Japetus afstemning

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Krumme wrote:

Lad være med at stemme 6x speed. Lad være med at stemme 80% til RM. Lad være med at stemme forsvar til RM. Det er alt jeg beder om. Jeg ved bedre end mange andre at flertallet vil stoppe efter 1-2 måneder.

Du bliver ved at diktere hvad andre skal gøre.

Hvis du savner aktivitet, så syntes jeg du skal komme ind i Quantum, og mærke hvad rigtige fleeter skills er - der er en del gutter derinde, som du ikke engang når til sokkeholderne

Veni, vidi vici !!
  • Birte overdrivelse frem for forståelse

Bambus wrote:

Krumme wrote:

Lad være med at stemme 6x speed. Lad være med at stemme 80% til RM. Lad være med at stemme forsvar til RM. Det er alt jeg beder om. Jeg ved bedre end mange andre at flertallet vil stoppe efter 1-2 måneder.

Hvis du savner aktivitet, så syntes jeg du skal komme ind i Quantum, og mærke hvad rigtige fleeter skills er - der er en del gutter derinde, som du ikke engang når til sokkeholderne
    kunne ikke have sagt det bedre selv.
    Q:
    Rip kill:90
    Måner ødelagt:1
  • Bambus wrote:

Krumme wrote:

og hvor er det lige jeg har blæret mig med at jeg er bedre end alle andre?
    Føler da på ingen måde at jeg har gjort netop dette.
    Jeg går ikke lige så meget op i ogame som toppen af poppen gør og jeg forsøger på ingen måde at spille perfekt. Det har vi set igen og igen.
    Har ingen interesse i at starte i et uni hvor toppen er uendeligt mange gange foran mig, det har jeg slet ikke dedikationen eller tiden til.

Når det så er sagt og i to kager er færdige med at køre en hetz på mig der ikke får opbakning fra andre end jeres alt ego så kan vi måske fokusere på hvad jeg skriver frem for at det er mig der skriver det.

Quantum er aktivt fordi der er blevet merget ind i det uni. Det er aktivt fordi det har nogle gode settings. 2x flådespeed, 50% til RM, AKS, 50% mindre deutforbrug og 5 galakser.

Hvorfor folk så mener at 6x flåde, 7x øko (der blokerer hurtigere forskning), 80% flåde til rm og forsvar til RM er noget der er værd at stemme på fatter jeg ikke.
    Hyperion er det danske uni der absolut døde hurtigst. Hvorfor? Fordi der er så meget flåde til rm, nedsat deutforbrug og absurd hurtige skibe.
    Medmindre man altid FS'er eller altid er aktiv - så ryger flåden altså. Om du lige er i et spil Apex, ude at skide eller lige laver mad så kan du nemt nakkes på 10 min i hyperion af mere eller mindre alle.
    Selv Lonley kan smide hele hans flåde ind i min og miste 90% af sin flåde og stadig få profit.
    Derfor mener jeg at hyperion døde så hurtigt. DERFOR mener jeg at folk ikke skal stemme disse absurde settings.

Hvis i to kager mener noget andet så ARGUMENTER for det i stedet for at prøve at komme med nedladende kommentarer om mig.
    Ufatteligt at man skal stå til måls for sådan nogle personligheder herinde stadig.

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
    Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
  • Falcon wrote:

Lol Q var også det mest aktive uni inden merge lol krumme
    JA FORDI DET HAVDE GODE SETTINGS SKRIVER HAN.

Så læs da for hulen hvad manden skriver.

Krumme wrote:

Quantum er aktivt fordi der er blevet merget ind i det uni. Det er aktivt fordi det har nogle gode settings. 2x flådespeed, 50% til RM, AKS, 50% mindre deutforbrug og 5 galakser.
    han skrev ikke at merget var den eneste grund. Så argumenter eller hold kæft, det er jo latterligt det der. Jeg er enig med dig i de fleste af dine pointer der Krumme. Ik' stem for at ødelægge, for så ødelægger I det sjovt nok...
    2018:
    429 rips nakket. NINJA.
    85 rips nakket. AKS AS#1
  • Krumme wrote:

Bambus wrote:

Krumme wrote:

og hvor er det lige jeg har blæret mig med at jeg er bedre end alle andre?Føler da på ingen måde at jeg har gjort netop dette.
    Jeg går ikke lige så meget op i ogame som toppen af poppen gør og jeg forsøger på ingen måde at spille perfekt. Det har vi set igen og igen.
    Har ingen interesse i at starte i et uni hvor toppen er uendeligt mange gange foran mig, det har jeg slet ikke dedikationen eller tiden til.

Når det så er sagt og i to kager er færdige med at køre en hetz på mig der ikke får opbakning fra andre end jeres alt ego så kan vi måske fokusere på hvad jeg skriver frem for at det er mig der skriver det.

Hvorfor folk så mener at 6x flåde, 7x øko (der blokerer hurtigere forskning), 80% flåde til rm og forsvar til RM er noget der er værd at stemme på fatter jeg ikke.
    Hyperion er det danske uni der absolut døde hurtigst. Hvorfor? Fordi der er så meget flåde til rm, nedsat deutforbrug og absurd hurtige skibe.
    Medmindre man altid FS'er eller altid er aktiv - så ryger flåden altså. Om du lige er i et spil Apex, ude at skide eller lige laver mad så kan du nemt nakkes på 10 min i hyperion af mere eller mindre alle.
    Selv Lonley kan smide hele hans flåde ind i min og miste 90% af sin flåde og stadig få profit.
    Derfor mener jeg at hyperion døde så hurtigt. DERFOR mener jeg at folk ikke skal stemme disse absurde settings.

