Japetus afstemning

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Japetus afstemning

jeg har lige et enkelt spørgsmål omkring afstemningen. Hvorfor er det at folk stemmer x7 økonomi i stedet for 6x økonomi, når nu at forskningen kommer til at tage så uendelig lang tid? :loli:

bare lige en tanke :D
    Education is a progressive discovery of our own ignorance.

-Will Durant
  • Er overbevist om at de her afstemninger er totalt fucked fordi folk ikke går nok op i det.
    Sidste gang var afstemning så tæt på at ende med et nyt hyperion men i hyperion var der ingen der spillede.
    Er patetisk at folk ikke kan tage sig sammen og stemme hvad de faktisk vil spille.

Er overbevist om at folk bare stemmer det højeste og mest absurde de kan.
    F.eks. max flåde til RM og flåde hastighed, men når de bliver flækket på 7 min in sys hvor begge taber lige meget, men at det giver god profit fordi der er 80% til RM så tuder folk og leaver uniet.

2-4x flåde speed. 4-6x øko. 30-50% flåde til RM BURDE være det folk stemmer for, men det er det sjovt nok ikke

HVIS nogen har stemt uden for det jeg lige har kommenteret på ^ så skriv endelig hvorfor i har gjort det, for jeg kan bestemt tage fejl, men jeg tvivler.

RIP kills in Hyperion: 204

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
    Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
  • Uhhh en tråd om afstemningen xD

Jamen folk stemme vel det mest absurde, fordi jaaaa? vi er egentlig bare trætte... trætte af den måde GF kører det her på..

Hver gang der åbner et nyt uni kommer der 50 spillere, som alle tror de kan blive nummer 1 ved brug af mm, 1 måned senere når en tyran har flækket alle andre, er uniet dødt, og folk vil så have nyt uni eller merge..

DK er dødt, det kommer vi ikke udenom..

Veni, vidi vici !!
  • Bambus wrote:

Uhhh en tråd om afstemningen xD

Jamen folk stemme vel det mest absurde, fordi jaaaa? vi er egentlig bare trætte... trætte af den måde GF kører det her på..

Hver gang der åbner et nyt uni kommer der 50 spillere, som alle tror de kan blive nummer 1 ved brug af mm, 1 måned senere når en tyran har flækket alle andre, er uniet dødt, og folk vil så have nyt uni eller merge..

Hvis du tror at GF bliver påvirket det mindste af hvad du stemmer er du så tager du fejl. Det eneste du ændrer er at dem som faktisk har en interesse og en indsigt i hvilket uni .dk mangler ikke får lov til at styre uniet i den rette retning.

Stem seriøst eller lad være med at stemme. Hvor svært kan det være.

Seriøst. Næste gang bør vi droppe afstemningerne og gøre det manuelt. Folk skriver ind hvad de gerne vil have så vi kan se hvilke grødhoveder der stemmer som de gør og få dem til at argumentere for deres valg.
    Patetisk.

• Nogle har vist misforstået hvordan det fungerer og har stemt både 7x eco og ja til hurtig forskning.. Men kan da kun anbefale disse unavngivne personer at redigere deres stemme til 6x eco, hvis de vil have noget ud af deres stemme på hurtigere forskning..
    "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
  • Krumme wrote:

Bambus wrote:

Hvis du tror at GF bliver påvirket det mindste af hvad du stemmer er du så tager du fejl. Det eneste du ændrer er at dem som faktisk har en interesse og en indsigt i hvilket uni .dk mangler ikke får lov til at styre uniet i den rette retning.
    Stem seriøst eller lad være med at stemme. Hvor svært kan det være.

Seriøst. Næste gang bør vi droppe afstemningerne og gøre det manuelt. Folk skriver ind hvad de gerne vil have så vi kan se hvilke grødhoveder der stemmer som de gør og få dem til at argumentere for deres valg.
    Patetisk.

Det tror jeg bestemt heller ikke, meeen jo færre der gider og spille i et yt uni, jo færre køber mm og jo færre penge tjener GF - til sidst må de jo komme på noget andet for at holde liv i spillet ;)

At du tror du kan bestemme hvor vidt vi skal stemme er meget sødt Krumme = du vil vel bare have et uni, hvor du kan nakke alle og bagefter tuder over der ingen er og spille imod, IGEN ik?

