveni hele RM er det ikke fordi forsvaren tabte specielt meget, men kender godt følelsen af frustration ved ikke at ramme nogen af de dejlige flåder og så må man jo bare tage hvad man kan få. Briste eller bære
      Ja jeg havde håbet på at få noget af den, men der blev insta bygget rec, så jeg fik ikke en del af kagen desværre :D
    • Sidekick wrote:

Tillykke med hittet. Men det så vidt jeg ved er det vel "bare" en backtime.

restlesz wrote:

Tillykke med Blind Phalanx
      Medmindre vi lige pludselig kalder alt der har noget at gøre med phalanx en blind plx.Fedt hit anyways, congrats.
      Jeg vidste ikke hvad kategori det skulle puttes i og jeg tænkte nok det ikke var helt rigtigt. :)
      Jeg tænkte bare at det passede nogenlunde på det, phalanx på en planet, og se han angriber den og regne ud hvornår han er tilbage. Du synes RM og alt skulle med for at det hører under?
      Jeg havde 30 minutter til det så vidt jeg husker, så jeg sendte bare rec, havde en jordisk chance for at time dem :)
    • Godt ramt! Jeg klager dog ikke over manglen på profit, du har kigget lidt for meget efter mine planeter :D

restlesz wrote:

Ja hvis dette ikke er blind lanx, hvad er så en blind lanx?
      Razzy så hans flåde i angrep på lanx og regnet ud hvornår han ville komme hjem. Så hvis det ikke er Blind lanx, vil jeg gerne hører hvad som er en blind lanx
      Min forståelse af blind lanx er en trukket stationering. Dvs., du ser hans flåde på lanx på stationering, sender din flåde så han tvinges til at trække, mens du lanx'er hver ~5s (derfor blind lanx), så du endelig kan regne retur tiden ud, ud fra hvornår hans flåde forsvinder på lanx. Det er et voldsomt hårdt arbejde :rolleyes:
    • Ja ved at det er et enormt arbejde. Har gjort det nogen gange - og med success ;)... Og er enig i det du siger, men jeg mener at der er flere typer som går under /kan gå under blind lanx.
      Men nu er det nogen år siden jeg spillede virkelig aktivt så min husk kan være rusten ang regler for hvad som er hvad.
      .

• New

Blind plx er trukket er når man phalanxer eksempelvis en stationering og så plx hvert sekund indtil den bliver trukket, (om det så er pga. et angreb man selv fyrer afsted er irrelevant) derefter timer man hvornår den kommer hjem og smider flåden derefter.
      En backtime er når man enten phalanxer planeten der bliver angrebet eller spørger defender hvornår han bliver ramt. Så sender man flåden efter vedkommendes returtid, hvilket ofc kan undgås i en vis grad hvis man opdeler og angriber på 60-90 %

Dog skal det siges at begge dele er fedt og kræver forarbejde i en eller anden grad. Så igen, nice og tillykke :) - Ærgerligt med rm, det sker, man skal jo tage chancen ;)
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1