Næste merge?!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Næste merge?!

Hvornår kommer næste merge?
      Bliver det med Skandinavien?

Skal vi smide Sirius og Wasat ind i quan? :D

Hvornår tror folk der sker nye tiltag, evt nye regler der bringer aktiviteten på banen igen?

Evt ændre reglerne på FM?
      Fjerne lager loftet på inaktive?
      Hæve inaktives produktion?

Fjerne muligheden for at slette en konto, men istedet videregive den til en pulje, så nye ikke skal starte fra bunden?

Slå hårder ned på visse folks konto salg, og skjulte GB’s?

Veni, vidi vici !!
    • Bambus wrote:

Hvornår kommer næste merge?

Det ved vi ikke endnu, men jeg lægger noget op når jeg ved noget omkring det :)

Bambus wrote:

Bliver det med Skandinavien?

Det er der ikke nogen planer om endnu :)

Bambus wrote:

Hvornår tror folk der sker nye tiltag, evt nye regler der bringer aktiviteten på banen igen?

Evt ændre reglerne på FM?
      Fjerne lager loftet på inaktive?
      Hæve inaktives produktion?

Fjerne muligheden for at slette en konto, men istedet videregive den til en pulje, så nye ikke skal starte fra bunden?

Slå hårder ned på visse folks konto salg, og skjulte GB’s?

Du kan prøve at foreslå det på board.origin.ogame.gameforge.c…hp/Board/241-Suggestions/ og stomt.com/ogame

Der læser flere folk fra GF alle forslagene og implementere nogle af dem i spillet :)
    • Så det undrer jer slet ikke at ogame.dk's største konto pludselige har skiftet ejer?

Det kunne ellers være sjovt hvis i slog hårdt ned på det og røvede ham for de 25-50k kroner han har betalt for den.

2.10.1 Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO.

The post was edited 1 time, last by Spaceking ().

• HLS StarCraft wrote:

Det kunne ellers være sjovt hvis i slog hårdt ned på det og røvede ham for de 25-50k kroner han har betalt for den
      jeg håber da virklig du har noget bevis for sådan en påstand ellers er den langt under bæltestedet at fyre sådan noget pis af. :bræk:
      om man har den største konto i ogame er det stadig et spil og irl liv går videre
      lige som kontoer i spil mener da også den 5 største flåde i q har fået ny pilot og hvad så
      fedt de bliver spillet og ikke står prema fm eller bliver slettet
      og ja jeg er pt meget i fm men jeg har også et irl liv
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • lcmsfar wrote:

HLS StarCraft wrote:

Det kunne ellers være sjovt hvis i slog hårdt ned på det og røvede ham for de 25-50k kroner han har betalt for den
      jeg håber da virklig du har noget bevis for sådan en påstand ellers er den langt under bæltestedet at fyre sådan noget pis af. :bræk: om man har den største konto i ogame er det stadig et spil og irl liv går videre
      lige som kontoer i spil mener da også den 5 største flåde i q har fået ny pilot og hvad så
      Du ved ligeså godt som mig at det ikke er noget pis lcm. Han har budt på samtlige top kontoer + ingen skal fortælle mig at DD havde givet sin konto ud af den blå til så dårlig en spiller ganske gratis.

Og derudover er det ikke op til at mig at finde beviserne, det bliver teamet nødt til at ordne. Jeg prøver bare at få det frem i lyset hvad jeg ved er sket.
    • HLS StarCraft wrote:

lcmsfar wrote:

HLS StarCraft wrote:

jeg håber da virklig du har noget bevis for sådan en påstand ellers er den langt under bæltestedet at fyre sådan noget pis af. :bræk: om man har den største konto i ogame er det stadig et spil og irl liv går viderelige som kontoer i spil mener da også den 5 største flåde i q har fået ny pilot og hvad så
      Du ved ligeså godt som mig at det ikke er noget pis lcm. Han har budt på samtlige top kontoer + ingen skal fortælle mig at DD havde givet sin konto ud af den blå til så dårlig en spiller ganske gratis.
      Og derudover er det ikke op til at mig at finde beviserne, det bliver teamet nødt til at ordne. Jeg prøver bare at få det frem i lyset hvad jeg ved er sket.
      Hvis du smider anklager rundt, så ligger det skam også på dig at have beviset med. En påstand uden belæg kan bruges til intet.
      Så hvis du ønsker at moderators skal gøre noget i denne situation, vil det være en god ide at kontakte dem privat og meddele dem om mulig brud på reglerne, men en offentlig kommentar rettet imod en bestemt person uden nogen beviser er ikke vejen frem.
    • Hvordan kan man sige at et helt community er dødt?

Når folk vælger perm FM?

Eller når folk vælger og skrotte flåder, til fordel for miner stilen?

Nårh boardet er bliver brugt til en plat leg mellem teamet og bruger?

Når folk flygter fra DK for at spille på udlandske servere?

Veni, vidi vici !!