Veni, vidi vici !!
  • Bambus wrote:

Krumme wrote:

Bambus wrote:

Hvis du tror at GF bliver påvirket det mindste af hvad du stemmer er du så tager du fejl. Det eneste du ændrer er at dem som faktisk har en interesse og en indsigt i hvilket uni .dk mangler ikke får lov til at styre uniet i den rette retning.Stem seriøst eller lad være med at stemme. Hvor svært kan det være.

Patetisk.
    Det tror jeg bestemt heller ikke, meeen jo færre der gider og spille i et yt uni, jo færre køber mm og jo færre penge tjener GF - til sidst må de jo komme på noget andet for at holde liv i spillet ;)

At du tror du kan bestemme hvor vidt vi skal stemme er meget sødt Krumme = du vil vel bare have et uni, hvor du kan nakke alle og bagefter tuder over der ingen er og spille imod, IGEN ik?
    Din måde og snakke på har altid undret mig. Det er ligesom du gerne vil have at folk ikke kan lide dig.
    Du kan jo tro hvad du vil om mig men jeg syntes ogame er sjovest når der er flest mulige aktive spillere.

Så at du giver GF fingeren ved at sørge for at så lidt spillere spiller spillet som muligt ødelægger det for alle.
    Danmark er en krill i det store hav så intet du gør her påvirker deres beslutninger - lige ud over at påvirke stemningen her på boardet og ingame i en negativ retning.
    Hvis du vil ændre noget så gå på .de eller .org boardet og ytre dine holdninger i stedet for at ødelægger det for os andre

• Når 82% har stemt, at de gerne vil have hurtigere forskning, og at flere af disse personer samtidig har stemt på x 7 økonomi, så har de tydeligvis ikke forstået afstemningen. Det bør ikke være økonomien, der bliver afgørende for, om der kommer hurtigere forskning eller ej. Tværtimod bør spørgsmålet om hurtigere forskning være afgørende for, om det bliver den ene eller anden økonomi hastighed - hvorfor ikke smide denne afstemning FØR den med økonomi? Så kan man skrive der, at hvis man siger ja til hurtigere forskning, så overruler denne økonomi.

Board Rules | Game Rules
    Questions? PM me
    Mail at Unixion@OGame.Dk
  • Krumme wrote:

Bambus wrote:

Krumme wrote:

Bambus wrote:

Hvis du tror at GF bliver påvirket det mindste af hvad du stemmer er du så tager du fejl. Det eneste du ændrer er at dem som faktisk har en interesse og en indsigt i hvilket uni .dk mangler ikke får lov til at styre uniet i den rette retning.Stem seriøst eller lad være med at stemme. Hvor svært kan det være.
    Patetisk.

Din måde og snakke på har altid undret mig. Det er ligesom du gerne vil have at folk ikke kan lide dig. Du kan jo tro hvad du vil om mig men jeg syntes ogame er sjovest når der er flest mulige aktive spillere.

Så at du giver GF fingeren ved at sørge for at så lidt spillere spiller spillet som muligt ødelægger det for alle.
    Danmark er en krill i det store hav så intet du gør her påvirker deres beslutninger - lige ud over at påvirke stemningen her på boardet og ingame i en negativ retning.
    Hvis du vil ændre noget så gå på .de eller .org boardet og ytre dine holdninger i stedet for at ødelægger det for os andre
    Krumme hvis du leder efter aktivitet så syntes jeg du skal kigge på andre servere end de danske. Der er for ikke så lang tid siden startet et fransk univers hvor det er 7x økonomi og 6x flåde. Der er endda en dansker derinde der ligger nummer et, jeg tror det er Segwayjesus ham der købte MindWar's account i Quantum.org
  • Krumme wrote:

Bambus wrote:

Krumme wrote:

Bambus wrote:

Patetisk.

Din måde og snakke på har altid undret mig. Det er ligesom du gerne vil have at folk ikke kan lide dig. Du kan jo tro hvad du vil om mig men jeg syntes ogame er sjovest når der er flest mulige aktive spillere.

