AS 1 BACKSTAB [TOT: 14.998.631.000] Rasu [VIKINGS] & JESUS THE SAVIOUR [VIKINGS] & Collin [VIKINGS] & MELiiiKE & Gangster [VIKINGS] vs. FarHEAD [HEAD] & ice ice baby (A: 4.079.637.000, D: 10.918.994.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• AS 1 BACKSTAB [TOT: 14.998.631.000] Rasu [VIKINGS] & JESUS THE SAVIOUR [VIKINGS] & Collin [VIKINGS] & MELiiiKE & Gangster [VIKINGS] vs. FarHEAD [HEAD] & ice ice baby (A: 4.079.637.000, D: 10.918.994.000)

endnu engang visser det danske ogame sig fra sin værste side, nemlig backstab. men hvad kan man så lære af det? stol aldrig på nogen plus man skal lade være med at spille i dk, medmindre man ikke er villige til at miste sin flåde på denne måde, jeg vil nu hoppe i fm fra den danske server i ubestemt tid og hoppe tilbage til nogle mere værdige spilere og servere uden for de danske grænser..

er jeg ikke piv sur over miste min flåde, spørger du nok.. nææ faktisk ikke.. er glad for at det sker nu iforhold til om lang tid, hvor jeg ville ha haft spillet kontoen meget større og ville ha haft et større tab :bday:

værdige spillere i DK -5

Den 26-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Rasu [VIKINGS]

Våben 170% - Skjold 170% - Pansring 170%

Dødsstjerne 19
      Lille Jæger 100.000
      Krydser 10.025
      Slagskib 1.000
      Destroyer 1.500
      Interceptor 15.000

Angriber JESUS THE SAVIOUR [VIKINGS]

Våben 170% - Skjold 160% - Pansring 160%

Dødsstjerne 6
      Lille Transporter 12.669
      Stor Transporter 5.332
      Lille Jæger 260.001
      Stor Jæger 160
      Krydser 44.558
      Slagskib 7.062
      Destroyer 14.912
      Interceptor 9.069

Angriber Collin [VIKINGS]

Våben 150% - Skjold 160% - Pansring 150%

Dødsstjerne 7
      Lille Jæger 63.961
      Stor Jæger 20
      Krydser 20.723
      Slagskib 7
      Bomber 54
      Destroyer 5.486
      Interceptor 2.914

Angriber MELiiiKE

Våben 150% - Skjold 140% - Pansring 150%

Dødsstjerne 21
      Lille Transporter 4.681
      Lille Jæger 250.100
      Krydser 20.000
      Slagskib 12.178
      Spionagesonde 1
      Destroyer 8.520
      Interceptor 12.142

Angriber Gangster [VIKINGS]

Våben 160% - Skjold 160% - Pansring 160%

Dødsstjerne 14
      Lille Transporter 21.077
      Lille Jæger 86.602
      Stor Jæger 231
      Krydser 21.079
      Slagskib 4.001
      Bomber 14
      Destroyer 1.473
      Interceptor 5.008

Forsvarer FarHEAD [HEAD]

Lille Transporter 1
      Stor Transporter 1
      Lille Jæger 1
      Stor Jæger 1
      Krydser 1
      Slagskib 1
      Spionagesonde 1
      Bomber 1
      Destroyer 1
      Interceptor 1

Forsvarer ice ice baby

Våben 180% - Skjold 180% - Pansring 190%

Lille Jæger 544.513
      Krydser 91.083
      Slagskib 46.648
      Destroyer 1.485
      Interceptor 36.677

Efter kampen ...

