Nyt Univers Izar - løs snak!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nyt Univers Izar - løs snak!

Som forventet kommer der et nyt uni i .dk snart og afstemningen er allerede igang om hvordan uniet skal skrues sammen.

Nu spiller jeg kun i hyperion så har ikke meget indsigt i de andre unis, men der er 245 accounts i hyperion pt. med nok ca. 30 spillere der er aktive hver dag og nok yderligere 20 der er aktive nok til ikke at være i fm (gælder KUN dem som ikke er noob for mig - dvs. top 100)

ANYWAYS min pointe er at afstemningen mere eller mindre bygger en komplet kopi af hyperion med den forskel at der kun er 4 galakser.
      Jeg ved godt at det er det folk gerne vil have via afstemning, men på sigt er i så sikre på at det her vil få folk til at blive i uniet o_O?
      Tror - ligesom i hyperion - at efter 1-2 måneder så er de 5 mest aktive så dominerende at folk vælger at forlade uniet fordi de ikke har en chance og fordi det er for nemt at få profit på folk.

- jeg har lavet denne tråd ikke mindst for at høre hvad folk tænker da jeg ikke forstår hvordan der kan være så stort et flertal for en kopi af hyperion med så få aktive folk i hyperion.

Håber i vil være venlige at dele jeres holdninger og tanker!

RIP kills in Hyperion: 203

Hvis du ikke kan FS er det lige meget om du vil FS
      Hvis du ikke vil FS er det lige meget om du kan FS
    • Kunne være dejligt med lidt langsom hed i et uni, altså hvor ting hvis ikke alle settings nærmet er sat ned i forhold hvad der sikkert kommer til at være i det nye, fordi hold da helt kæft folk vil have skruet op for hastigheden på alle ting ( især for folk som kommer tilbage eller prøver, som selvfølgelig jeg er en af ) :) dsdsewwe
    • Jeg tror at 10% af dem der rent faktisk stemmer på forum starter i det nye univers. Jeg tror personligt at folk vælger sindssyge settings som en "demonstration" over gf's sindssyge ideer, om at mass spamme nye universer konstant.

De burde istedet fokusere på lobby systemet skal færdiggøres.
      Welcome to my signature.
    • Warlicker wrote:

Psytech wrote:

De burde istedet fokusere på lobby systemet skal færdiggøres.
      Jeg synes de skulle prøve at fjerne køb af MM i en periode eller i det mindste den først 1 måned til 2 bare for en smule mindre pay 2 win :)
      Får du aldrig nogensinde gf overbevist om.

Vil dog give jer ret at et langsommere uni vil i mit hoved få flere til at blive, men hvis dette uni har høj hastighed så kan hyperion i det mindste blive merget med et uni på et tidspunkt.

• Jeg har opdaget valgfusk, hvilket betyder, at folk får det lidt langsommere univers, som de har efterspurgt her i tråden.
      I forhold til flåde hastighed er der en, der har oprettet 4 nye brugere, som alle har stemt på 6 x flåde hastighed. Denne bruger er banned, men stemmerne er ikke trukket fra, så det betyder, at der skal trækkes fire stemmer fra, hvilket giver 22 stemmer for x 1 flåde hastighed og 21 stemmer for x 6 hastighed.

Jeg har ikke tjekket, om dette påvirker resultatet for de andre settings, men jeg tror det umiddelbart ikke. Det skal dog tjekkes :)

Melder du den videre til GF @ErikFyr ?

Board Rules | Game Rules
      Questions? PM me
      Mail at Unixion@OGame.Dk
    • valgfusk?

Hahahah fedt!

Vi er en del, blandt andet mig selv, der bare har stemt tilfældigt lort...

med nye uni'er hver anden måned, så rager det mig hvilken settings de får, jeg skal alligevel ikke spille i dem, se det som en protest :D

Veni, vidi vici !!
    • Hvordan ved i så hvem der er falske stemmer ? jeg har oprettet en forum account bare for at stemme på max flåde hastighed den skal sku ikke trækkes fra bare fordi nogle har ondt i røven af høj flåde hastighed
      vi er faktisk også en stak spillere som vil have x6 flåde
    • Bambus wrote:

valgfusk?

Hahahah fedt!

Vi er en del, blandt andet mig selv, der bare har stemt tilfældigt lort...

med nye uni'er hver anden måned, så rager det mig hvilken settings de får, jeg skal alligevel ikke spille i dem, se det som en protest :D
      Kan vi så ikke næste gang lave en valgmulighed så folk på en eller anden måde kan stemme blankt eller noget i den stil.

Syntes denne holdning er uendeligt mange gange mere provokerende for os der faktisk går op i at uniet forbliver aktivt og interessant end det er provokerende over for GF