Er Quantum ikke stadig dødt?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bambus wrote:

Krumme blev stille xD

toph har en skide god ide, med et maks antal dage om året, hvor en konto kan være i FM!
      Enig.

Et maks antal dage til rådighed, og skal man have mere, kan det eventuelt tilkøbes for MM.
      Det vil i hvert fald tvinge folk til at tænke lidt mere over deres ferie forbrug.

Noget som måske også kunne gøre en forskel, kunne være en knap man kunne vinge af i, når/hvis en sætter sin account til sletning, at der er accepteret at den videregives til en ny spiller og ikke bare bliver spildt?

Lidt alá den account skift funktion der skulle komme, bare det bliver ingame og anonymt osv..

Hvordan det skal ske og eventuelt fordels til ny spiller, ved jeg ikke, det er bare brainstorm :)
      - To infinity and beyond :love:
    • Kryed wrote:

Bambus wrote:

Krumme blev stille xD

toph har en skide god ide, med et maks antal dage om året, hvor en konto kan være i FM!
      Enig.
      Et maks antal dage til rådighed, og skal man have mere, kan det eventuelt tilkøbes for MM.
      Det vil i hvert fald tvinge folk til at tænke lidt mere over deres ferie forbrug.

Noget som måske også kunne gøre en forskel, kunne være en knap man kunne vinge af i, når/hvis en sætter sin account til sletning, at der er accepteret at den videregives til en ny spiller og ikke bare bliver spildt?

Lidt alá den account skift funktion der skulle komme, bare det bliver ingame og anonymt osv..

Hvordan det skal ske og eventuelt fordels til ny spiller, ved jeg ikke, det er bare brainstorm :)
      Ja det lyder som en fin idé tror bare ikke GF har muligheden til "bare lige" at gøre det hvis man tænker på hvor lang tid de har brugt på at fikse så man kan videregive sin account uden at skulle give alle sine accounts væk.

Problemet er vel stadigvæk at selvom du har den mulighed ville langt de fleste gå i fm på "ubestemt tid" og så aldrig komme tilbage.

og @Bambus hvad snakker du om. Forventede du at jeg var på forum 24/7 eller hvordan skal jeg forstå din bemærkning?

RIP kills in Hyperion: 194

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Den her har været oppe og vende... faktum er og bliver med indførelsen af flere pay to win festures har gf kvalt deres spil...
      Man kan og skal ikke fjerne fm muligheden for at kunne gå i fm og være der så længe man lyster.... ha man kan sagtens gøre så man er låst i længere perioder når man er i fm, men det blev jo gjort da man satte standard tid i fm til 48 timer istedet for 24.

Personligt tror jeg at man istedet skulle kikke på mulighederne for at gøre dagligdagen federe for spillerne..
      Fjern evt loftet på lagrene hos de inaktive spillere.. det ville løfte basis for at komme retur efter man kastede sin flåde i grus samt give noget at flyve efter.
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Få måneder efter der er sket merge tuder folk allerede over hvor lidt der er at farme.
      Det er skide godt.
      Søg VÆK FRA OGAME.DK, hvis i vil smage rigtig OGAME!
      Der er alligevel kun trash på trash både i det danske ogame, men sandelig også i det danske ogame team.