Angriber Rasu [VIKINGS]

Våben 170% - Skjold 170% - Pansring 170%

Dødsstjerne 19 ( -0 )
      Lille Jæger 17.289 ( -82.711 )
      Krydser 6.633 ( -3.392 )
      Slagskib 944 ( -56 )
      Destroyer 1.499 ( -1 )
      Interceptor 14.849 ( -151 )

Angriber JESUS THE SAVIOUR [VIKINGS]

Våben 170% - Skjold 160% - Pansring 160%

Dødsstjerne 6 ( -0 )
      Lille Transporter 2.180 ( -10.489 )
      Stor Transporter 1.657 ( -3.675 )
      Lille Jæger 44.791 ( -215.210 )
      Stor Jæger 46 ( -114 )
      Krydser 28.146 ( -16.412 )
      Slagskib 6.651 ( -411 )
      Destroyer 14.901 ( -11 )
      Interceptor 8.938 ( -131 )

Angriber Collin [VIKINGS]

Våben 150% - Skjold 160% - Pansring 150%

Dødsstjerne 7 ( -0 )
      Lille Jæger 10.754 ( -53.207 )
      Stor Jæger 5 ( -15 )
      Krydser 13.006 ( -7.717 )
      Slagskib 7 ( -0 )
      Bomber 54 ( -0 )
      Destroyer 5.479 ( -7 )
      Interceptor 2.874 ( -40 )

Angriber MELiiiKE

Dødsstjerne 21 ( -0 )
      Lille Transporter 794 ( -3.887 )
      Lille Jæger 43.023 ( -207.077 )
      Krydser 12.508 ( -7.492 )
      Slagskib 11.335 ( -843 )
      Spionagesonde 0 ( -1 )
      Destroyer 8.513 ( -7 )
      Interceptor 11.933 ( -209 )

Angriber Gangster [VIKINGS]

Våben 160% - Skjold 160% - Pansring 160%

Dødsstjerne 14 ( -0 )
      Lille Transporter 3.666 ( -17.411 )
      Lille Jæger 14.916 ( -71.686 )
      Stor Jæger 79 ( -152 )
      Krydser 13.386 ( -7.693 )
      Slagskib 3.773 ( -228 )
      Bomber 14 ( -0 )
      Destroyer 1.469 ( -4 )
      Interceptor 4.933 ( -75 )

Forsvarer FarHEAD [HEAD]

Lille Transporter 0 ( -1 )
      Stor Transporter 0 ( -1 )
      Lille Jæger 0 ( -1 )
      Stor Jæger 0 ( -1 )
      Krydser 0 ( -1 )
      Slagskib 0 ( -1 )
      Spionagesonde 0 ( -1 )
      Bomber 0 ( -1 )
      Destroyer 0 ( -1 )
      Interceptor 0 ( -1 )

Forsvarer ice ice baby

Våben 180% - Skjold 180% - Pansring 190%

Lille Jæger 0 ( -544.513 )
      Krydser 0 ( -91.083 )
      Slagskib 4 ( -46.644 )
      Destroyer 10 ( -1.475 )
      Interceptor 17 ( -36.660 )

Kampen ender uafgjort.

Angriberen mistede i alt 4.079.637.000 enheder.
      Forsvareren mistede i alt 10.918.994.000 enheder.
      På disse rum koordinater ligger der nu 4.831.497.000 metal og 2.243.223.500 krystal.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.
      Angriberen fik ruinmarken.

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: 1.911.204.000
      Krystal: 1.178.831.500
      Deuterium: -94.952.000
      Angriber lavede en profit på 2.995.083.500 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: -6.742.701.000
      Krystal: -3.422.055.000
      Deuterium: -754.238.000
      Forsvarer tabte i alt 10.918.994.000 enheder.

