Ogame´s Folketing

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• @Flyingduck vil det ik være lige møj... de ville jo sikkert være på blå stue alligevel...

Og du er så gammel i gårde og jeg har spillet med dig... er tæt på helt sikker athvis du er ved at lave en “måske” så ville du helt 100 ha skrevet en ticket hvis det du ville ik stod klokkeklart i reglerne.

Vend lårtet på hovedet da izi overlod mig denne acc havde den en kæmpe gæld og en periode med Ban... der var sq ingen kære mor...

Anyways så er deres Ban ovre engang her i aften mener jeg så ka de komme ud og lade minerne knokle :)
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D

The post was edited 1 time, last by Blege Ben ().

• Tænker sgu bare lidt hvis Nano havde brugt lige så meget tid her på forum og rage irl i ogame, så lå han over Al og kunne pushe ham så tosset han ville indenfor reglerne's "Lange"arm.

Men hvis I ikke mener i har gjort noget på kant med loven, bare en lille smule forkert, så synes jeg da i skulle have skrevet til GF, evt. skulle i have taget forbi Paris på vejen har hørt de giver gratis veste i reflekteret motiv så rigtig kunne blive set.