Ogame´s Folketing

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ogame´s Folketing

Hej Folkens

Tænkte med den voksene utilfredshed med team, at vi går den demokratiske vej i stedet :) så her er en lille poll om hvem der skal ha magten i ogame DK :)

Nominer gerne folk så sætter jeg dem på listen

"Skriv Vote "navn"! " også har de fået jeres stemme :D

TM kandidater
      BikerMus : 3 Stemmer

GA kandidater
      LCM : 1 Stemme
      Abra: 1 Stemme

BA kandidater
      Al Capone: 2 Stemmer
      Abra: 3 Stemmer

Giv den gas folkens :) man må gerne skrive en begrundelse hvis man vil :)

The post was edited 2 times, last by goatmeister ().

• Hvis dette er et demokratisk indslag omkring ogame.dk

Så kan jeg da prøve og høre, hvorfor er det ikke ovenstående søger ind som en del af teamet?

Teamet efterspørger altid engagerede brugere som kan hjælpe med at hjælpe til i det danske community.

Denne her tråd er i og for sig ganske fin, men der vil aldrig komme noget ud af sådan en tråd her, udover mulig flame. ^^

Så jeg vil da håbe at

LCM = søg ind som GO hvis du vil have en stemme, arbejd dig op igennem rangen. Så er GA ikke en umulig opgave at blive.

Al Capone er BA i forvejen. Så der har fler tallet allerede deres vilje(som det ser ud nu)

For at gøre det helt let for dem der har interesse har jeg også smidt 2 links forneden.

Link til GO ansøgninger

Link til MOD ansøgninger
      Welcome to my signature.
    • Psytech wrote:

Hvis dette er et demokratisk indslag omkring ogame.dk

Så kan jeg da prøve og høre, hvorfor er det ikke ovenstående søger ind som en del af teamet?

Teamet efterspørger altid engagerede brugere som kan hjælpe med at hjælpe til i det danske community.

Denne her tråd er i og for sig ganske fin, men der vil aldrig komme noget ud af sådan en tråd her, udover mulig flame. ^^

Så jeg vil da håbe at

LCM = søg ind som GO hvis du vil have en stemme, arbejd dig op igennem rangen. Så er GA ikke en umulig opgave at blive.

Al Capone er BA i forvejen. Så der har fler tallet allerede deres vilje(som det ser ud nu)

For at gøre det helt let for dem der har interesse har jeg også smidt 2 links forneden.

Link til GO ansøgninger
      Man kan altid søge ind, hvis man ønsker at få en stemme om det danske community...Desværre hjælper ens stemme bare ikke meget, når ingen beslutninger bliver truffet af det danske community...Jeg anbefaler derfor dem der ønsker en stemme om at ansøge som CoMa’s assistent, så har man måske en lille chance for at blive hørt :sleeping:
    • Psytech wrote:

Så jeg vil da håbe at

Link til GO ansøgninger

Link til MOD ansøgninger
      Det er simpelt :) Det er for at vise sin utilfredshed og en ide om hvem man synes måske kunne gøre det bedre :) og bare fordi man ikke selv vil stille op. betyder det ikke, at man ikke må ha en mening eller stemme på hvordan man synes det skulle være :) Det gælder også IRL, bare fordi man ikke gider være politiker så betyder det jo ikke at stemmeretten bliver frataget :)
    • Hvis du er af den overbevisning, at nogle af de nævnte kan gøre det bedre, end dem der allerede sidder på posterne, så må du opfordre dem til at søge ind i teamet. Ellers sker der ikke rigtig noget.

PS: det er lidt komisk, at der ALTID har været en eller anden form for utilfredshed med teamet, lige siden jeg begyndte at læse med på boardet i 2005-06. Folk tror altid, at skoven er grønnere på den anden side.