• [TOT: 14.998.631.000] Rasu [VIKINGS] & JESUS THE SAVIOUR [VIKINGS] & Collin [VIKINGS] & MELiiiKE & Gangster [VIKINGS] vs. FarHEAD [HEAD] & ice ice baby (A: 4.079.637.000, D: 10.918.994.000)

for mange måner siden, skete der noget "stort" på ogame.dk
      der kom merge, mange glædede sig til lidt liv i de forskellige universer, det gjorde vi bestemt også i Wasat. :beer: merge begyndte og alt gik forholdsvis fornemt, der kom noget mere liv og nogen større spillere.. hvilket var helt fint.
      men på sidste dagen da man sidder i fred og ro.. ender det sku med jeg spytter min vin udover mine disciple.. der kom en account der var 10X gange større end den største account i wasat inden merge :?:
      mange var irriteret nærmere sure over at ice ice var kommet ind.. det ødelagde lidt det sjove med så stor en account han kunne gøre ALT :cookie:
      ja jeg ved godt intet er umugligt og arbejde med.. korrekt og ja jeg ved godt DD kom ind i quan.. men. DD havde ikke rigtigt andre valg og points er lidt noget andet i disse størrelses forhold.. ice ice havde et valg om et andet univers.. men valgte åbenbart wasat..

han har flere gange vist han ikke er en sindsyg god spiller, og var nok derfor "bange" for sirius da han ikke ville have en chance! nok om det..

for noget tid siden havde vi snakket om i Vikings at ice ice skulle virkelig ned.. måden og gøre det på vidste vi ikke.. vi havde tænkt og snakket om meliiike flere gange men vidste ikke helt hvor han stod henne i det her.
      det fandt vi ud af en dag meliiike prøvede og baite os med ice ice flåde på holde mission, men ice ice trak ikke så vi så hans flåde holde der! godt så var han ligesom udelukket :/ :/

mens vi byggede flåder i Vikings dukkede der en besked op på min discord en dag.. meliiike ville snakke.. vi skrev frem og tilbage. han var blevet træt af ice ice sløveri, arrogance og egoistiske attitude.
      jeg var meget i tvivl om det var et bait vilket jeg næsten var sikker på.. vi skrev sammen noget tid og samlede flokken der skulle være med.. planer blev snakket i gennem.. sims blev kørt igennem og tingene begyndte og ligne noget :prikke:

vi valgte en dag og tidspunkt det skulle ske.. vi havde enda sendt Rips langt i forvejen og lagt altid op.. tiden gik.. folk blev nervøse.. 1 mand der bakker ud. og resten er done! :chainsaw:
      alle blev.. alle fløj og det endte med ice ice kom ned med flåden.. :beer: :beer:

vi ved godt der har været en der måske ikke har spillet rent i denne omgang sågar gå så langt ud og kalde det et backstab som ice ice kalder det.. men har 2 ting og sige til dette..
      1: det er hvad der sker når man tror ingen kan gøre noget og opføre sig sådan
      2: det er hvad der sker når man enten vælger wasat eller vælger sirius men laver en sirius account inden merge så du bliver tvangs flyttet ind i vores lille fælleskab!! :chinese:

og til sidst.. ice ice du skrev direkte til mig "i kan nemt få mig ned, tag de rigtige beslutninger på de rigtige tidspunkter".. som jeg ser det nu tog jeg/vi de rigtige og du tog de forkerte! jeg gjorde hvad du sagde og det kostede flåden i denne omgang :cookie:

jeg ville ønske dig et GLwRB som alle andre modstandere men med din attitude også overfor mig er du personligt mit første target jeg ikke ønsker det for!
    • Man kan dog godt se at det ser mystisk ud fra FarHEADs side xD
      Dog må jeg erkende at jeg ikke kan holde mig objektiv her, da jeg sku ikke er den største fan af ICE ICE, der sku da selv overså en IAP meget hurtigt xD.
      Dog er de andre heller ikke alle min kop the. Så et rigtigt “målet helliger midlet hit”.
      Et backstab er dog et backstab.. klammo nok, men så håber jeg i nyder en fjende mindre i uniet.
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1
    • Altså..
      Jeg har ikke gjort noget? Jeg blev involveret i en plan, og den blev udført til punkt og prikke.
      Jeg skulle bare bruges som kamp-plads. Bare inden du tilskriver mig æren for at backstabbe. ;o)

Jeg smed bare lidt flåde ind i kampen, for at ice ice techs blev dårligere. :o)
      Og så fordi at jeg synes det så flot ud med 1 af det hele.. :P
      Jeg overvejede også at smide en enkelt RIP med ind, men det synes de andre ikke var så sjovt.. :D :crazy:
    • Jeg synes nu aldrig fejt spil er fedt eller flot. Hvis man har skills skal man nok få flåden ned.

