LT VS ST

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Er der nogen der kan fortælle mig hvilken af transport skibene der er at fortrække og hvorfor?

så vidt jeg lige kan se er ST jo billigere i den forstand at den er billigere at købe og kan transportere mere end tilsvarende LT, eller er jeg helt skæv på den?
      Citat fra de unge mødre:

"Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: "Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto."

• lt er hurtigere og jeg foretrækker dem som raider.
      Men som en miner der prøver at undgå at folk kan få profit på dig ville jeg foretrække ST.
      Samtidig på planeterne er det ST der ligger, fordi de koster mindre = mindre rm. Så folk har svære ved at lave profit.
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1
    • Det er udelukkende som miner jeg mener :)
      , så det giver meget go mening det du skriver @Sidekick
      Citat fra de unge mødre:

"Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: "Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto."

• Well, nu er jeg jo en doven gammel dværg... bruger altid En kombination... dog står de aldrig og glaner på en kolo... så kommer de væmmelige fleetere og tager dem...

I praksis så operere jeg altid med st til at kunne fs de ress (deu) der kræves i de respektive zoner (cold vs hot) derud over er der altid minimum den mængde lt jeg skal bruge til at farme med.
      Uddyber gerne i en pm :)
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • En ST koster 6K M + 6K K og laster, som standard, 25K res

En LT koster 2K M + 2k K og laster, som standard, 5K res.

Altså koster en LT 1/3 af en ST, men laster til gengæld kun 1/5 af en ST.

Udelukkende set fra det økonomiske aspekt, pris kontra lastkapacititet, så er ST svaret.