"DKs STØRSTE HIT" AS AKS# 1[TOT: 220.618.527.000] Kaizen [KoQ] vs. lille mus 2 [Solutam] & Karma [RELAX] & N1xorn3m3s7s [RELAX] & StrayCat & Toph (A: 164.960.012.000, D: 55.658.515.000)

• Ninja

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Tillykke med hittet drenge, så blev den flåde nulstillet.

Først Nano. Så Capone. Nu Kaizen! Hvem er næste?

Betting runde!!

Elton?
      Flying?
      Discolim?

Bryder mig dog ikke om statestikken nu. Første gang jeg gik i FM, røg Nano. Anden gang røg Capone. Og nu efter flere forsag, samme aften som jeg gik i FM, røg Kaizen. Måske jeg bare skulle blive i perma FM, så kan det være Heldet vender!

GLwRB Kaizen, det går Schnell, du er stadig nummer et så ingen andre alternativer end RB! ;)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Bikermus wrote:

Tillykke med hittet drenge, så blev den flåde nulstillet.

Betting runde!!

Elton?
      Flying?
      Discolim?

Bryder mig dog ikke om statestikken nu. Første gang jeg gik i FM, røg Nano. Anden gang røg Capone. Og nu efter flere forsag, samme aften som jeg gik i FM, røg Kaizen. Måske jeg bare skulle blive i perma FM, så kan det være Heldet vender!

GLwRB Kaizen, det går Schnell, du er stadig nummer et så ingen andre alternativer end RB! ;)
      Du kunne også blive UDE af fm, så kan det være at heldet vender? Hvem ved.
    • Et er at man får en rigtig lækker konto men at kan ikke passe på den er noget helt andet. Det må være sur læsning for DD. Det må være lidt ligesom (jeg taler ikke af erfaring) at score den lækreste babe ever og når hun smider tøjet så har hun noget der hænger og dingler =O :fie: Anyway godt sat op og profitten fejler bestemt heller ikke noget :rocket: :thumbup: :thumbdown:
    • Godt nok noget af et brag! Fremragende hit, også selvom det er en pokkers skam at det er DD's gamle, men sådan er det jo med ny overtager. Personligt glæder jeg mig over at Solutam var med takket være lille mus og derved så kommer noget af DD's flåde tilbage til dens gamle leje om man vil.

Bekræfter som så mange gange før i OGame's historie at der var skam god grund til at være påpasselig, det er ikke et spil hvor man kan tage let på tingene selv hvis man er nr.1.

Tillykke med det!

-------
      Glwrb, hvilket med den konto nok burde gå fint.

Må indrømme at jeg har en svaghed for den her musik - Kontakt Support OGame reglerne
    • Santino wrote:

Bikermus wrote:

Tillykke med hittet drenge, så blev den flåde nulstillet.

Betting runde!!

Elton?
      Flying?
      Discolim?

Du kunne også blive UDE af fm, så kan det være at heldet vender? Hvem ved.
      ahhh du ved om nogen hvordan mit held er mens han er ude af fm!
    • CHILI. wrote:

Et er at man får en rigtig lækker konto men at kan ikke passe på den er noget helt andet. Det må være sur læsning for DD. Det må være lidt ligesom (jeg taler ikke af erfaring) at score den lækreste babe ever og når hun smider tøjet så har hun noget der hænger og dingler =O :fie: Anyway godt sat op og profitten fejler bestemt heller ikke noget :rocket: :thumbup: :thumbdown:
      Der vil altid være nogen som smider flåden - om man har fået den eller selv bygget den op - ikke CHILI :D og hvis det ikke skete, så ville der slet ikke være noget der hed Ogame

CHILI. wrote:

Synes der mangler tek.
      næh... det gør der ikke

Det har aldrig været nogen hemmelighed at skulle man snuppe nr 1... så var det i bidder, men at I formår at få hele speedflåden er virkelig imponerende, og at den skulle tages på en holde ninja har heller ikke været det sværeste at forudse (ikk @Toph :P )
      Ogame er heldig med at der er en spiller som Kaizen, som er den utålmodige type og tør tage chancer... men i det fleste tilfælde vil man rende ind en holde ninja - trods det er umuligt at nå at samle en speedflåde imod Kaizen hvis han flyver imod speed, så vælger han at tage chancen imod 2500 RIP hvor flyvetiden er altafgørende :dash:
      stort tillykke med AS # 1
      Happy rebuild Kaizen - godt du fik samlet RM til en hæderlig speedflåde - og med din iver skal du nok få skrabet noget sammen henover de næste 8-10mdr om du så formår at holde det, tja det kan kun tiden vise - men du har sgu nosser og du er en gave til Ogame, både på din måde at smide flåde på, men også på din aktivitet og lign.... :beer: KOM IGEN!!

//FD
      Videre imod nye mål.....
    • Flyingduck wrote:

CHILI. wrote:

Et er at man får en rigtig lækker konto men at kan ikke passe på den er noget helt andet. Det må være sur læsning for DD. Det må være lidt ligesom (jeg taler ikke af erfaring) at score den lækreste babe ever og når hun smider tøjet så har hun noget der hænger og dingler =O :fie: Anyway godt sat op og profitten fejler bestemt heller ikke noget :rocket: :thumbup: :thumbdown:
      Der vil altid være nogen som smider flåden - om man har fået den eller selv bygget den op - ikke CHILI :D og hvis det ikke skete, så ville der slet ikke være noget der hed Ogame

CHILI. wrote:

Synes der mangler tek.
      næh... det gør der ikke
      Det har aldrig været nogen hemmelighed at skulle man snuppe nr 1... så var det i bidder, men at I formår at få hele speedflåden er virkelig imponerende, og at den skulle tages på en holde ninja har heller ikke været det sværeste at forudse (ikk @Toph :P )
      Ogame er heldig med at der er en spiller som Kaizen, som er den utålmodige type og tør tage chancer... men i det fleste tilfælde vil man rende ind en holde ninja - trods det er umuligt at nå at samle en speedflåde imod Kaizen hvis han flyver imod speed, så vælger han at tage chancen imod 2500 RIP hvor flyvetiden er altafgørende :dash:
      stort tillykke med AS # 1
      Happy rebuild Kaizen - godt du fik samlet RM til en hæderlig speedflåde - og med din iver skal du nok få skrabet noget sammen henover de næste 8-10mdr om du så formår at holde det, tja det kan kun tiden vise - men du har sgu nosser og du er en gave til Ogame, både på din måde at smide flåde på, men også på din aktivitet og lign.... :beer: KOM IGEN!!

//FD
      Altså den eneste måde vi kunne tage ham på var ved en holde mission. Så der var jo faktisk ikke så meget diskussion omkring hvordan det skulle gøres. Dog var vi enige om, at hvis han ikke sendte den her gang, Så ville det her aldrig lykkes. Vi alle troede faktisk han havde trukket lige inden han ramte, da vores flåder bare holde uden at vi havde mistet noget + vores rec kom tomme hjem. Men så efter 20 sek så opdaterede serveren sig :D og alle blev glad. Næsten alle self.
      Med stadig 1.4mil recs og 12k rips + 34mia så er den konto stadig vild farlig :D
    • damn en tømmerlussing; bliver ikke mindre pinligt selv at miste sin flåde, når det er sket til en som selv ynder den sport på stribe ;(
      Vist ikke eneste "ninja", altså på den acc, og et "mindre" efterspil har der vist også været.

Om du nu er købt eller solgt er ikke til at vide, og selvom der ingen deut er i RM til at genopbygge for, så 35 mia også en sjat at gøre det med.
      God fornøjelse med det :)

Godt gået drengerń :thumbup: