Nyt Univers Izar - løs snak!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Krumme wrote:

Bambus wrote:

valgfusk?

Hahahah fedt!

Vi er en del, blandt andet mig selv, der bare har stemt tilfældigt lort...

med nye uni'er hver anden måned, så rager det mig hvilken settings de får, jeg skal alligevel ikke spille i dem, se det som en protest :D
      Kan vi så ikke næste gang lave en valgmulighed så folk på en eller anden måde kan stemme blankt eller noget i den stil.
      Syntes denne holdning er uendeligt mange gange mere provokerende for os der faktisk går op i at uniet forbliver aktivt og interessant end det er provokerende over for GF
      Hvis ikke man vil spille på den, skal man bare holde sig langt væk fra den afstemning, kan ikke se hvorfor man skulle bruge tid på at ødelægge det fra andre der gerne vil starte på en ny server, udover at dræbe ogame endnu mere :/
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Det er fuldstændig værdiløst, hvis man har stemt med henblik på at få de mest mærkværdige settings i håb om, at det enten skader GF, eller at GF stopper åbningen af nye universer.

Jeg støttede gerne op om en sådan protest, hvis det nyttede noget. Det er dog desværre en fejlagtig antagelse, da GF vil fortsætte med at åbne nye universer, uanset hvad der sker. Åbner der et nyt univers med random settings, som ikke spilles af ret mange brugere, ja hvad gør GF så? Jo, de sørger for at åbne et nyt univers måneden efter, hvilket ikke just forbedrer situationen.

Der vil altid være flest penge for dem i åbningen af nye universer, da folk skal have deres commander og officerer i håbet om at blive en del af toppen i universet. Når “nyhedsfaktoren” i et univers gradvist forsvinder, og tingene er ved at falds på plads, så bliver der brugt færre penge, og universet bliver mindre og mindre interessant for GF. Derfor vil strømmen af universer aldrig stoppe, så det er spild af tid at protestere ved at sabotere afstemningen. Det eneste man saboterer, det er oplevelsen for de spillere, der rent faktisk har tænkt sig at spille universet.

Hvad kan man så gøre, er der nok nogen, der tænker. Ja, det er et godt spørgsmål. Vil vove at påstå intet kan gøres i forhold til at stoppe åbningen af nye universer. Så skal I i hvert fald foreslå en løsning, hvor GF tjener bedst på at beholde gamle universer - den løsning kan I nok tjene lidt skillinger på ;)

Board Rules | Game Rules
      Questions? PM me
      Mail at Unixion@OGame.Dk
    • Unixion wrote:

Hvad kan man så gøre, er der nok nogen, der tænker. Ja, det er et godt spørgsmål. Vil vove at påstå intet kan gøres i forhold til at stoppe åbningen af nye universer. Så skal I i hvert fald foreslå en løsning, hvor GF tjener bedst på at beholde gamle universer - den løsning kan I nok tjene lidt skillinger på ;)
      det koster MM for hver dag i fm :P når kontoen er tømt for MM, så går den ud af FM af sig selv ;) så har fleeters også mere at lave :P
      man kan købe sin smadret flåde tilbage for xx MM :P
      fjendtlige missioner koster 1mm :P eventuelt også sonder :P
      noob afvise et angreb ved at bruge x MM per angribende skib (så flåden rammer et MM hul og vender om uden at ramme noget som helst) (kan kaldes for MM skjold) :P
      nyt skib der koster absurd mange ress (mere end rips) og noget MM :P

jeg forstår virkeligt ikke at man vil ødelægge andres mulighed for at spille på de sittings som de nu vil, så smadre man sitting til den server der kommer nu, hvilket kun betyder at der er færre der starter, hvilket betyder at den dør hurtigere, som fører til at GF starter endnu en server før tid, for at holde økonomien oppe :shit:

shitheads lad være med at stemme, hvis ikke i har intention om at starte på den nye server :)

men når vi nu er ved det emne, så burde den afstemning ikke være andet end en føler, for at være team kan vælge om hvad sittings skal være :) så ved de nogenlunde om hvad folk gerne vil ind og spille i (øko/balanceret/flåde) og så tænke på om hvordan det bedst macther et fremtidigt merge, så der kan være en plan i vores servers :)
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Det lød som det blev gradvist højere for hver økonomi speed, men ved 7x økonomi gik det tilbage til standard..
      Endnu en brøler af en fejl fra GF der, hvordan de er kommet frem til den plan ved jeg ikke.

Går ud fra de har lavet deres system med højere forskningshastighed op til 6x og nu er for dovne at lave det til 7x også, men jeg ved det ikke :D