Om du kan lide mig eller ej, det rager mig ca. nada :loli:

Hvis du vil have et aktiv univers, bliver det ikke i DK, søg mod det store udland.

Veni, vidi vici !!
  • Unixion wrote:

Når 82% har stemt, at de gerne vil have hurtigere forskning, og at flere af disse personer samtidig har stemt på x 7 økonomi, så har de tydeligvis ikke forstået afstemningen. Det bør ikke være økonomien, der bliver afgørende for, om der kommer hurtigere forskning eller ej. Tværtimod bør spørgsmålet om hurtigere forskning være afgørende for, om det bliver den ene eller anden økonomi hastighed - hvorfor ikke smide denne afstemning FØR den med økonomi? Så kan man skrive der, at hvis man siger ja til hurtigere forskning, så overruler denne økonomi.

Jeg vil overveje det til næste gang, hvis vi ændrer på afstemningen nu kan vi godt miste nogen stemmer :)

Men 6x økonomi fører nu, så jeg tror vi får et univers med hurtigere forskning :D
  • Krumme han har jo ret, du angreb end da folk uden profit 2500ipr bare for underholdnings skyld, din egen skyld hyperion er så inaktivt som det er

Jeg spiller i de, og jeg modtager sonder fra 15 forskellige hver dag, selvom jeg gemmer mig i g7
    Q:
    Rip kill:90
    Måner ødelagt:1
  • vil våge at påstå, at krumme ikke IPR’er alle i uniet for sjov. Tvivler på at han har gjort det uden profit på mange. Klart folk har ondt i røven over at han nakker alle, men det er nu en gang sådan man holder sig på toppen. Dog var der en gang, hvor flere spillere var i uniet ved start, ergo var det mere aktivt.

Generelt synes jeg at vi skal have flere medium setting unis. Da disse er mere tilgivende, dog er de ikke lige så attraktivt, når medium specs, virker som slow unis, når alle de andre har 7x øko.
    2018:
    429 rips nakket. NINJA.
    85 rips nakket. AKS AS#1
  • Falcon wrote:

Krumme han har jo ret, du angreb end da folk uden profit 2500ipr bare for underholdnings skyld, din egen skyld hyperion er så inaktivt som det er

Jeg spiller i de, og jeg modtager sonder fra 15 forskellige hver dag, selvom jeg gemmer mig i g7
    Så jeg går ud fra du også fyrer IPR mod alle der sonder dig i .de som du gjorde i Hyperion. Nej du er den eneste jeg nogensinde har og vil bombe med IPR uden øje for profit - og fun fact. Vi ville have fået profit hvis du ikke var kommet online omend det var kun en sidebonus.

Du kan dog argumentere for at jeg bestemt har været en hjørnesten i at uniet er dødt - fordi jeg er aktiv og det er umuligt at spille mod en aktiv spiller i 6x speed og 80% flåde til RM
    DERFOR mener jeg at folk burde vågne op og stemme med hovedet og ikke deres kønsorgan da det er tydeligt at folk bare tænker på hvor nemt det er at få profit på folk, men ikke hvor lidt flåde de selv skal have for at være et mål for de større og mere aktive fisk.
    Og der vil ALTID være folk der enten er større eller mere aktive.

Lad være med at stemme 6x speed. Lad være med at stemme 80% til RM. Lad være med at stemme forsvar til RM. Det er alt jeg beder om. Jeg ved bedre end mange andre at flertallet vil stoppe efter 1-2 måneder.

• Falcon wrote:

Krumme han har jo ret, du angreb end da folk uden profit 2500ipr bare for underholdnings skyld, din egen skyld hyperion er så inaktivt som det er
    I ville aldrig kunnne lave profit på den der.
    Selvom jeg kom online og skrev til jer forsatte i med at skyde? Så det giver Ingen mening det du skriver krumme.

Men det er fint, gider ikke at græde over spildt mælk.

Jeres egen skyld at hyperion er inaktiv, er hvad jeg har oplevet i min tid.

Jeg har spiller 5 år i q, og jeg hyggede mig, det har jeg aldrig gjort i hyperion pga de spillere der spillede der
    Q:
    Rip kill:90
    Måner ødelagt:1

The post was edited 4 times, last by Falcon ().