Til alle med stort forsvar

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Til alle med stort forsvar

Vi er nået til det punkt i Quantum hvor der næsten ikke er flere flåder at jage derfor ændre jeg nu min jagt efter folk med for meget forsvar.

Hvornår har man for meget forsvar?
      jo nu skal du høre. det har længe irriteret mig at man har ladet folk opbygge deres forsvar så stort (Ghandi :P ) til den grænse hvor de ikke længere kan nakkes, Medmindre man går ipr amok. hvilket også er sindsygt.
      Derfor vil jeg nu have at vi sammen gør noget ved problemet. For at demonstrere så har VI! (der stod jeg før, men mente self. vi. Undskyld) inden for de sidste 24 timer fjernet knap 5mia forsvar fra en spiller uden hans samtykke. Sry for det.

Igen Hvornår er et forsvar for stort?
      Det er det når jeg ikke kan komme igennem det for at nappe den store mængde profit folk gerne vil have liggende på deres planet uden at skulle fs.
      Jeg har 5260 rips. kan jeg ikke komme gennem dit forsvar med 5000 rips. Så er dit forsvar for stort og derfor skal det gøres lidt mindre.
      Det er simplehen ikke fair at folk ikke skal fs deres ress fordi de har et stort forsvar, når vi andre skal fs vores ress :( .

Jeg vil dog give folk med et stort forsvar en chance for at tjene lidt tilbage af de ress de har brugt på forsvar ved at de kan sælge deres forsvar gennem skrot handleren.
      Jeg er villigt til at give folk 7 dage fra i morgen. Det vil sige fra Lørdag d. 1/6 til d. 7/6. Hvis man ikke har solgt sin forsvar så man er nede i en passende mængde hvor 5000 rips kan komme igennem, Så begynder jeg at bashe det ned i en passende mængde.

Hvis i er i tvivl om i har for stort forsvar så skriv gerne til mig, Så skal jeg nok lave simmet.
      Har man spørgsmål eller indvendinger! så skriv gerne, så vi kan snakke om det i fællesskab :)

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Toph.

The post was edited 2 times, last by Toph ().

• beast6 wrote:

Klamt nok alligevel
      Hver sin spillestil.

Håber nogle vælge den anden vej... At bygge mere forsvar og smide rips bag det så du mister rips hver gang du deff basher

Men ellers have a litlle bacon
      Problemet er vel at den spillestil toph gerne vil spille ikke kan lade sig gøre med alle fleeters stort set i fm. Så må man jo ændre spillestilen til den som passer til det univers han spiller i, som det er pt. er det turtlerne som bare ligger og nyder de få timers sol vi har af denne sommer uden at skulle tænke på at fs.
    • For nogle måneder siden fik jeg at vide (dog ikke af dig), at jeg havde for lidt forsvar, og at det derfor var for fristende at flyve ind og hente ress fra mine kolonier.
      Jeg begyndte lidt modvilligt at opgraderer mit def en del, selvom jeg udmærket godt ved, at det i bund og grund er spild af ress.
      Nu viser det sig så, at hvis ens def bliver for stort, så får man en kindhestes :dash: Det er sgu svært at gøre alle tilfredse.. :)
      Jeg tømmer altid planeter efter 12-24 timer alt afhængig af, hvad IRL lige tillader, hvilket jeg selv mener er ofte nok til, at man ikke går under betegnelsen turtle.
    • Keder sig...
      Tjooo det har jeg da gjort i lang tid. er det ikke derfor vi alle chiller ogame imens?
      Hvis folk har et problem med det her, så må de jo skrive det.
      men hvis folk fs'er ordenlig hvad er der så at være bange for?
      Jeg kan da godt trække mit forslag tilbage og bare begynde at bashe folk, men det kan jeg ikke selv se noget sjovt i.
      Profit er vejen frem.
    • Forsvar er overrated og skal kun bygges til at beskytte din daglig produktion. Hvis man samler sine råstoffer dagligt og laver FS, saa burde der jo ikke vaere noget at bekymre sig om. Toph proever jo ikke paa at holde en spiller nede fordi de har forsvar, men hvis der ligger en bunke råstoffer bag det forsvar, saa maa det jo rives ned. De fleste spiller som har flaade er i F-mode saa der maa bruges andre metoder for en fleeter for at hente noget profit. Ja, der er jo enkelte spiller som vil angribe for den mindste profit som ikke giver nogen mening.
      Det er simpelt, lav dit FS med dine råstoffer, saa er der ingen problem uanset hvor stort dit forsvar.
      Proud member of FBB uni Rigel. org
      Proud member of Muppets uni Vega.org
      Leader of LOA uni1.DK
      Solo in Quantum.DK
      Proud member of TnM.DK