Historie bag Cartel?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Historie bag Cartel?

Hej alle,

Jeg er en gammel spiller der er vendt tilbage for at kigge på forum. Jeg spillede dengang der kun var 1 univers hehe. Sikker meget der er ændret.
      Jeg kan dog læse mig frem til at mange ikke er super glade for Cartel, men efter at have gravet lidt kom jeg ikke frem til noget brugbart viden. Tænker at der er en eller anden der kan hjælpe mig med at finde svaret :)
      Det er lidt sjovt at se hvor meget der er sket og hvor store flåderne er blevet :thumbsup:

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().

• Jeg er sikker på dem fra SNIP har noget og sige - måske pigerne fra RELAX har en lille kommentar, de er helt vilde med os fra cartel, de jagter os ihvertfald ;)
      Too many people have opinions on things they know nothing about.
      And the more ignorant they are, the more opinions they have.
    • N1xorn3m3s7s wrote:

Google hjalp dig ikke men jeg er her for dig

Pigerne? Mente du “krigerne”
      Hold hold hold... Hvornår begynder du selv og lave lidt, istedet for og lade alle dine undersåtter gøre alt forarbejdet ;) ellers er der sku ikke meget kriger over dig..
      Too many people have opinions on things they know nothing about.
      And the more ignorant they are, the more opinions they have.
    • Knejter, den her er ved at spinne ud af kontrol...

2.10.1 Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO. Warn givet - Al Capone (Cartel)

Ej spøg til side... hvis du vil have en opdatering så kik i AS Hof sektionen.. der er der en del Cartel posts... En af klassikerne er der hvor en kkordineret rutineret indsats, helt rent og uskyldigt måler og vejer nano og finder han en kende for let.... :borg: :saint:
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Jeg ved ikke hvorfor santino fik warn der..
      Beskyldninger er det jo ikke, når en person har fået en dom på lov overtrædelse, så er det vel ikke en beskyldning, men bare at fortælle hvad der er sket?
      Så er capone kosten fremme igen..

Det er forbudt at diskutere advarsler givet på boardet. Warn givet - Gwo

The post was edited 2 times, last by Al Capone ().

• Cartellet må gerne rette mig.

Som jeg husker det, var nogle tidligere spillere, som vidst nok ikke spiller mere, involveret i et massivt backstab for 100 år og en sommer siden, under tagget Cartel.

Kan faktisk ikke huske om det skete en eller to gange.

Så var Cartellet i en krig med SNIP (Tidligere DFK) i Mizar, som gik meget sjovt. Krig var det vel ikke, men de hadede hinanden.

Det Cartellet vel har på sin kappe, er at de har en historie med at bruge GB-hits (Nok mindre end hvad folk gør det til).

Og så er Cartellet knivskarpe til at booste hinanden op i points. Samtidig er der beviseligt set deciderede miner kontoer tilbage i tiden som bare boostede. (Screens set fra ingame phalanx).

Det er fuldt ud lovligt, men mange kan ikke lide den spillestil.

Den sidste del med boost, benytter de sig stadig af, eller prøver.

Og så har Cartellet det med at være frembrusende på boardet og virke overlegne. (Det har i ihvertfald gjort).

Og så har de et princip der hedder at når først en konto rammer Cartellets hænder, forsvinder den aldrig igen fra dem. (Citeret fra en Cartel spiller, han kommer nok snart og giver mig en sviner.)

Og så har flere Cartel spillere en position i teamet. Hvilket aldrig hjælper på noget, da Teamet og ingame altid bliver blandet sammen. Om der er hold i det eller ej.

Så SNIP alliancen blev nakket af Cartellet og den sidste Snip konto gemmer sig (Skud ud til @Zurg som waster en lækker konto)

Efter Merge var det tydeligt at der nu var to store flåde alliancer, Cartel og Relax. Beskyldninger og mudderet bliver kastet, alle vil være kendt som dem med den største Pi'''mand, og derfor battler de lidt indbyrdes.

Imens står @Dark Depresion (AKA DD) i midten af det hele, dobbelt så stor, og griner af de små tosser der render rundt, imens han har flåden til at rulle en hel alliance i et slag xD

Nu bliver der sikkert kastet med mudder på mig, men jeg har squ taget regntøjet på!

Og Ang. Regler, Alt hvad jeg har sagt i har gjort har i gjort lovligt, og angående Miner kontoerne som boostede, har jeg set Screenshots på som Civil fra andre Mizar spillere, som har lanxed jeres planeter. Så nej, intet warn der.

Og så til sidst, så er der en masse beskyldninger imod Nano, som jeg ikke må nævne her, og det hjælper også på at lokke folk til at hate Cartel.

Og nu lyder jeg vildt subjektiv. Jeg har intet i mod de fleste Cartel spillere, jeg nærer stor respekt for flere, Geden, Capone, Zaza osv, men der er en enkelt eller to i Cartellet som jeg gerne ser få splittet kontoen af, derfor kan det virke som om jeg hader Cartellet, men det er blot fordi de har visse medlemmer med det TAG, som gør at man vælger at skære alle over en kam.

Så jeg vil personligt bekrige Cartellet (Med de transere jeg har) til 2 af deres spillere skraber gulvet, derefter er jeg personligt hamrende ligeglade med hvem der sidder på magten, for så Længe ingen kan samarbejde mod DD, så vinder han alligevel hele pisset :P
      (No offence DD, din flåde er bare åndsvagt stor)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Tror du summer det meget godt op, intet had fra dværgens side, men cartel slog den store bolledej op inden merge, lukrerede og samlede mindre konti i store konti. Nano og capone med de største konti på cartel siden, begge er blevet recyklet (intet hate) kastet ingen fingre pegede...
      De par slag er taget med oprejst pande, nano lavede en fod fejl og blev ramt hårdt 2 gange og derved nulstillet. Capone fik uventet besøg rl og blev grundet et uventet uopmærksomt øjeblik nulstillet.

Alt i alt en hygli kappestrid med et blink i øjet...
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Hvis du spillede helt tilbage hvor der kun var uni 1, så nåede du ikke at spille i lang tid, og Cartellet var der ikke dengang. Dengang var der .AD. Fallen som de store drenge, så var der også nogen andre store drenge som var i forskellige alliance navne, mener der var en som brugte Romansk tag SPQR, Vultures og xforce m.m.