ADIOS

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Godaften OGame folk.

Som nogle ved, så er jeg lige kommet ud af "craphullet"
      Jeg har lige haft 50 dage + det løse til at finde ud af hvad jeg egentlig ville med OGame i Danmark..
      Eller, min sag var faktisk allerede klar for mig, den dag en SUPER GO ikke havde styr på nogle regler, ikke bare 1, men flere..

Jeg er uendelig træt af de forskellige forskels behandlinger der findes rundt omkring, både ingame, og på board - hvis de ikke yder forskelsbehandling, så er de inkompetente.
      Og når man så fortæller sin mening, får man en ordenlig en på hovedet, og det man har ydret sig omkring, bliver fjernet hustigst muligt.
      Også blir man bannet på board i 50 dage for at kalde board admins kone for en kost, hvilket jeg selvfølgelig underskylder! - *fjernet - Gwo*.

Jeg har spillet OGame siden jeg startede på efterskolen i en alder af 15 år, jeg er idag 27.
      Do the math.
      Og det har selvfølgelig givet mig mange forskellige fjender og venner.

@Psytech
      Men 1 person, som jeg ærger mig over blev en fjende fra ven, det er Psytech.
      Vi havde spillet OGame sammen i maaange år, set hinanden op til flere gange IRL.
      Også ser han det forhold veje mindre end en smule deut..
      Det ærger jeg mig stadig over.

@Sidekick ( Eow )
      Du har givet mig enorme mange smil og grin, men også mange gange hvor du får mig til at klø mig meeeget i hovedbunden!
      Tak for alt du har givet mig, jeg er ikke færdig med at gengælde det!
      Vi er slet slet ikke færdige med hinanden.!

@HLS StarCraft ( Abracraft )
      Min ynglings færing!
      Damn vi har brugt mange nætter sammen for at gøre ABSOLUT ingenting!
      Vores fælles kærlighed og interesse i cannabis har også gjort det nemt for os at have det fedt sammen.
      Vi er bestemt hellere ikke færdig med hinanden!

@Birthe
      En fantastisk spiller også! Nu hvor jeg skrider fra OGame, håber jeg vi kan finde tid til at spille noget andet sammen.
      Vi er bestemt ikke færdig med hinanden.

@Dark Angel
      En af de bedste spillere jeg har haft noget at gøre med i min tid som feeder i OGame!
      Han kan altså nogle ting, og det fedste er, han er min ynglings grønlænder!

@izi
      Dig har jeg altid været imponeret af!
      At spille barsket på så højt plan, også stadig spille OGame på en måde du har gjort, er jeg stadig imponeret af!
      Forstil dig, hvis du en dag blir en 100% ogamer! Haha - stakkels noobs!
      Vi er bestemt hellere ikke færdig med hinanden!

Du er en af mine større helte!
      At trashtalk crap-talk er meget nemt, men at faktisk smadre den i spillet er meeget svære, og det har du/i lige formået!
      Kæft hvor er det konge! var jeg millardær havde du økonomisk sikkerhed resten af dit liv !
      Vi er bestemt ikke færdige med hinanden, kan stadig nå at blive millardær ;)

@jumpershawty ( JESUS )

Jeg er stadigvæk overbevist om, at feede dig mine ress hverdag i wasat har været min ogametids bedste beslutning!
      Vi spiller spil som ikke er OGame sammen, og det gør vi da forsat!
      Vi er hellere ikke færdig med hinanden.!

@beast6
      En af de erfarne spillere jeg først for noget tid siden har fået et bedre bekendtskab til.
      En person jeg havde ønsket havde krydset min vej i ogame for mange år siden!
      Jeg vil gerne have vi beholder vores morskab på diverse sider!

Jeg har glemt, eller mer undladet at skrive flere.

Til aller sidst, vil jeg råde folk til at quit OGAME DK, frem for at prøve at fix det..
      DEN ER BROKE!
      i så fald I vælger at blive og spille, så lad vær med at brok jer..
      I ved hvad I går ind til..
      hvad I kan forvente...
      bare lad vær....

Dette er ikke min sidste post, da jeg lige har opdaget et ordenlig brag i Quan, [b]*fjernet - Gwo*[/b]

Jeg vælger ikke at slette min board bruger, da man aldrig ved hvad fremtiden bringer.
      Det er ikke spillet jeg er træt af.
      Det er dem der opretholder lov og orden Abra er træt af!

Hold mig opdateret

I må have det!

The post was edited 1 time, last by Gwo ().

• forstår godt du forlader ogame.DK og jeg forstår også hvorfor andre ikke gør..!
      jeg vil først sige mange tak for du stadig syntes det var en god beslutning af give mig de ress.. jeg gav dig 1 løfte da du begyndte på de ress.. jeg lovede ikke hvordan det skulle foregå men at det ville ske..
      ice ice røg ned og mit løfte blev opfyldt! :love:

derefter vil jeg selv sige.. jeg har personligt hellere ikke meget tilbage for standard ogame generelt.. har prøvet mange forskellige lande nu.. mange forskellige servere (specielt i DK)
      jeg er hellere ikke fan af deres metoder til at gøre tingene på... jeg spiller stadig i wasat (en smule) og vil forsat gøre det men ikke der mit fokus ligger :whistling:

@Abracadabra jeg elsker og spille med dig.. ogame, lol eller hvad vi nu finder... ! vi har bestemt ikke skrevet, snakket eller gamet det sidste med hinanden !
      du ved hvor du finder mig :love: :beer:
    • N1xorn3m3s7s wrote:

Jeg er forundret over den gode tone du holder dig til her :O men du har også haft 50 dages betænkningstid *LOL*

Glæder mig til du bliver milliardær <3 og mon ikke vi kan tage et Lol game eller 2 :P!

god vind fremover!
      Jeg ved godt jeg en gang har sagt det samme til dig før, bare med millionær..
      Men nu hvor jeg er millionær, så er det noget andet.. så vi går efter millardær! <3
    • Undskyld hvad???

