[TOT: 21.363.346.000] Kaizen [Cartel] vs. TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 1.881.428.000, D: 19.481.918.000)PROFIT 8.3MIA

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Husk at holde jer til emnet, som er nanos hit mod killer...!

Alt det andet folkedomstol ska pakkes væk ASAP!

Er der konkrete beviser, lav ticket eller pm mig så bringer jeg det videre...

Det her mudderkast er faktisk blot opslidende at være vidne til...
    Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
  • Glwrb Killer

*zip

2.13 Kritik af Teamet er kun tilladt, såfremt det er en generel sag og der ikke nævnes nogen navne. Hvis det er en specifik sag skal reglerne i § 3.7 følges. Warn givet - Al Capone
    Education is a progressive discovery of our own ignorance.

-Will Durant

The post was edited 3 times, last by Al Capone ().

• Unge mand...!
    Nu har jeg jo endnu en gang iført mig sølvpapirhatten og den orange vest... jeg har været med i rigtig lang tid... og det er som altid, hvis man syntes og føler noget er forkert, så hjælper det sq ikke at stille sig op på en fiske kasse nede på havnen og beklage sin nød... det maximale man kan opnå er en flok hirtshal habit klædte stoddere hujer med i kor og den alle fiskene ligsom er ligeglad.. så ender det her...

Hvorfor pokker er det at det danske community ikke benytter deres tale rør via Tickets, I må sågar gerne sende mig info pm så¨skal jeg som tidligere nok bringe det videre. Lige pt er jeg genaske vist blot TGO og er aller aller nederst i teamet (Er dværgen så er sån lidt ligeglad grundet min statur)

Anyways, Hold kaje om snyd og bedrag og kommenter hittet....
    Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
  • Kaizen wrote:

Syntes folk kommer med en masse beskyldninger

Hvor bliver mods af
    Spam
    ^^ ^^
    Så enig :P

Nånå. "Kaizen"... Bravo. At nakke Killer er altid flot, lige meget om man selv har opbygget en acc eller om man har købt den osv.

Er ked af at se vi så mister DD. Han bliver sku savnet på den førsteplads... :beye:

Killer: Glwrb, kom stærkt tilbage :thumbup:
    2018:
    429 rips nakket. NINJA.
    85 rips nakket. AKS AS#1
  • Tråden lukkes nu. Trådstarter kan anmode om genåbning, hvis dette ønskes.
    Warns er givet og indhold er fjernet. Vær venlige at læse op på reglerne herinde, så det ikke bliver nødvendigt med disse indgreb fremadrettet.
    Usaglige folkedomstole, regelbrydende fnidder og øvrigt indhold af utilstedelig karakter hører ikke hjemme på boardet.
    "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt

The post was edited 2 times, last by Al Capone ().