ADIOS

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• @Abracadabra

Held og lykke der ud af, husker skam stadig mit store nederlag angående din phalanx da jeg dummet mig hårdt så håber da jeg ser dig ingame en dag så jeg kan prøve at få gengæld haha :) var faktisk os en af mine første gange hvor jeg faktisk i følge mig selv mistede en del uden at få pisse nederen på så det bare fjong :) ( kan ikke huske Uni )
    • Haha... Abra, du kan ikke holde dig væk! Ogame løber i dit blod når du når over 10+ år som spiller...
      men dejlige tider med dig - ekstrem mange flåder du har rebuildet, mærkeligt at du ikke har fundet FM knappen endnu :rofl:

men Happy RL.... og hav det som du ser ud :monster:
      Videre imod nye mål.....
    • Krumme wrote:

Har heldigvis ikke haft meget erfaring med dig i negative vendinger Abra så vil sige tak for denne gang

Mit bud er at du kommer tilbage. Om det bliver i år, næste år eller om 10 år skal jeg ikke kunne sige, men - ligesom jeg selv - så bliver man nød til at vende tilbage for at se hvad der er op og ned.
      Jeg er også sikker på jeg kommer retur til det danske OGame. Men ikke med det nuværende team..

Warlicker wrote:

@Abracadabra

Held og lykke der ud af, husker skam stadig mit store nederlag angående din phalanx da jeg dummet mig hårdt så håber da jeg ser dig ingame en dag så jeg kan prøve at få gengæld haha :) var faktisk os en af mine første gange hvor jeg faktisk i følge mig selv mistede en del uden at få pisse nederen på så det bare fjong :) ( kan ikke huske Uni )
      Man lærer hurtigt det bare er et spil. ;) Mange tak!

Flyingduck wrote:

Haha... Abra, du kan ikke holde dig væk! Ogame løber i dit blod når du når over 10+ år som spiller...
      men dejlige tider med dig - ekstrem mange flåder du har rebuildet, mærkeligt at du ikke har fundet FM knappen endnu :rofl:

men Happy RL.... og hav det som du ser ud :monster:
      Igen, så er jeg sikker på jeg kommer retur til det danske ogame, men bare ikke med vores nuværende team.
      FS eller FM er ting jeg aldrig fik lært at gøre ordenligt..
      Tak fordi du endnu en gang kan gøre mig opmærksom på det.
    • Abracadabra wrote:

Krumme wrote:

Har heldigvis ikke haft meget erfaring med dig i negative vendinger Abra så vil sige tak for denne gang

Mit bud er at du kommer tilbage. Om det bliver i år, næste år eller om 10 år skal jeg ikke kunne sige, men - ligesom jeg selv - så bliver man nød til at vende tilbage for at se hvad der er op og ned.
      Jeg er også sikker på jeg kommer retur til det danske OGame. Men ikke med det nuværende team..

Nu ved jeg ikke hvilke udfordringer du åbenbart har haft med teamet, men det virker måske meget hårdt at skære alle over en kam. ;)
      Samt det, at ingen er uden fejl. Så lige såvel som teamet kan lave fejl - kan ens egen anskuelses selvfølgelig også være forkert. Uden at det er meningen vi skal gå i detaljer. :)

Men om ikke andet - så må du hygge dig så godt du kan uden OGame. :P
    • Du ønskes alt held og lykke fremover, og du er altid velkommen tilbage hvis du skulle lyste igen. Det kan ikke være let at forlade dette community efter 12 år. :)
      MintZ
      Super-Game Operator
      Quantum & Sirius
      Gameforge - OGame.dk

The post was edited 2 times, last by MintZ ().