AS SOLO # 5-6-7? [TOT: 13.815.824.000] Nano [Cartel] vs. Tournesol [RELAX] (A: 1.821.080.000, D: 11.994.744.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• AS SOLO # 5-6-7? [TOT: 13.815.824.000] Nano [Cartel] vs. Tournesol [RELAX] (A: 1.821.080.000, D: 11.994.744.000)

On 16-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle:

Det eneste jeg vil skrive til den her, er det rigtige Cartel - Relax regnskab. I profit.

Cartel - 14.780.210.252
      Relax - 820.297.218

DFS er ikke CARTEL, så hold dem udenfor vores regnskab.
      Profitten er kun regnet med hits der er postet.
      Og den stjålet rm fra relax hit mod izi.

GLWRB professor

Attacker Nano [Cartel]

Destroyer 100.000
      Battlecruiser 106.635
      Small Cargo 487.002
      Cruiser 498.445
      Light Fighter 2.997.234
      Heavy Fighter 509.868

Defender Tournesol [RELAX]

Small Cargo 2.956
      Large Cargo 28.037
      Light Fighter 3.140
      Heavy Fighter 117
      Cruiser 2.236
      Battleship 151
      Colony Ship 10
      Recycler 9.000
      Espionage Probe 367
      Deathstar 1.101
      Rocket Launcher 77.687
      Light Laser 26.000
      Heavy Laser 2.422
      Gauss Cannon 705
      Plasma Turret 1.024
      Small Shield Dome 1
      Large Shield Dome 1

After the battle ...

Attacker Nano [Cartel]

Destroyer 96.757 ( -3.243 )
      Battlecruiser 103.140 ( -3.495 )
      Small Cargo 470.316 ( -16.686 )
      Cruiser 482.093 ( -16.352 )
      Light Fighter 2.894.747 ( -102.487 )
      Heavy Fighter 493.095 ( -16.773 )

Defender Tournesol [RELAX]

Destroyed!

The attacker has won the battle!
      The attacker captured:
      13.216.800 Metal, 48.275.384 Crystal and 67.256.568 Deuterium

The attacker lost a total of 1.821.080.000 units.
      The defender lost a total of 11.994.744.000 units.
      At these space coordinates now float 3.449.406.000 metal and 2.636.795.500 crystal.
      The attacker captured a total of 128.748.752 units.

The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      The attacker(s) captured the debris.

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 2.394.681.800
      Crystal: 2.065.705.884
      Deuterium: -166.517.432
      The attacker(s) made a profit of 4.293.870.252 units.

Summary defender(s)

Metal: -6.118.353.800
      Crystal: -4.782.180.384
      Deuterium: -1.222.958.568
      The defender(s) lost a total of 12.123.492.752 units.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7
      Too many people have opinions on things they know nothing about.
      And the more ignorant they are, the more opinions they have.

The post was edited 1 time, last by Al Capone ().

• Så kom der en på den rigtige side :thumbsup:
      det ser sku godt ud Nano :jern:

Og vil give dig helt ret Nano
      Relax hold da lige DFS uden for det her :dash:
      DFS blander jo heller ikke Cartel ind i det der er mellem DFS og Relax :loli:
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • Du glemmer de utallige farm hits jeg laver på dig :)
      Men flot ramt det må man give dig og heldigt GO er langsomme så det var muligt at ramme hehe :D men det tager vi i et andet afsnit

GlwRB tour det var vist en upser op på den hææst igen! :)

DFS ikke er cartel snakken må vi tage en anden dag :)
      Og til om det er AS solo 4-5-6-7 aner jeg ikke det MoDs må op i gear :D <3

Edit: det er AS 6 når de for opdateret igen tillykke med den godt du fik ramt noget så Cartel ikke kun er efter dig med dømmendene ord ;)

The post was edited 2 times, last by N1xorn3m3s7s ().

• Goat var DFS og fik en dejlig masse gbh inden merge og hoppede i Cartel, så den der med DFS ikke er Cartel må du sgu fortælle til landmændende.

Tror også du har misforstået det regnskab der, det er jo regnet ud fra den mængde råstoffer du tog i izi hittet - det n1x og bb tager fra enten Cartel eller DFS :) det ikke en konkurrence eller krig lignende, det vi sgu alt for relaxed til.

Op på ponyen igen Tour.
    • ZybeR wrote:

Goat var DFS og fik en dejlig masse gbh inden merge og hoppede i Cartel, så den der med DFS ikke er Cartel må du sgu fortælle til landmændende.

