[TOT: 741.675.000] Krumme [All In] vs. DrNoLife [GGez] (A: 104.730.000, D: 636.945.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 741.675.000] Krumme [All In] vs. DrNoLife [GGez] (A: 104.730.000, D: 636.945.000)

Fik et tip om at der var en flåde der lå og hyggede sig. Det måtte jo udnyttes.

Shoutout til personen der var vågen til at spotte den ^^

Den 18-05-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Krumme [All In]

Våben 180% - Skjold 180% - Pansring 190%

Slagskib 5.000
    Interceptor 8.500

Forsvarer DrNoLife [GGez]

Våben 150% - Skjold 140% - Pansring 180%

Lille Transporter 1
    Stor Transporter 6.476
    Lille Jæger 10.000
    Krydser 6.000
    Slagskib 1.000
    Koloniskib 9
    Recycler 1.525
    Spionagesonde 219
    Bomber 830
    Destroyer 150
    Dødsstjerne 10
    Interceptor 750

Efter kampen ...

Angriber Krumme [All In]

Våben 180% - Skjold 180% - Pansring 190%

Slagskib 4.351 ( -649 )
    Interceptor 7.726 ( -774 )

Forsvarer DrNoLife [GGez]

Våben 150% - Skjold 140% - Pansring 180%

Ødelagt!

Angriber har vundet denne kamp!

Angriberen har fået:
    0 Metal, 0 Krystal og 4.537.300 Deuterium

Angriberen mistede i alt 104.730.000 enheder.
    Forsvareren mistede i alt 636.945.000 enheder.
    På disse rum koordinater ligger der nu 339.698.400 metal og 203.481.600 krystal.
    Angriberen har fået i alt 4.537.300 enheder.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.
    Angriberen fik ruinmarken.

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: 287.273.400
    Krystal: 162.786.600
    Deuterium: -7.072.700
    Angriber lavede en profit på 442.987.300 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: -372.198.000
    Krystal: -213.657.000
    Deuterium: -55.627.300
    Forsvarer tabte i alt 641.482.300 enheder.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.2.0

RIP kills in Hyperion: 203

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
    Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Hvad er det for nogle beskidte tricks du bruger krummer :loli: du truer folk i hyperion, med ikke at give måner til lonley, fordi du ikke kan fange ham p andre måder lolZ, kom ind i kampen og vis hvem der er den bedste fleeter istedet .
    • Det du laver lige nu er pussyspil
    Advarsel givet for §2.5 - Little Devil
    Q:
    Rip kill:90
    Måner ødelagt:1

The post was edited 1 time, last by Little Devil ().

• Falcon wrote:

• Hvad er det for nogle beskidte tricks du bruger krummer :loli: du truer folk i hyperion, med ikke at give måner til lonley, fordi du ikke kan fange ham p andre måder lolZ, kom ind i kampen og vis hvem der er den bedste fleeter istedet .

Selvom jeg også selv synes det er ret latterligt af ham, forstår jeg dog ikke lige hvorfor man vælger at bringe det ind i den her kamp rapport? Giver ikke særligt meget mening; havde det været en kamp mellem Krumme og Lonley havde det givet mere mening.
    Forstår godt du ikke bryder dig om ham Falcon, men der er skam ingen grund til at gå ind på så mange af hans indlæg og kaste rundt med had.
  • Falcon wrote:

Al det hate SPAM du laver til Krummes indlæg stinker langt væk.
    Og set udefra, så er det eneste du opnår, at folk blot ryster på hovedet, fordi det du generelt får skrevet er under niveau.
  • Falcon wrote:

[*]Han hyler over hans uni er inaktivt, maaske skulle manden kigge ind alt.. det eneste jeg kan læse ud fra jeres kommentar, er at i slikker ham langt op i roeven foej :bræk:
    [/list]
    Så læser du ganske forkert.
    Hvad skulle jeg få ud af at slikke ham i røven??
    Jeg hverken kender ham eller spiller i samme uni.
    Jeg skriver ene og alene som jeg gør, fordi dette er min holdning.
  • Falcon wrote:

1. Han hyler over hans uni er inaktivt, maaske skulle manden kigge ind alt.. det eneste jeg kan læse ud fra jeres kommentar, er at i slikker ham langt op i roeven foej :bræk:

Igen jeg giver dig ret, da jeg også synes det er en barnlig tilgang til spillet han har, dog ændre mine (eller dine) personlige følelser ikke på at den her tråd ikke omhandler sådan nogle ting. Det her handler om hans hit vs. mig, ikke andet. Min pointe er, du bringer tråden væk fra dens primære fokus, hvis du har nogle tanker du ønsker at komme ud med; så lad en tråd selv.
    Men sorry to say, når du opfører dig som du gør nu, er du på ingen måde bedre end Krumme, du kan absolut ingen form for kritik tage, og begynder dine ad hominem argumenter fordi dit synspunkt bliver udfordret. Hvis du så hvad denne tråd handlede om og så sammenlignede det med hvad du lige har skrevet, ville du nemt kunne se hvor barnlig en kommentar du har efterladt dig.