GB-Hit

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Yo Team.

Ville bare høre af om hvad status er på GB-hits nu når lobbyen funker (Som iøvrigt skete relativt hurtigt, i forhold til den tidsramme GF normalt arbejder med, vi havde først forventet det om et par år).

Tænker at det er teamets beslutning og ikke GFs, omkring GB-hits og om de skal være lovlige igen.

Mvh.
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Ihvertfald af hvad communitiet har fået at vide, så var det midlertidigt taget ud af drift så længe konto byt ikke var muligt. Nu er kontobyt muligt, så såfremt i vælger at beholde forbudet, så bare husk at opdater reglerne osv, og hver klar på at slukke brande fra folk der koger over xD

God arbejdslyst Erik!
      Bikermus

• Også 100% enig. Og så kan det være ligemeget om det er synd for spillere der har spillet flere kontoer op/nasset sig til flere kontoer, det ændrer ikke på at det er push.
      Og så synes jeg også det på andre måder kan have en ødelæggende effekt på spillet ved at kontoer bliver brugt til GB hits i stedet for at andre spillere får dem, og jo selvfølgelig bliver man fristet til at tage imod eller måske endda spørge efter det fra spillere der stopper når kampen om pladserne er hård.
      Væk med det lort!
    • Man kan sige, afstemningen omkring GB hits har været der, der blev resultatet at det skulle blive.

Af hvad man har kunnet tolke i communitiet fra Teamets side, blev det ikke fjernet pga pushing og unfariness, men fordi at man ikke kunne bytte kontoer, så ville GB-hit blive noget rodet noget, hvis folk med to kontoer ville GB-hitte.

Derfor er det jo ikke fjernet pga. at det giver en unfair bonus, det blev fjernet fordi man ikke kunne trade kontoer. Så selvom jeg muligvis er enig med her i jeres argumentation, så er det bare desværre ikke grundlaget bag fjernelsen i første omgang.

Så skal i nok nærmere anmode om en ny afstemning omkring at GB hits afskaffes i Danmark.
      Bikermus

• Bikermus wrote:

Man kan sige, afstemningen omkring GB hits har været der, der blev resultatet at det skulle blive.

Af hvad man har kunnet tolke i communitiet fra Teamets side, blev det ikke fjernet pga pushing og unfariness, men fordi at man ikke kunne bytte kontoer, så ville GB-hit blive noget rodet noget, hvis folk med to kontoer ville GB-hitte.

Derfor er det jo ikke fjernet pga. at det giver en unfair bonus, det blev fjernet fordi man ikke kunne trade kontoer. Så selvom jeg muligvis er enig med her i jeres argumentation, så er det bare desværre ikke grundlaget bag fjernelsen i første omgang.

Så skal i nok nærmere anmode om en ny afstemning omkring at GB hits afskaffes i Danmark.
      Selvom det ikke var en del af argumentationen for fjernelsen i første omgang syntes jeg at argumenterne for bør være stærkere end argumenterne imod for at genindføre det.
      Lige gyldigt hvorfor det blev fjernet i første omgang.

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Jeg kunne nævne flere personer der har modtaget GB-hits her mens det har været forbudt... Om det er forbudt eller ej, ændrer ikke på at folk stadig laver dem. At gøre det forbudt, har kun indflyelse på dem af os der følger reglerne - resten forsætter som de plejer. Hvilket netop er derfor man ligeså godt kan tillade det, så alle konkurrerer på samme vilkår.
    • Du burde da melde det snyd du ser, det gør jeg da hvis jeg ser noget... ellers forbliver det bare tomme beskyldninger og ligegyldighed (dog giver jeg dig ret i din påstand)
      GB eller ej så skal der nok være nogle der for det alligevel

Om teamet vil/kan gøre noget ved det er jo også spørgsmålet der er også spillere der sidder med 300 kamprapporter hver dag det kan de heller ikke gøre noget imod jo :)

EDIT:om der kommer afstemning eller ej igen er vel ligegyldigt med mindre vi alle venter med at stemme til sidste øjeblik så der ikke igen kommer 25 nye forum brugere :D
    • Dark Depresion wrote:

Jeg kunne nævne flere personer der har modtaget GB-hits her mens det har været forbudt... Om det er forbudt eller ej, ændrer ikke på at folk stadig laver dem. At gøre det forbudt, har kun indflyelse på dem af os der følger reglerne - resten forsætter som de plejer. Hvilket netop er derfor man ligeså godt kan tillade det, så alle konkurrerer på samme vilkår
      så hvis folk bryder en regel, så skal den bare fjernes?? Så hvis nogen sportsudøvere doper sig, så skal doping gøres lovligt?? :dash:
    • Nu er det ikke alle regler der er sammenlignelige, Dark Horse. Hvis nogen bryder push reglen, skal den så afskaffes? Nej.

Men GB-hit reglen, handler vel i bund og grund mere om personlige holdninger, værdier og affektion, i forhold til at pushe eller bashe. Bashe er en regel bundet i facts. Du angriber for meget. Du bliver banned. Slut færdigt.

GB-hit handler om at i stedet for at slette konto helt eller lade den stå i Perma-Fm, giver man mulighed for at ressourcerne fra spillet kommer tilbage i spillet. Samtidig er det en regel der er nem at omgås, hvilket ikke er tilfældet med foreksempel push og bash.

Siger ikke at det gør det mere okay, men man kan ikke sammenligne en elefant med en guldfisk. Alle regler er forskellige, har forskellige indhold og forskellige faktorer, ergo skal de behandles med forskellige synspunkter, fremgangsmåder osv.

Det samme gælder i øvrigt retssystemet, dopingregler som du hentyder til osv.
      Bikermus