NY AKS AS #1 [TOT: 96.390.879.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] & Captain Skat [RELAX] vs. izi [d-b] (A: 22.290.589.000, D: 74.100.290.000) *NY DK REKORD*

• AKS

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Jamen tillykke med dette fine slag :)
      Izi var nu spottet længe før i ramte ham :gnaven:
      Og forstår sku ikke helt Izi alle ved han ikke kan passe en flåde
      og alligevel mener han han var udsat for merge bug nej nej Izi
      du må da selv vide hvor og hvem du har været ude og sonde for det er ikke kun 1 :)
      Lige børn leger bedst..........Vi skæve børn har det sjover.........:)
    • jamen det med at passe på flåder er heller ikke altid helt nemt....

og du har så evig ret i at han var tidligt spottet, dværgen ved og høre alt....

Summary attackers(s)

Metal: 65.039.573
      Crystal: 24.889.528
      Deuterium: 5.531.488
      The attacker(s) made a profit of 95.460.589 units.

Summary defender(s)

Metal: -133.232.573
      Crystal: -48.597.028
      Deuterium: -6.627.488
      The defender(s) lost a total of 188.457.089 units.
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • @N1xorn og BB... stort tillykke med #DKALLSTAR.... sikke dog en chance at tage 8o .... tænker lidt at det er en anelse dumt ;( I kunne have spurgt om der var nogle fra Cartel der ville med... så havde i nok tjent lidt mere mønt :) ....
      Izi... Damn en flåde du havde - okay selv med rumdock er den stor... håber på at der bliver rebuildet, du er jo vild til at samle råstoffer sammen
      Happy rebuild
      BTW BB havde du selv afleveret de råstoffer hvis det var dine recs der var fyldte..? Nej vel :P
      Videre imod nye mål.....
    • Din(e) 524317 Recycler(e) har en samlet kapacitet på 10.486.340.000. Ruinmarken på

[1:45:10] bestod af 13.507.787.500 metal og 220.405.500 krystal. Du har samlet 10.265.934.500 metal og 220.405.500 krystal

:borg: :minigun:
      Too many people have opinions on things they know nothing about.
      And the more ignorant they are, the more opinions they have.
    • Voldsomt og lækkert hit!!

Og fuck nu den RM, Cartel, i må fange profitten og mere til, ved at fange N1x og BB.
      Relax, i må fange RM og mere til, ved at Nakke Nano og hvem der nu ellers fik RM.

Lad flåderne tale, frem for keyboardwarrior egenskaberne :D

Izi, sæt igang med det Rebuild!
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Flyingduck wrote:

@N1xorn og BB... stort tillykke med #DKALLSTAR.... sikke dog en chance at tage 8o .... tænker lidt at det er en anelse dumt ;( I kunne have spurgt om der var nogle fra Cartel der ville med... så havde i nok tjent lidt mere mønt :) ....
      tak :)

Alt handler nu ikke om profit :)
      Og flot el v jeg tror vi alle har forstået du hapsede rm :)

Og Self havde vi gjort det samme men det betyder ikke vi kan have et lille sjovt spil om den ;) og i havde gjort det samme hvis tingene var omvendt
    • N1xorn3m3s7s wrote:

Flyingduck wrote:

@N1xorn og BB... stort tillykke med #DKALLSTAR.... sikke dog en chance at tage 8o .... tænker lidt at det er en anelse dumt ;( I kunne have spurgt om der var nogle fra Cartel der ville med... så havde i nok tjent lidt mere mønt :) ....
      tak :)
      Alt handler nu ikke om profit :)

Og Self havde vi gjort det samme men det betyder ikke vi kan have et lille sjovt spil om den ;) og i havde gjort det samme hvis tingene var omvendt
      er du sikker? For hvis jeg havde lavet så flot et hit ville jeg være bitter hvis over halvdelen af rm forsvandt :O
      Too many people have opinions on things they know nothing about.
      And the more ignorant they are, the more opinions they have.
    • El Vicentillo wrote:

N1xorn3m3s7s wrote:

Flyingduck wrote:

tak :) Alt handler nu ikke om profit :)

er du sikker? For hvis jeg havde lavet så flot et hit ville jeg være bitter hvis over halvdelen af rm forsvandt :O
      Andre folk bliver bitter over at de bliver ninjaet, og begynder at poppe måner :rolleyes:

Veni, vidi vici !!
    • Flyingduck wrote:

Izi... Damn en flåde du havde - okay selv med rumdock er den stor... håber på at der bliver rebuildet, du er jo vild til at samle råstoffer sammen
      Happy rebuild
      BTW BB havde du selv afleveret de råstoffer hvis det var dine recs der var fyldte..? Nej vel :P
      FD, du kender du nok mig en del bedre en teksten af den cartel blå swingerklub... og ved st jeg er typen dette er møj gammeldaws og har tidligere været mere end blot rar og hjælpsom.. også selvom min person bliver trukket lidt gennem mudret....
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D