Tror også du har misforstået det regnskab der, det er jo regnet ud fra den mængde råstoffer du tog i izi hittet - det n1x og bb tager fra enten Cartel eller DFS :) det ikke en konkurrence eller krig lignende, det vi sgu alt for relaxed til.

Op på ponyen igen Tour.
      DFS er IKKE Cartel.. da LCM og ANJO er grundlæggere af DFS har vi selvfølgelig en lille tilknytning. Mere er der ikke i det, og goat bad ikke om og blive optaget i cartel, han blev spurgt om det var noget for ham..

Mht izi hittet, er det stadig ress der blev snuppet lige for næsen af relax, i et hit som de havde lavet! Stjæler de af vores rm, er de velkommen til og tælle det med hvis de tør give det til kende.

Fint i er relaxed, så lig i jer på sofaen mens vi støvsuger :cookie: :borg: :beer:
      Too many people have opinions on things they know nothing about.
      And the more ignorant they are, the more opinions they have.

The post was edited 1 time, last by Kaizen ().

• Så husk at hvis vi skal diskutere Relax - Cartel -DFS.
      Hvis DFS ikke er Cartel, så vil jeg heller ikke have pålagt på mig at jeg og resten af SGM er Relax.

Så er der 2 “krige” igang.
      Relax - Cartel
      Relax -DFS

Og så bliver SGM jagtet af alle tre...

Men ikke desto mindre, godt ramt, nyd profitten!

Tournesol, op på hesten igen, du har bevist du nemt kan bygge en konto op og være stabil, så kan du sagtens gøre det igen :)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • El Vicentillo wrote:

DFS er ikke CARTEL, så hold dem udenfor vores regnskab.
      Ellers ikke det indtryk man får af at kigge på jeres blokerede FS systemer i G5...
      Sjovt nok også endnu en DFS konto der ankom i morges til at støtte jer imod BB og N1x...

Når det er sagt, så er det et dejligt hit på et dejligt target. Den tur må du gerne lige gentage en gang eller hundrede mere ^^
    • jamen så lad os da bare sige det :beer: hverken Cartel eller DFS bliver mindre af det så pyt da :loli:
      og JA selv om jeg flyver med Cartel "rygmærke" vil jeg også altid være et Svin i DFS :crazy:
      og efter som min kone Leder DFS kan jeg godt se sammenhænget
      og jeg syndtes bare det er fedt i har den respekt for DFS at i ser dem som fjender
      selv om jeg ikke har set noget modstand fra DFS mod relax siden jeg "stoppet" i sommeres :growup:
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • Tja, så røg jeg.
      Jeg har ikke kommenteret dette slag før nu, alene af den årsag, at jeg ingen board profil havde. Jeg er blevet gjort opmærksom på, at jeg burde kommentere slaget for ikke at fremstå som dårlig taber.
      Ikke så meget for ikke selv at fremstå som dårlig taber, men jeg vil da gerne offentligt erkende mit nederlag, og komplimentere El Vicentillo for at have ramt mig:-)

Hvis en eller anden gider slette min board profil når de læser dette vil jeg sætte pris på det. Tak:-)

Historien fra min side er; jeg var i udlandet for at arbejde den uge det skete- havde overvejet FM, men jeg var for grådig, og jeg var for tæt på min astro andet end jeg fortsatte; tænkte at det nok gik trods dårlig net, skiftende arbejdstider og udelukkende mobil/ tablet. Efter min astro fortsatte jeg stadig grådigt uden FM.
      Jeg var tilmed for doven til at gå ind og ændre tidsindstillingen, og det gik sådan set også rimelig godt uden de store problemer, lige indtil jeg ikke fik sat mit vækkeur korrekt- faktisk slet ikke sat det!
      Jeg vågnede af mig selv, alt alt alt for sent, loggede på, og så jeg var faldet i point. Var vågnet så sent at jeg end ikke havde tid til at se om jeg kunne redde lidt af RM der 18 min efter slaget. Alt jeg havde tid til var lige at sige tillykke til min banemand. Resten gik op i at pakke og tjekke ud af hotellet, og komme rettidigt på arbejde:-)

En stor del af at være fleeter er at opdage andres fejl. Jeg fejlede, Bigtime, og det opdagede min banemand.

Rebuild og rebuild; Selvfølgelig er det sur r*v at blive klasket, men jeg brugte aldrig mine rips alligevel, har taget en enkelt flåde eller to, men det er så nok også alt jeg har brugt dem til- men jeg fortsætter ufortrødent- måske så nok uden ligeså mange rips som før:-)

Jeg har før mistet lidt hist og her, men aldrig decideret en flåde.
      Endnu engang stort tillykke med at fange mig på det forkerte ben:-)