Historie bag Cartel?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• @ZybeR Dig kan jeg huske navnet på. Men ja jeg spillede ikke i særlig lang tid. Jeg tabte min flåde fordi mit internet var nede og dengang var det ikke så normalt med smartphones :/
      Altså hvis de ikke bliver banned så snyder de vel ikke? Så længe de spiller indenfor spillets regler så er det vel "All is fair in love and war". Man kan måske diskutere metoden men det vil jeg ikke gøre, da jeg ikke ved nok omkring dem / deres "fjender".
      @Bikermus Tak for historien, meget få mennesker der ren faktisk kunne svare på mit spørgsmål. Det var utroligt at så mange mennesker kunne skrive noget, uden at hjælpe mig :D
    • Selv tak.

De snyder heller ikke som sådan, de bevæger sig indenfor reglerne, folk bryder sig åbenbart ikke om måden :D

Og @Ressei, det er rigtigt at der ikke er mange Carteller i teamet mere, men før Merge var der trodsalt 3/7 ;)

Nu er Nano stoppet i teamet og du har forladt Ingame delen og Cartellet, men på et tidspunkt var i godt repræsenteret!

Og som sagt, siger ikke det er skidt, men folk vælger altid at tro at når man kører teamet og ingame spil sammen, så er det ensbetydende med at man laver ballade. OG du ved jeg selv har været der, så jeg kender det godt ;)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Cartel med mine øjne.

Cartel er en gruppe drenge der startede med at spille sammen i Mizars spæde start. deres evne til at holde sammen gjorde dem stærke og derfor havde vi i TheEx masse kampe frem og tilbage og langt hen af vejen tror jeg godt man kunne sige vi var det eneste uni der ikke var helt dødt. Cartel fik flere spillere ind der havde lært og spille Ogame eksempelvis LCM der havde været igennem flames utallige rundbarberinger i Andromeda. og mange mange flere.

Der hvor de fleste fik et direkte had til Cartel var efter indtræden af Botten/Jacob eller hvad han ellers har af tilnavne. der medførte et af af deres Backstabs der Incl. NoX og TheEx medlemmer. Derefter kom der en række gradbøjninger af reglerne som der ikke gjorde deres ry bedre.

håber det gav lidt klarhed for uenighederne
    • Bikermus kommer omkring nogle ting, som klart er årsagen til at mange ikke bryder sig om Cartel...Det de fleste glemmer er dog at der i mange af situationerne skal to til tango ;)

Cartel har ihvertfald ikke været alene om at udvise arrogance på board(Ellers ville det sku være en kedelig monolog).... Derudover har jeg efterhånden erfaret i løbet af de sidste år, at det ikke kun er Cartel som kender til GB reglen

Lige en sidste ting, så snakker vi ofte om hvor kedeligt og dødt ogame er i dk...Tænk på når Cartel en dag er væk, så har i ikke længere den dumme dreng i skolegården og diskutere med :saint:
    • Zaza wrote:

Bikermus kommer omkring nogle ting, som klart er årsagen til at mange ikke bryder sig om Cartel...Det de fleste glemmer er dog at der i mange af situationerne skal to til tango ;)

Cartel har ihvertfald ikke været alene om at udvise arrogance på board(Ellers ville det sku være en kedelig monolog).... Derudover har jeg efterhånden erfaret i løbet af de sidste år, at det ikke kun er Cartel som kender til GB reglen

Lige en sidste ting, så snakker vi ofte om hvor kedeligt og dødt ogame er i dk...Tænk på når Cartel en dag er væk, så har i ikke længere den dumme dreng i skolegården og diskutere med :saint:
      Der vil altid være dumme drenge i skolegården :)

Har aldrig lagt mærke til Cartellets fremgang og "ry" spillede hellere ikke så meget i tiderne hvor bogstave uni's kom, spillede i hydra og quantum.

Tror nu ikke nogen hader dem som sådan, vi gør ikke, nogen er måske mere dumme at høre på end andre, men når alt kommer til alt er de fleste i relax og cartellet voksne mennesker, nogen viser det dog mere end andre.

Ved ikke helt med Nano for mig er han vel ikke rigtig Cartel mand? han kom sent ind i forløbet, og virker lidt som ham den lille dreng som må være med de store drenge i overnævnte skolegård og kan derfor tillade sig at spille smart over for andre, da resten af banden har hans ryg (Forhåbentligt)