UniverseView

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• UniverseView

Heya. Bruger pt. kun UniverseView da flere addons gør det for forvirrende for mig.
      Men jeg er kommet til den konklusion at det ikke helt fungerer for mig.
      UniverseView gemmer ikke andre spilleres planeter første gang jeg spotter dem i galakserne.
      Har nu spottet nogle planeter der har været der i adskillige dage og de vises stadig ikke når jeg tjekker en spillers planeter.

Nogen der ved hvordan jeg kan fikse dette eller har et alternativ til hvordan jeg kan sikre mig at der er et addon der gemmer planeter når jeg spotter dem?

Tak på forhånd

RIP kills in Hyperion: 203

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Du kan prøve at klikke på spillernavnet ud for den nyopdagede planet. Det plejer at gøre det for mig - uden at være it-kyndig tænker jeg at den så lagrer informationen lokalt i stedet for at vente på at UniverseView opdaterer koordinaterne :)
    • Gwo wrote:

Du kan prøve at klikke på spillernavnet ud for den nyopdagede planet. Det plejer at gøre det for mig - uden at være it-kyndig tænker jeg at den så lagrer informationen lokalt i stedet for at vente på at UniverseView opdaterer koordinaterne :)
      Jeg er ikke sikker på jeg forstår.
      Klikke på spillernavnet ?

• Har installeret Antigame origin også.
      Har prøvet at trykke på navnet forskellige steder og alligevel da jeg loggede på i dag var de ny-spottede planeter ikke vist når jeg søgte.

Nogen der har en idé til hvorfor det ikke fungerer som jeg gerne vil have det til?

• Opdatering.
      Tjekkede spiller x's planeter for en time siden.
      Nu når jeg holder musen over spillerens navn i galakseoversigten så popper hans 2 planeter der er over en uge gammel ikke op SELV efter de gjorde det for en time siden

Jeg fatter ikke hvad der sker og hvorfor - hvad end program jeg bruger - ikke gemmer de koordinator.

Jeg søger hjælp og vil være ufattelig taknemmelig hvis der er nogen der har en løsning.
      om det kræver at jeg skal installere et nyt program, slette de gamle eller hvad jeg skal - skal bare have en løsning!

I en perfekt verden vil jeg gerne kunne køre gennem alle 9 galakser hvorefter jeg gerne vil søge på hvem end jeg vil og finde samtlige planeter de har - OG gerne kunne finde de samme planeter dagen efter.

• Lonleyforrest wrote:

Den eneste vej til Narnia er igennem Garderobe skabet.. :P
      Ja men sådan som i to kager flytter planeter har jeg akut brug for en anden måde.

Tjekker samtlige galakser i gennem 2 gange dagligt de her dage.
      Lige til at tage lysten fra selv den mest dedikerede spiller