Hvis i to kager mener noget andet så ARGUMENTER for det i stedet for at prøve at komme med nedladende kommentarer om mig.
    Ufatteligt at man skal stå til måls for sådan nogle personligheder herinde stadig.

Hey lille Krumme

Jeg har på et tidspunkt sagt at du blære dig med noget som helst (indsæt smiley der brækker sig af grin)

Noget andet er, du tager gevaldigt fejl hvis du tror Quantum kun blev aktivt efter merge, dette er ikke tilfældet, det var aktivt fra dag 1.

Hvis du mener det er pga. settings, hvorfor er det så, så slemt at folk vil have høj øko i alle andre universer? Er du bange for at det bliver et FOR aktivt univers, i forhold til dine evner ?

Veni, vidi vici !!
  • Bambus wrote:

Krumme wrote:

Bambus wrote:

Krumme wrote:

Du bliver ved at diktere hvad andre skal gøre.Hvis du savner aktivitet, så syntes jeg du skal komme ind i Quantum, og mærke hvad rigtige fleeter skills er - der er en del gutter derinde, som du ikke engang når til sokkeholderne
    og hvor er det lige jeg har blæret mig med at jeg er bedre end alle andre?Føler da på ingen måde at jeg har gjort netop dette.Jeg går ikke lige så meget op i ogame som toppen af poppen gør og jeg forsøger på ingen måde at spille perfekt. Det har vi set igen og igen.

Hey lille Krumme

Jeg har på et tidspunkt sagt at du blære dig med noget som helst (indsæt smiley der brækker sig af grin)

Noget andet er, du tager gevaldigt fejl hvis du tror Quantum kun blev aktivt efter merge, dette er ikke tilfældet, det var aktivt fra dag 1.

Hvis du mener det er pga. settings, hvorfor er det så, så slemt at folk vil have høj øko i alle andre universer? Er du bange for at det bliver et FOR aktivt univers, i forhold til dine evner ?
    Jeg ved ærligt talt ikke hvordan jeg skal besvare det her uden at miste hjerneceller. Det er jo absurd hvor lidt mening du giver i forsøget på at fornærme mig.

"Er du bange for at det bliver et FOR aktivt univers i forhold til dine evner?"

Altså helt ærligt. Hvor sætter vi grænsen.

Så ingen er i tvivl. Jeg er her for at skabe diskussion og for at forme folks meninger. Måske endda ændre mine holdninger hvis nogen kommer med nogle aspekter jeg ikke har tænkt over eller en indsigt jeg ikke har. Jeg håber på at få et så aktivt uni som overhovedet muligt i så lang tid som muligt.
    Dette er, og har altid været, mine prioriteter

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
    Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
  • Krumme jeg ved du kun er 11 år, men vil du være venlig at snakke ordentlig til de voksne, ellers giver det stuearrest..

Foruden lad vær med at prøve at snakke med om ting, før din tid, for alle læsere, kan læse, at du ikke har styr på det.

Q har altid været aktivt, derfor alle ville merge derind
    Q:
    Rip kill:90
    Måner ødelagt:1
  • Falcon wrote:

Lol sidekick, du et virkelig moden Utroligt du gør dig selv til grin over og over igen.

Falcon over and out, ha et godt liv.
    Spis en snickers

Falcon wrote:

Krumme jeg ved du kun er 11 år, men vil du være venlig at snakke ordentlig til de voksne, ellers giver det stuearrest..

Foruden lad vær med at prøve at snakke med om ting, før din tid, for alle læsere, kan læse, at du ikke har styr på det.

Hvad er det over and out betyder? :loli:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå, men jeg synes 6x øko og 2x fleet ligesom i quan i starten. Dog ville det være fedt hvis de andre unis var langsommere ift. Japetus, men det ville ødelægge det at lave specs langsommere i de andre unis, så det er klart at det er der problemet ligger.
    2018:
    429 rips nakket. NINJA.
    85 rips nakket. AKS AS#1
  • Falcon wrote:

Krumme jeg ved du kun er 11 år, men vil du være venlig at snakke ordentlig til de voksne, ellers giver det stuearrest..

Nu har Krumme trods alt spillet OGame i snart 13(?) år... Så han ved nok en smugle mere om det.
    Falcon jeg tror bare du er sur som en lille pige der ikke får sin vilje : o ). Vil du ikke venligst starte med at skrive til folk på en ordentlig måde. Du er vel snart blevet jagtet ud af alle de unis du spiller i? Der er måske en grund til det.
  • Falcon wrote:

13 år også forstår han stadig ikke simpel fletning wtf :loli:
    Man skulle sidde og forklare at at man skulle have tunge skibe først for mest profit også har han spillet i 13 år lol l

Krumme har holdt pause x antal år. så kommer man altså hurtigt til at glemme sådan noget.

Jeg har også glemt en del efter at jeg stoppede for mange år siden, og er først startet op igen da Wasat startede.
    Education is a progressive discovery of our own ignorance.

-Will Durant