[TOT: 15.329.000] Justin Time [KIMBRER] vs. NeverXI (A: 0, D: 15.329.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 15.329.000] Justin Time [KIMBRER] vs. NeverXI (A: 0, D: 15.329.000)

Jeg tænkte, at Malte ikke skulle lide alene, så jeg fjernede også NeverXI's forsvar inden jeg angreb ham.

Den 21-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Justin Time [KIMBRER]

Våben 200% - Skjold 200% - Pansring 200%

Lille Transporter 1.502
      Krydser 1.000

Forsvarer NeverXI

Våben 170% - Skjold 170% - Pansring 190%

Stor Transporter 1.000
      Spionagesonde 169
      Solarsatellit 1.264

Efter kampen ...

Angriber Justin Time [KIMBRER]

Våben 200% - Skjold 200% - Pansring 200%

Lille Transporter 1.502 ( -0 )
      Krydser 1.000 ( -0 )

Forsvarer NeverXI

Våben 170% - Skjold 170% - Pansring 190%

Ødelagt!

Angriber har vundet denne kamp!

Angriberen har fået:
      8.119.784 Metal, 3.016.716 Krystal og 1.364.745 Deuterium

Angriberen mistede i alt 0 enheder.
      Forsvareren mistede i alt 15.329.000 enheder.
      På disse rum koordinater ligger der nu 3.000.000 metal og 4.348.500 krystal.
      Angriberen har fået i alt 12.501.245 enheder.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.

Ruinmarken blev høstede af angriber :
      3.000.000 Metal og 4.349.000 Krystal

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: 11.119.784
      Krystal: 7.365.716
      Deuterium: 1.364.745
      Angriber lavede en profit på 19.850.245 enheder.
      Angriber(ne) vandt i alt 0 honour points.

Opsummering forsvarer

Metal: -14.119.784
      Krystal: -11.713.716
      Deuterium: -1.996.745
      Forsvarer tabte i alt 27.830.245 enheder.
      Forsvarer(ne) vandt i alt 0 honour points.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.2.0
    • Jeg læste og forstod udemærket din besked. Jeg er i princippet helt enig med dig - så kan vi altid diskutere grundlagets validitet på et andet tidspunkt.
      Mener dog stadig du bør spille med åbne kort og regne alt med. Ellers får du fremvist et resultat hvor du viser profit, uden der har været nogen. Mere budskab end det var der sådan set ikke i det :)
    • Ej den er jo ikke længere end at Justin Time gjorde det for kun at sende en meddelelse, dog ændre dette ikke på at det giver et forkert billede ved angrebet til andre mennesker der ingen ide har om jeres interne kamp, og derfor kan denne kamp rapport virke misledende.
      Udover det, ville det så ikke være en større og mere tydelig meddelelse at sende, hvis at man kunne se du, Justin Time, gik X antal millioner i minus grundet denne kamp, men alligevel angreb ham? Det ville være et tydeligere budskab at sende.
    • IAmDrNoLife: For de to angreb på hhv Malte og NeverXI gav et underskud på 20- 25 mio. Og måske ville det give et større impact for læserne af disse CR's, hvis jeg havde valgt at sende flåden for at tage minus points, men det ville være dumt fordi omkostningerne havde været større end det underskud jeg fik ved at sende IPR.

mrkaio: Jeg tænker, din definition af mig, må stå på din regning og i bund og grund fortæller din kommentar langt mere om dig end om mig. Jeg har den mening, at glansbilleder er for børn og *ællinger, du kan have en anden mening og den dør jeg ikke af, hverken RL eller ingame, men jeg må sige, at min plan er lykkedes med at gå under radaren med stor succes, da jeg har spillet Ogame siden 2008/09'ish på den samme konto med samme navn.

Goldstik: Har vi spillet i samme uni? Alle mine planeter og måner har ligesom mit ingame-navn dobbeltbetydning... feks. Ella Stick, Randi Vejen, Johnny Walker, Phillip Pence osv.
      I gamle dage i div CR's skrev jeg altid: kavaleriet kom Just In Time, men det glemte jeg her ^^
    • Justin Time wrote:

IAmDrNoLife: For de to angreb på hhv Malte og NeverXI gav et underskud på 20- 25 mio. Og måske ville det give et større impact for læserne af disse CR's, hvis jeg havde valgt at sende flåden for at tage minus points, men det ville være dumt fordi omkostningerne havde været større end det underskud jeg fik ved at sende IPR.
      Ah det det forstår jeg godt, siger skam heller intet imod det! Siger blot at hvis omkostningerne for de IPR blev regnet med, ville det nok give et større budskab. Forstår godt du angreb dem, og forstår også dit valg af angrebs metode, er skam slet ikke det! Giver bare et delvist forkert billede af omkostningerne for angrebet, når IPR ikke blev regnet med, men det er sgu fint.
      Du fik hævnet din alliance mate, og det er sgu godt; gode hits mod de to spillere!