Ny feature Re kolo til ydre zone

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ny feature Re kolo til ydre zone

ErikFyr wrote:

[Feature] Relocation can be done to the outer areas ( 1-3 or 13-15) when having a planet on 4-12.
      Dette ændre spillet i høj grad, jeg syntes det er for dårligt GF ændre så fundamental element i spillet!

Der er flere spillere der har ofret en god koloni for at have en i ydre områder, for netop at kunne rekolo her til? jeg syntes det er underligt at GF ændre en så stor ting i spillet selvom flere protester er blevet givet....

Hvad syntes i ? en baggetel jeg hænger mig i her eller er det ikke en vigtig del af spillet der er blevet ændret?
    • De har vel gjort det for at tjene flere penge.
      Smide en planet der hvor den bliver størst for så at rekolo til 1 eller 15 alt efter hvad man skal bruge den til.

RIP kills in Hyperion: 259

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Issuet er, at i nogle universer er alle (som i alle i hele universet) de mellemliggende planet slots optaget. Ved merge var gf f.eks. Nødt til og udvide nogle universer til 12 galakser for og rumme alle planeter.. for os i dk har det nok en anden betydning end det har i f.eks. Ogame.de eller .org.
    • Ressei wrote:

Issuet er, at i nogle universer er alle (som i alle i hele universet) de mellemliggende planet slots optaget. Ved merge var gf f.eks. Nødt til og udvide nogle universer til 12 galakser for og rumme alle planeter.. for os i dk har det nok en anden betydning end det har i f.eks. Ogame.de eller .org.
      De kunne vel bare smide de planetter ind i ydre områderne og give dem gratis rekolo, så kunne de ligge på de koordinater de havde eller flytte ud til galakse 12 og hygge sig.

Desuden er det en ret at man skal kunne rekolo? Det er vel blevet implenteret for at man ikke skal rive en koloni ned hvergang man vil flytte sin planet. i gamle dage havde man en raid kolo, nogen har stadig da man ikke har råd til at flytte konstant. Men dem som vil flytte sådan vil jo altid kunne ligge den i sådan et område, og dem som gerne vil betale for at rekolo sin raid koloni, har jo som sagt valgt at ligge den i ydre områderne.

Hvis man tænker på hvor meget de har tabt i miner ved at have en lille koloni kontra en stor som nu kan flyttes overalt.

Jeg har aldrig været pro rekolo, og derved synes jeg også at denne ændring er dårlig, da det giver denne feature mere frihed og mere værdi, som skaber en dårlig "balance" i spillet.