Kan kun opfodre folk til at søge, hvis de mener, de kan gøre det bedre. I skal bare lige huske på, at GF er øverste instans, så engang imellem skal I afvige fra egne principper og rette jer ind, selv om I er uenige og har kæmpet lange interne kampe med GF. Det ser brugerne aldrig, så I må tage tæskene, når I skal gøre og præsentere ting, som I egentlig ikke ville eller er uenige i. Nok derfor flere teamlers bliver udbrændte (mig selv inklusiv) med årene.

goatmeister wrote:

Psytech wrote:

Så jeg vil da håbe at

Link til GO ansøgninger

Link til MOD ansøgninger
      Det er simpelt :) Det er for at vise sin utilfredshed og en ide om hvem man synes måske kunne gøre det bedre :) og bare fordi man ikke selv vil stille op. betyder det ikke, at man ikke må ha en mening eller stemme på hvordan man synes det skulle være :) Det gælder også IRL, bare fordi man ikke gider være politiker så betyder det jo ikke at stemmeretten bliver frataget :)

Board Rules | Game Rules
      Questions? PM me
      Mail at Unixion@OGame.Dk
    • Kan se jeg har fået en del stemmer, selvom jeg ikke har bedt om det.

Man kan sige Unix, flere af de nævnte er udelukket fra teamet :P

Jeg kunne godt tænke mig at tilføje nogle bestemte kræfter til det danske team, ikke for at udskifte det nuværende, men for at styrke det, men dem som jeg ved sætter brugerne før alle andre og dem som søger kvalitet frem for flueknepning (Ikke at jeg siger det nuværende team gør atm, men det har været sket igennem tiden), de kræfter som teamet har brug for og som communitiet vil have, de er udelukket.

Så kan man så argumentere for at det så er godt at de er udelukket, for de er vel udelukket af en grund :D

Men jeg kan nævne flere mennesker som ønsker at styrke teamet, men som bliver afvist inden ansøgningen rammer indbakken :D

Men pyt skidt med det, folk spiller squ alligevel spillet, lige meget hvor utilfredse de er, velkommen til Ogame-forbandelsen, den som rammer de fleste som spiller mere end 6 måneder :3
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • nu kan jeg sku ikke holde kæft mere
      da jeg ikke kan skrive eng og ikke god til skrive dansk har jeg ikke søgt ind som GO :dash:

men jeg mener som minimum at teamet skal kunne reglerne :gnaven: og det gør de IKKE
      ikke engang de helt simple :crazy: (en stor spiller må godt sende res til en lille spiller det står i regelen ) (at den lille spiller ikke må bliver større end den store spiller står der ikke noget om )
      når man skal bruge Coma eller hjælpe en Coma med så simpel en regel, hvad skal vi så med et Dansk Team????

der ud over vil det måske hjælpe på GOs ry at de starter med og hjælpe, måske løfte en pegefinger, før de skrider til
      deres forpulet ban.
      og når GO så banner så vær dog klar til og svare og vejlede med det samme,
      folk har krav på en fornuftig forklaring nogen bruger irl penge osv og uden folk ingen spil.

og det helt dumme er den regel jeg lige nævner er blevet god kendt ikke 1 gang heller ik 2 gange men minimum 3 gange af GO og Coma
      og det ved jeg for jeg har selv været der
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)

The post was edited 1 time, last by lcmsfar ().

• På forhånd undskyld for stave fejl. Skriver fra en hospital seng. lidt svært.

Altså, nu vil jeg lige forsvare nogle af dem som er i teamet, ikke bestemte personer, men bare en generel gruppe.
      Oplæring i teamet har altid været mega lort.

Selv dengang jeg kom ind i teamet, så skulle dingoper oplære mig i diverse ting, 1½ måned senere havde han stadig ikke tid til at snakke med mig i bare 30min. Det skal dog siges at bare efter 1 uge var jeg startet som Go i 2 unier. Jeg er dog en person som tog mit arbejde meget seriøst og mente selv som minimum at lære alle reglerne ( Ja ALLE fking reglerne, små til store) var et krav. Så jeg tog mig den tid og lærte mig selv ALLE reglerne.

1. Som ny i min tid kunne du aldrig få hjælp fra dem over dig i rang. Det var mulle, dingoper og Jaq som jeg husker det. Det var folk som var kendt for at være på 1-2 gange om måned. dvs, hvis jeg bannede folk, så havde jeg gjort alt grund arbejdet for at være sikker på at jeg ikke stod i en situation hvor jeg skulle bruge 1 af de 3 personer som hjælp. Og vi skal slet ikke snakke om hjælp fra den tidligere Coma, han var på 1 gang hver halve år.
      Derfor var det vigtigt at jeg altid var 100% sikker i min sag inden jeg smed folk i ban.
      Hvis det så kom ud i at der var en som jeg var meget usikker på hvordan hans ban's skulle håndteres så måtte jeg spørge efter hjælp ved teamet i .org

2. Nu er jeg nok den person som har været i teamet og har bannet flest botters? (bare noget jeg forstiller mig), Men det var da også kun fordi jeg selv satte mig ind i hvordan en helt standart bot virkede (dengang). Efter lange samtaler og overbevisninger hos Jaq så fik jeg endelig lov til at begynde at banne folk for bot. Før jeg kom ind i teamet så var det forbudt at banne folk for bot da man ikke kunne bevise at de ikke farmede 24/7, vi kan godt regne ud at det ikke er menneskelig muligt, men vi kunne ikke bevise det. Igen, for at teamet skal blive bedre og ændre sig. Så kræver det at folk selv bidrager fking meget. Især meget tid.

3. Hvis teamet skulle blive godt, Så kræver det at man ser en position i teamet som et Job. Jeg selv brugte minimum 2 timer minimum hver eneste fking dag på at checke om folk snød på diverse måder og tickets. Tickets især. lange svar tider hader alle. Det kræver at man som leder i teamet kender alle regler og alle teamets og gf holdinger. og at man kan lære dem fra sig (og at man så lære dem fra sig). Det er vigtigt at når der skal starte en ny Go op, så hiv ham in i en samtale, discord, skype, ts eller mobil idk. Lær ham hvad han skal. behandle det som et arbejde. I chef skal oplære sine folk. Og fatter de stadig intet efter 1 måned, så find ud af hvem's skyld det er, er det din så fking fat noget, er det hans så giv ham en advardelse, han må gøre det rigtigt eller så kan han skride.

Teamet er der alle vi andre skal henvende os. hvis vi ikke kan komme til jer, så fanden skal vi så gå hen. Ligesom i virkeligheden, Hvis vores politi ikke kendte loven, så der ingen grund til at vi alle ( de fleste af os) følger den.

Self er der altid nogle som vil prøve på at snyde og whine sig ud af alle situationer, men fuck dem, de er alle steder.

Team tag jer sammen.
    • Det tangere sgu amerikanske tilstande "du må IKKE bruge denne micro ovn til at tørre din kat, hund, kanin, hamster, undulat.....)

men så sæt en på der kan lukke for alle gråzonerner nogle spillere godt kan lide at bevæge sig i og lav en regel liste på 412 sider.
      På den måde er der, ja måske lidt mere læsestof men paragraf 2 stykker 45 afsnit 12 kan bruges når folk er sure over deres ban.

ang teamet så ved jeg ikke hvad der er op og ned her jeg er ikke inde i sagen men svare burde de i hvertfald gøre især for at forklare, men så vidt jeg kan forstå er CoMa inde i sagen og han er vel en GF mand og ikke en team mand så de retter sig vel efter hvad han har sagt,

måske i skulle finde jer en paragraf minister her i dette meget betydelige "valg"

Selvom amerikanske tilstande var ment lidt i sjov over flue knepperi og bevidst ikke tolke regler som de er ment og bevidst prøver at drage fordel af en gråzone, så mener jeg reglerne helt klart skal opdateres så alle ved hvad der er hvad, så er der ingen whyne når det "går galt" især fordi jeg er 100% sikker at KOD havde fået svar fra en CoMa at man IKKE måtte booste en spiller mere end til han kunen stige i point (Mizar - Jungletrommen) DER skulle det havde været skrevet ind i reglerne!