Jeg fatter ikke helt lige den der sober tone der kommer fra Abra

Bare rolig du slipper ikke så nemt endnu... Du skal bare motiveres ordentligt

Vi tales ved i en af de andre spil

Men for sidste gang.... Jeg gider ikke spille kiks med dig, har hørt du er en dårlig taber.... Peace out our brother from another mother.
    • Godt du er ude af “Craphullet”** - rettet af Al Capone
      See what I did there?
      Man kan tænke.. har craphullet så ikke virket? Hans tone er ordentlig nu? Naaah, tænker bare at abra vil have man kan læse hvert eneste ord af hans farvel tråd. Han er ikke helt dum.

Abra. :P ;)
      Tror ikke du kan holde så længe uden OGame.dk, håber du kan. Ellers får du mig igang igen xD
      :chuck: :chuck: :chuck: :chuck: :chuck: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().

• Abra <3

Jeg har ikke det store erfaring når det kommer til dansk humor, altså de talemåder i har. Og det har du vist mig på den gode måde *zip

Og det med han er så rar må være hans millioner er ude for rækkevidde, så han ikke lige kan skaffe noget hash
      - Dermed han vil bruge alt sin tid på arbejde og stoppe ogame. :loli:

Men ej, det har været skide sjovt at spille Ogame med dig, så længe du er i discord kan vi altid snakke om alt andet end ogame - som nu er det vi gør alligevel :love:

The one fleet to rule them all.

The post was edited 2 times, last by Al Capone ().

• Nu når jeg bliver nævnt kan jeg da lige smide en farvel også.

Kan du have det godt.

Jeg kan ikke engang huske den reele situation som vi kom op og toppes over. Det har squ været hyggelige stunder vi har haft igennem en lang årrække.

Pas på dig selv.

Mvh Psytech
      Welcome to my signature.
    • Abracadabra wrote:

Også blir man bannet på board i 50 dage for at kalde board admins kone for en kost, hvilket jeg selvfølgelig underskylder! - jeg ved jo selvfølgelig ikke hvilket redskab hun er lavet af.

Lol, aftenens grin lige der :loli:

Kender dig ikke, og har ikke fulgt med i hvad der er op og ned, men du får da stadig lige et farvel herfra også.

GL IRL

Mvh
      - To infinity and beyond :love:
    • nooooooooooooooo
      nu kan jeg ikke længere bruge sætningen; der er altid Abra, når folk ikke kan finde et hit :loli:
      kæft du har været sjov at spille ogame med :) både imod og sammen, selvom det ikke var så længe :P
      og så vil jeg lige bruge dit forvel, til at erklærer mig selv som den bedste rebuilder :storgrin: du var jo den største konkurrent til den titel :gamer:

Held og lykke uden ogame, vi ser dig forhåbentligt igen, når teamet er blevet skiftet ud :P
      ps. du skylder stadigt en duo ranked ;)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Som sagt har du fået et held og lykke rl!

Vil bare lige sige at fremadrettet så bliver der giver warn - 3.7 Klager over en person i teamet skal altid gå til den person lige over den anklagede.
      Rækkefølgen er:
      TMod/Mod – SMod – BA - TM – CoMa
      TGO/GO – SGO – GA – TM - CoMa

Så hvis der er tale om nogen klage - så klag til ovenstående
    • Abra stopper... syntes jeg har hørt den før... aner sq ik hvor mange unis du har været i hvor jeg er kommet til at voldfarme dig....

Anyways du må have det glimragende...

Er ogame lagt helt på hylden eller dukker du op på de udenlandske servere?
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • I bund og grund har vi alle sammen farmet hinanden, jeg ved ikke hvorfor det er så fedt at sige at man har voldfarmet en og man er årets farm igen og igen.. Jeg er bare en der ikke mishandler FM knappen som alle mulige ande gør, og hvis man så gør det, får man hug for det.. Det er lidt en ond cirkel ik ? xD
      træk et nummer og stil dig bag køen BB
    • Blege Ben wrote:

Abra stopper... syntes jeg har hørt den før... aner sq ik hvor mange unis du har været i hvor jeg er kommet til at voldfarme dig....

Anyways du må have det glimragende...

Er ogame lagt helt på hylden eller dukker du op på de udenlandske servere?
      Enig med Abra der, jeg ved ikke hvorfor vores alllesammens store Blege Ben skal endnu engang være kong gulerod i hele spillet.. Hvis du kære Ben vidste hvor stor rolle kære Abra havde i din kontos opbygning så var tonen måske en anden.
      Men tilbage til virkeligheden, hvad skal jeg nu? Uden dig mate?
      Det skal ikke være nogen hemmelighed at min bedste tid i ogame EVER, var Mongols med jer drenge og den tid kommer aldrig tibaage.
      Ha' det godt mate og heldigvis er jeg ikke længere væk end discord <3
    • Har heldigvis ikke haft meget erfaring med dig i negative vendinger Abra så vil sige tak for denne gang

Mit bud er at du kommer tilbage. Om det bliver i år, næste år eller om 10 år skal jeg ikke kunne sige, men - ligesom jeg selv - så bliver man nød til at vende tilbage for at se hvad der er op og ned.

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS