Dejligt

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Ressei wrote:
Problemet med dette forum merge, som jeg ser det, er at hele arkivet samt alle hofs, allstars osv vil blive slettet.. intet kan åbenbart gemmes hvilket jeg syntes er utroligt ærgerligt.
Jacob wrote:
Kunne man så ikke bare være fræk og copy pasta allstars og re-poste dem i .org, sådan så man stadig har en top 10.
Bikermus wrote:
Som de andre pointerede, var det ikke fordi Org mods skulle modde, jeg mente det at fordi at der nok ryger en del board brugere i svinget, som ikke rykker med over.
ErikFyr wrote:
Teamet bliver bare flyttet derover, så vi kommer stadig til at styre over DK og bare være på EN boardet
Abracadabra wrote:
Det ændre ikke på min beslutning, for at være ærlig.ErikFyr wrote:
Teamet bliver bare flyttet derover, så vi kommer stadig til at styre over DK og bare være på EN boardet![]()
Ressei wrote:
Det tror jeg du har ret i.. næste step for og dæmme op for alt denne forum aktivitet er vel og gemme boarded bag en paywall.. det er næste step i GFs geniale plan
Sidekick wrote:
90? Tror ikke på at en eneste ville bruge det. Bortset fra de MODS der ville få det sponsoreret.
Sidekick wrote:
90? Tror ikke på at en eneste ville bruge det. Bortset fra de MODS der ville få det sponsoreret.