Synes det er mærkeligt at HEAD er med i sådan et slag, går ud fra hverken @Spacey og mrIQ kender til planen eller hittet.

I kunne jo med glæde give en del af profitten til alle i universet nu i ser det som om i har "frelst det"
    • Backstab er vel en del af spillet, i hvert fald så længe jeg kan huske tilbage (uni 3-4 tiden og frem).

men smukt arbejde drenge. Det giver helt kriller i bukserne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      offtopic:
      email-junk.com/wp-content/uplo…his-is-some-good-shit.jpg
      Education is a progressive discovery of our own ignorance.

-Will Durant
    • En fornøjelse af flyve med jer, og sku godt organiseret meliiike! En skam din flåde ender i mine recyclere snart :beer:

Angående klagerne om ufine metoder, så holder jeg mig normalt lang fra alt der kan lugte af backstab, men når han nu selv havde prøvet på det, så stillede jeg gerne flåden til rådighed til et godt formål :loli:

GLwRB.
    • ZybeR wrote:

Jeg synes nu aldrig fejt spil er fedt eller flot. Hvis man har skills skal man nok få flåden ned.

Synes det er mærkeligt at HEAD er med i sådan et slag, går ud fra hverken @Spacey og mrIQ kender til planen eller hittet.

I kunne jo med glæde give en del af profitten til alle i universet nu i ser det som om i har "frelst det"

Jeg var ikke klar over at der var en HEAD i Wasat. Umiddelbart tror jeg heller ikke at @mr IQ kender til dette. Men man kan sgu aldrig vide med ham og alle hans masker :D

Flot rm, jeg skal ikke spille hellig, da jeg selv har lavet et lignende hit i tidernes morgen. (dog ikke med HEAD rygmærke) :)

[Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
      HOF-count: Stopped counting loooong ago :D

STOP Whining og registrer jer på testserveren i stedet!!
    • 100% rent hit var det ikke helt nej.. men det ligger vi hellere ikke skjul på..
      men at han valgte sirius og blev tvunget ind i wasat uden han selv kender grunden er vist hellere ikke 100% ren informationer
      så tingene er self. lidt som man tager det :beer:

ZybeR wrote:

Jeg synes nu aldrig fejt spil er fedt eller flot. Hvis man har skills skal man nok få flåden ned.

jeg sender gerne nogen ress til low ranks.. de kan kontakte mig ingame "jesus" ..
      jeg sender ikke til alle da jeg har nogen fjender i de lidt højere ranks som også har prøvet og baite med ice ice flere gange.. så personligt mener jeg ikke disse mennesker har fortjent noget af profitten fra ham :thumbsup:
    • Hmm.. Go smadder...

Men er ik enig i metoden... Jeg vil personligt ikke ligge navn og rygte til sådan en gang *BiiiiP*

Er ret sikker på at det påklistrede HEAD klistermærke ikke er en orginal en af slagsen.

Jeg er stadig ik helt med hvordan I lokkede Ice ice til at lægge bagenden til...
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Jeg tillader mig lige at merge de to tråde, omhandlende samme kamp..
      Tillykke til den vindende part.. Glwrb eller god vind fremover til den faldne..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Det ligner noget skumpi en gang har gjort, og der var meningerne noget anderledes end her.

Hvorom alting er, så ønskes vinderne tillykke, og taberen held og lykke med rebuild hvis det vælges, der er nok stadigt mulighed for relativt hurtigt og komme på fode igen :)
    • Nahhh... rigtige [HEAD] folk smider ikke flåder væk. Ikke engang et skibe af hver type for sjov :D

Ved ikke hvem farHEAD er, men da altid cool med nogle fans - selvom jeg ikke er sikker på at @Spacey fortjener en idol-status hehe

PUFFF... og så var der en flåde mindre.
      [Head] the only true HeadHunter alliance in UNI1
      Nu som professionel Ogame board SPAMMER - måske som gæstespiller ;o)
      409 HOF i DK: UNI2 = 92, UNI6 = 303, UNI8 = 14
      En HOF per kalenderdag hehe

Sagt af BonKfish: Hvis dette var ludo, kan man vel godt sige jeg er blevet slået hjem
      Sagt af mr IQ: Nu hvor alle maskerne er faldet af, så glor jeg på et fjæs jeg ikke kender...
    • Amun Re wrote:

Backstab er vel en del af spillet, i hvert fald så længe jeg kan huske tilbage (uni 3-4 tiden og frem).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      offtopic:
      Korrekt at backstab er en del af spillet, der er også udført nogen flotte backstabs i form af en spiller har spillet undercover i flere måneder i fjendens ally osv.

Dog at skrive til en spiller og sige jeg bliver angrebet hold hos mig, og smadre hans flåde sådan, er mere fejt spil end flot udført. -- Er også 100% sikker på de spiller som var i dette hit sagtens kunne tag vedkommende ved taktisk spil i stedet, derfor synes jeg ikke det er fedt :)

Men nyd profitten og lyder godt i vil dele lidt ud til de fattige low ranked ogamers her i juletiden
    • Ressei wrote:

Hvorom alting er, så ønskes vinderne tillykke, og taberen held og lykke med rebuild hvis det vælges, der er nok stadigt mulighed for relativt hurtigt og komme på fode igen :)
      Det burde være muligt for ham at "komme på fode igen", han har jo stadig dobbelt point af rank 2 :loli:

Images
      • untitled.png

91.54 kB, 1,240×683, viewed 63 times
    • ZybeR wrote:

Amun Re wrote:

Backstab er vel en del af spillet, i hvert fald så længe jeg kan huske tilbage (uni 3-4 tiden og frem).

offtopic:
      Korrekt at backstab er en del af spillet, der er også udført nogen flotte backstabs i form af en spiller har spillet undercover i flere måneder i fjendens ally osv.
      Dog at skrive til en spiller og sige jeg bliver angrebet hold hos mig, og smadre hans flåde sådan, er mere fejt spil end flot udført. -- Er også 100% sikker på de spiller som var i dette hit sagtens kunne tag vedkommende ved taktisk spil i stedet, derfor synes jeg ikke det er fedt :)

Men nyd profitten og lyder godt i vil dele lidt ud til de fattige low ranked ogamers her i juletiden
      må sku nok indrømme at jeg ved at ikke hvor flot et backstab bliver af at røvrende en hel ally frem for en enkelt spiller ?( så det er beskidt og backstabbe en spiller nemt frem for at lyver for en flok over en længere periode for så at gøre det ? i mit hoved er det at holde flere mennesker for nar hvor det her tværtimod var overstået på MAX et par timer :)

hvis man nu skal prøve og gøre et backstab flot/bedre.. syntes jeg som sagt gerne det skal overståes hurtigt og smertefrit.. hvis det var i mod mig selv.. ville jeg da personligt have været træt af hvis meliiike havde trukket i sidste sekund... men hvis det feks havde været collin (som har været Viking længe) ville jeg ikke have været træt af det, jeg havde været skuffet og nærmest ked af at en mand havde brugt så meget tid på bare og backstabbe i sidste ende :fie:

men et backstab er vel generelt aldrig pænt og se på boardet.. men selv med os 5 der fløj havde det været umugligt og tage ham med hele hans flåde samlet.. vi var nød til at få den delt op med hans RC på en eller anden måde ellers ville alting alligevel gå i minus + han ville nok få noget RM + rum dok også havde ice ice været på benene allerede nu igen og vi havde kun været længere bagud :)

men hver sin menning og dem skal der self. også være plads til :)