Forum merge.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Det resulterer 100% sikkert et kæmpe tab af aktivitet i den danske sektion, men det er der vel ikke noget at gøre ved når det kommer fra GF

Home is where the people are.

Håber bare vi kan få lov til at skrive på dansk o_O

RIP kills in Hyperion: 203

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Jeg bruger personligt dashboard utrolig meget, og med alle de subfora og så meget aktivitet på alt andet end det danske community bliver pain the ass.

Men kan ikke se hvorfor det skulle være billigere for dem, da vi vil vel stadig gøre på et sub domain som vi gør nu?
    • Du får ikke din account med derover, du skal oprette en ny.

De samler vel bare en masse mindre communities for at spare penge/tid/ressourcer på at holde styr på dem.

Det er godt nok synd for de ældre univers fra de mindre communities, det er meget historie der mistes. Jeg håber da hall of fame bliver flyttet med over.

Man kan da altid håbe på at det er med en fremtidsplan om at merge de communities univers sammen med .org universene på et senere tidspunkt. Hvordan de så skulle have tænkt sig at gøre det ved jeg ikke, der er simpelthen ikke plads i .org universene pga inaktive i Vmode.

Det bliver også spændende at se hvad der så sker med den GB-push regel, når .dk bliver en del af .org forumet.

Kommer der .org GO’s til at kigge gennem univers fra andre communities, eller omvendt? Det kunne give nogen noget længere bans.

Hvad der sker med teamet?
      Skal der stadig bruges en dansk board admin, game admin, team leader og community manager? Når der allerede er NMA, blankie, yoda og Piink på .org.
      Man kan vel næsten nøjes med 2-3 mods og et par GO’s, og så bare de super GO/mods der er på .org.

Bliver Dashboard omdannet til spam af sprog fra de forskellige communities? Det ville jeg hvertfald være træt af.
    • Det betyder vel også at reglerne kommer til at forståes på én måde og det er den måde de pt. forståes på org?

og bruger selv dashboard til at holde styr på alt så tror min aktivitet på de danske fora bliver stort set ikke eksisterende hvis jeg skal manuelt igennem dem alle sammen.
      Medmindre der en funktion hvor mit dashboard kan være fokuseret om de danske fora?

RIP kills in Hyperion: 203

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Ved ikke med WBB5, men der har været en funktion til at deaktivere forum sektioner i både WBB3 og WBB4.
      Dette fjerner dem også fra dashboard.
      Images
      • onoffboards.png

332.73 kB, 1,366×768, viewed 31 times
      • on-off-settings.png

165.47 kB, 1,272×739, viewed 23 times
    • Jeg er også spændt på hvordan det ender med dette tiltag.. Men det er en beslutning taget ovenfra..

Alle skal lave en ny bruger derovre, da man ikke kan flytte brugerne herfra..

Team forbliver det samme og følger med over..

Vi gør hvad vi kan for at få de vigtigste tråde med over, også gamle hofs osv.. Spørgsmålet er hvor meget vi får lov at tage med.. Men det arbejder vi på..

Jeg håber på et aktivt, internationalt forum, som nok er tanken bag tiltaget.. Men frygter at det danske drukner derovre.. Det vil være op til os at holde det i live i hvert fald..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Så skal jeg blot have støvet min .org konto af... :)

men helt sikkert en spændende drejning af tingene... blir sq spændende om dette er starten på en ensretning af ogame som vi kender det...
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Tillykke til Mods som ikke kommer til at have meget mere og lave.

Hermed begynder ogame DKs board at dø..

Ses på discorden!

PS, nu kan vi da ikke brokke os over reglerne i DK, hvis det ender med at skulle være standard derovre, så er det bare kæft, trit og retning, og står noget ikke i reglerne, kommer det heller aldrig til det :D
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Bikermus wrote:

Tillykke til Mods som ikke kommer til at have meget mere og lave.

Ses på discorden!

PS, nu kan vi da ikke brokke os over reglerne i DK, hvis det ender med at skulle være standard derovre, så er det bare kæft, trit og retning, og står noget ikke i reglerne, kommer det heller aldrig til det :D
      dette er selvfølgeligt ikke korrekt, da .org mods ikke forstår dansk bliver det af gode grunde svært for dem og ‘modde’ den danske sektion.
    • Ressei wrote:

Bikermus wrote:

Tillykke til Mods som ikke kommer til at have meget mere og lave.

Ses på discorden!

dette er selvfølgeligt ikke korrekt, da .org mods ikke forstår dansk bliver det af gode grunde svært for dem og ‘modde’ den danske sektion.
      Tror nu mere det er ment som at langt færre personer ender med at bruge det danske sub-forum, og ikke at mods fra andre lande skal overtage moderationen af et dansk sub-forum.