[TOT: 1.004.406.000] Toph [RELAX] vs. BeatrixKujara (A: 4.165.000, D: 1.000.241.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 1.004.406.000] Toph [RELAX] vs. BeatrixKujara (A: 4.165.000, D: 1.000.241.000)

Jeg klager skam ikke, men han er sku blevet en god all around farm :)

On 30-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker Toph [RELAX]

Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220%

Battlecruiser 35.000

Defender BeatrixKujara

Weapons 190% - Shields 180% - Armour 190%

Small Cargo 2
    Large Cargo 76.062
    Recycler 1
    Deathstar 1
    Rocket Launcher 33.472
    Light Laser 1.967
    Heavy Laser 57
    Gauss Cannon 131
    Plasma Turret 9
    Small Shield Dome 1
    Large Shield Dome 1

After the battle ...

Attacker Toph [RELAX]

Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220%

Battlecruiser 34.951 ( -49 )

Defender BeatrixKujara

Weapons 190% - Shields 180% - Armour 190%

Destroyed!

The attacker has won the battle!

The attacker captured:
    15.296.887 Metal, 7.260.496 Crystal and 23.333.280 Deuterium
    399.450.414 Metal, 1.815.124 Crystal and 159.334.185 Deuterium
    99.862.604 Metal, 453.781 Crystal and 39.833.546 Deuterium
    24.965.651 Metal, 113.445 Crystal and 9.958.386 Deuterium

The attacker lost a total of 4.165.000 units.
    Total damage attacker including follow-ups: 31.332.000 units.

The defender lost a total of 1.000.241.000 units.
    Total damage defender including follow-ups: 1.119.989.000 units.

At these space coordinates now float 231.428.000 metal and 231.171.000 crystal.
    Extra debris caused by the follow-up(s): 6.773.000 metal and 6.788.000 crystal.
    The attacker captured a total of 781.677.799 units.

The chance for a moon to be created from the debris was 20%.

Debris harvested by the attacker(s):
    238.201.000 Metal and 237.984.000 Crystal

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 762.760.556
    Crystal: 232.090.846
    Deuterium: 231.679.397
    The attacker(s) made a profit of 1.226.530.799 units.
    The attacker(s) won a total of 13.030 honour points.

Summary defender(s)

Metal: -1.188.041.556
    Crystal: -478.815.846
    Deuterium: -234.809.397
    The defender(s) lost a total of 1.901.666.799 units.
    The defender(s) won a total of 984 honour points.

Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
  • Så Tøser! ( Falcon og sidekick) tilbage til topic.. ! (Må jeg sige det uden at være MOD?) Ellers får jeg nok en warn mere.. (spændende)

Toph, nice hit, nice profit, flere af dem tak. OG husk i weekenden er det din tur til at gøre Toilettet i B-baren rent, nu har Nix jo haft tjansen lidt tid.. Det ved at være synd!

Glwrb, du snart klar til næste omgang.
  • Nice hit Topper drengen, sådan en gang profit kan man altid bruge!

GLwRB Beatrix!

Falcon, forstår ikke hvordan du kan overleve internettet, lidt modstand, så går der baby i dig "Og nu gider jeg ikke snakke med dig mere", i stedet for at komme med gode argumenter. Men måske også en af grundene til at du er nyere tids største kontorytter, kæft du er aktiv i account trader delen <3

Så ellers du fik en Quan, men kan se du er på vej væk, det er ærgeligt, kommer snart ud og ville gerne hygge med dig igen! <3
    Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
  • Siden hvornår er du blevet brun i munden :D er det efter du bliver ved med at miste flåder? Haha

Du ved virkelig ikke meget om babyer, de kan hverken skrive eller snakke.

Faktum er, jeg har haft 2 af de største selvbygget kontoer både i quantum 55 mil inden jeg stoppede og i hyperion 4mil. Selv om jeg lagt lagt med mere end 10 mil efter dig, formodede jeg at overhale dig indenom (easy)

Og lad vær med at tale med, så vidst jeg ved har du ikke en selv bygget konto?

Grunde til jeg bytter mine kontoer væk er fordi jeg ikke er tilfreds med mine kontoer, jeg vil heller bytte fem væk, end at lave dem stå i fm

Jeg gider ikke at forklare mig mere, i ved jeg er en god spiller og svært at nuppe, den eneste grund til i bliver ved er fordi det aldrig er lykkes jer ;))

I kan finde mig i de, jeg kommer ikke til at spille i dk medmindre jeg får en ordenlig account, også skal jeg nok vise dig hvor let du er at køre over

Farvel hav en god dag, jeg magter ikke mere forum.dk pis mere i dag.
    Q:
    Rip kill:90
    Måner ødelagt:1

The post was edited 1 time, last by Falcon ().

• Tager gerne et warn for denne her. sorry Gwo <3

Falcon, jeg har en liste.

1, du er svær at snuppe? Du havde et kæmpe forsvar og den eneste der kunne snuppe der solgte du deu til for at overleve. Men fair nok, den giver jeg dig.
    2, Jeg har skam selv bygget kontoer, jeg er bare ligesom dig, jeg bytter dem væk ;)
    3, Du modsiger lidt dig selv, du sidder og nævner dine skills til at bygge kontoer, men alligevel nægter du at komme tilbage før du får en god konto forærende? Imens du samtidig sidder og siger at jeg er dårlig fordi jeg ikke lavede min egen i quan og du er i og åh så god.

Og du overhalede mig? Det gjorde du, men forskellen var, du minede med lidt flåde du gemte, jeg fleetede og døde, var vi begge døde, havde du stadig overhalet mig, da de points var sikre, det var mine ikke. Det er lidt det der er idéen med at fleete, jeg kan da godt give dig nogle tips og tricks?

Immortal min ven i Nekkar, var jeg langt foran, som fleeter (Den første store konto døde på), men han minede, og da Nekkar døde, så oversteg han mig da også kun med 100m points (eller kontoen), sjovt nok fordi en miner stiger mere, i inaktive universer. (Quan var allerede inaktivt da du spillede)

Falcon, kom ind og vis mig hvor nem jeg er at rulle over! Jeg er kun plads nogen og 30 i flåde, så jeg er ikke engang stor. Jeg ser frem til det. Eller er du nu blot endnu en af dem som lukker meget lort ud med hvor god du er til at rulle folk over, men aldrig gør det, fordi nu er du pigefornærmet, fuld af undskyldninger og bare ikke har det i dig mere?

For jeg hører dig sige to undskyldninger. 1, du flygter til DE, som en sej reje, fordi det er mere aktivt. Og 2, ingen gider give dig en ordentlig konto, selvom du selv siger du er god til at bygge kontoer, så ergo kunne du nemt hente mig igen.

Så konklusion, du snakker og snakker, men kommer aldrig og gør en skid ved det. Håber du er anderledes IRL, ellers har du fanme ikke meget fremtid. Men Hey, det er jo også blot et spil med nogle tal på internettet, der kan man nemt spille stor, for det betyder ikke en fløjtende fis nogensinde <3

GLwRB Beatrix, håber du kommer stærkt igen!

Toph, nu ikke noget med at nakke mig også!

2.5 Spam indlæg (Indlæg uden indhold eller relevans i forhold til tråden) er ikke tilladt. Warn givet - Al Capone
    Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().