[TOT: 2.479.583.000] LCM [Cartel] vs. Dark Horse (A: 4.080.000, D: 2.475.503.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 2.479.583.000] LCM [Cartel] vs. Dark Horse (A: 4.080.000, D: 2.475.503.000)

Så bare for og vise jeg er her endnu :)
      og at jeg ikke har glemt det :)

Fs ellers øføf

Den 17-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber LCM [Cartel]
      Våben 190% - Skjold 180% - Pansring 190%

Interceptor 50.000

Forsvarer Dark Horse
      Våben 140% - Skjold 130% - Pansring 150%

Lille Transporter 11.245
      Stor Transporter 178.784
      Lille Jæger 7
      Stor Jæger 10
      Krydser 3
      Koloniskib 13
      Recycler 15.123
      Spionagesonde 436
      Bomber 1
      Destroyer 7
      Dødsstjerne 1
      Interceptor 9

Efter kampen ...

Angriber LCM [Cartel]
      Våben 190% - Skjold 180% - Pansring 190%

Interceptor 49.952 ( -48 )

Forsvarer Dark Horse
      Våben 140% - Skjold 130% - Pansring 150%

Ødelagt!

Angriber har vundet denne kamp!

Angriberen har fået:
      17.483.200 Metal, 17.483.200 Krystal og 17.483.200 Deuterium
      23.333.100 Metal, 23.333.100 Krystal og 23.333.100 Deuterium
      417.427.010 Metal, 417.427.011 Krystal og 234.976.279 Deuterium
      418.834.047 Metal, 416.996.588 Krystal og 110.441.473 Deuterium

Angriberen mistede i alt 4.080.000 enheder.
      Forsvareren mistede i alt 2.475.503.000 enheder.
      På disse rum koordinater ligger der nu 626.937.500 metal og 596.675.500 krystal.
      Angriberen har fået i alt 2.138.551.308 enheder.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.
      Angriberen fik ruinmarken.

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber
      Metal: 1.502.574.857
      Krystal: 1.469.995.399
      Deuterium: 385.514.052
      Angriber lavede en profit på 3.358.084.308 enheder.
      Angriber(ne) vandt i alt 2.341 honour points.

Opsummering forsvarer
      Metal: -2.129.512.357
      Krystal: -2.066.670.899
      Deuterium: -417.871.052
      Forsvarer tabte i alt 4.614.054.308 enheder.
      Forsvarer(ne) vandt i alt 890 honour points.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.2.0
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • jooo men jeg mister jo ikke noget ved fm når jeg jo godt selv ved tiden ikke pt er til og lege
      er det da meget godt med 3,2 mia på en eftermiddag
      og han var den af de 3 jeg fandt der gav mest så jeg har det fint fint med gå i FM igen

men husk fs for man ved ikke hvornår tiden er til øføf :)
    • Så røg hele min transportflåde (Kaio fik også en ordentlig bid den anden dag) + alle de dejlige ress! som skulle bruges på Astro :dash:
      Min uden sammenligning dårligste Ogameuge til dato :bræk:
      Men fejlen er min egen, så nyd profitten (lidt svært i blåt :P )

Jeg må jo bare op på hesten og i gang igen!
    • Flyingduck wrote:

LCM..... for susan da, lækker profit, - syntes det er enormt dårlig stil, at du bare hopper ud og laver det Relax skal bruge 14 dage på :loli: ( det er gazz....)
      Happy rebuild Darkhorse.... der skal bygges store transere :thumbup:
      kiggede lige rundt og ja du har ret de 14 dage har vores miner lavet de ress der :P
      men som sagt før FM taktik er et TØSE move men det virker åbenbart xD
    • lcmsfar wrote:

du N1 har du et irl liv/job ???? Jeg skal som nok komme igen men ikke lige pt da irl og job kommer først
      Altid klar med en konstruktiv og god kommentar <3 men rart du kan komme med et lille personligt angreb sådan en grå torsdag her..
      Kommer "anjo" snart med en endnu mere spids kommentar?
      Men om jeg har et liv, tja det skulle jeg da mene :) og ja har skam et fuldtidsjob kone og barn osv men hvad er din pointe?
      man kan vel diskutere om "man har et liv" når man i FM sidder flere timer på sin konto men hvad ved jeg om det

vil faktisk gå så vidt og blære mig lidt og skrive jeg har også venner jeg ser :O

Og Toph 2 uger er vidst en underdrivelse :D

"topic" nyd profitten i FM og gz med de 250k ic (de er nemlig gode alene xD, tænk sig en gang havde du brugt bare en smule ress på LT kunne du havde haft mere profit her "one may wonder"

The post was edited 2 times, last by N1xorn3m3s7s ().

• Uden på nogen måde at skulle blande mig i folks prioriteringer, så burde begge dele jo sagtens kunne gå op i en højere enhed. Det handler jo bare om at kende de tidspunkter, hvor ens FS kommer retur, og så bare hurtigt logge ind og FS på ny (langt de fleste har jo en smart phone på sig).
      En del af det at være en god Ogamer er efter min mening også, at man forbliver ude af FM og ikke bare kravler i skjul så snart IRL presser lidt på..
      Og LCM, jeg betragter dig som en særdeles god spiller, som virkelig har lavet nogle beundringsværdige ting gennem tiden. Og det syntes jeg allerede, da jeg for 6-8 år siden spillede sammen med dig i DFS, inden min længere Ogamepause, indtil jeg så vendte tilbage gemt bag mit nye “Nick”. Det eneste negative jeg kan pege på ang. din spillestil er den konstante hoppen ind og ud af FM (dog mest inde :loli: )

Men når alt det så er sagt, så skal man så bare være helt sikker på, at man kender sine FS tidspunkter. Dette var nemlig ikke tilfældet for mig, da LCM ramte mig, hvor jeg troede FS kom hjem 12 timer senere end tilfældet var :dash: Og som gammel DFSer ved jeg jo godt, at det betyder øføf :gnaven:

God dag :)
    • Det er sgu dejligt se at du ikke lader rusten snigende ind på alle de fine ic'er :thumbsup: De skal nemlig også holdes blanke :beer: og når man ikke lige er typen der står hver søndagformiddag med pudsekluden :saint: Hva er bedre end en go' spand transer med lidt blandeet :loli: godt for det hele især i disse miljøtider :rofl: Rigttigt godt at se mate :gamer: Glwrb :thumbup: for en ige siden :D
    • jamen ok så jeg gider ikke ogame i den her tid :)
      og nej jeg gider ikke miste 250k ICbamser bare fordi jeg ikke lige har lysten til spillet
      at jeg logger ind alligevel er for og få den "gave" i import/export og for og se mine ICbamser :crazy:
      jeg kan ikke forklare hvorfor der ellers kan være * ved mig selv om jeg er off ?
      kan kun sige jeg har set det før ved spiller der var i fm og off men stadig med *

og nu hvor det er nogen dage siden jeg kikket min buddy kan jeg se min kone så har mistet hendes konto??
      pga ikke købt MM det var izis gl konto og tror han havde købt en sjat mm på den konto og hun købte sku også
      da hun over tog den så den er lidt øv og giver ikke mig mere lyst til spillet :dash: