Q Jungletrommen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ja det som Bikermus siger er rigtigt nok, reglen gælder kun for de kontoer som bliver merget ind i universet, men man må stadig ikke oprette flere kontoer i samme univers for at spille med multi kontoer :)

GF føler at det er vigtigt at de mergede kontoer stadig kan spille i det samme univers, også selvom det betyder at de spiller med multi kontoer hvis de har flere i det samme univers. Men det er kun tilladt indtil konto byt funktionen kommer :)
    • Tror vi er enige....
      Når byggeregel virker må man kun have en acc ude af v mode på en gang...

Dog er min pointe... jeg må godt skifte mellem de forskellige konti også efter gf har muliggjort bytte, så længe der kun er en konto ude af vmode på samme tid....
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D
    • Enig.... og vil ik komme på kant med reglerne.... så hvis jeg bytter konto med mig selv vil jeg da lige skrive en tricket blot for at fjerne en hver tvivl!
      Teamet er der jo i bund og grund for at hjælpe og så alle regler blir fulgt... altid tricket hvis man er i tvivl så for det aldrig galt
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      never say we die.

• Bikermus wrote:

N1xorn3m3s7s wrote:

Bikermus wrote:

Ikke så længe Merge særreglen er i kraft, så må du spille på a, b, c, d, e, f, g kontoerne på samme tid.

Når så byttefunktionen træder i kraft, så skal B, C, D, E, F, G i FM
      er der forskel på a, b, c og A, B, C?
      Er der en forskel på dine hjerneceller? Eller er du bare dum?

Hvis man arbejder med IT så er A ikke det samme som a xD
    • Bikermus wrote:

N1xorn3m3s7s wrote:

Bikermus wrote:

Ikke så længe Merge særreglen er i kraft, så må du spille på a, b, c, d, e, f, g kontoerne på samme tid.

That escalated quickly....
      Sure Gamle Mus... ja det passer sku meget godt
    • Hvis det er tilfældet så burde der sq være smidt en del Ban i quantum.... der er et osrstykker der skifter acc som nogen skifter underdrenge....

I sagens natur skal man vel blot følge reglerne for kontobytte??
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      never say we die.

• N1xorn3m3s7s wrote:

Bikermus wrote:

N1xorn3m3s7s wrote:

Bikermus wrote:

That escalated quickly....Sure Gamle Mus... ja det passer sku meget godt
      Det er fordi du bevidst prøver at drille mig offentligt hele tiden. Så slår jeg igen. KAPOW
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • ErikFyr wrote:

Ja, så længe den anden bliver i FM permanent indtil man finder en ny ejer eller sletter den, man må normalt ikke spille på dem begge ved bare at holde den ene i FM for ellers er det multi konto spil :)
      Det vil jo så være et konto bytte med sig selv??

At have en konto i fm, og en anden ude, og så bytte rundt med 3 måneders mellemrum er jo ikke multi - og hvis du holder pa det er multi, hvad er så finten?? hvad får man ud af det? andet end den ene konto er 3 måneder bagud hele tiden??

Veni, vidi vici !!
    • Det med multi er ord kløveri...

Faktum er det er sq mine konti... jeg har brugt tiden og pengene på dem via mm og jeg gir eller GB dem edderrådme ik!

Hvis jeg får min blege ben fra draco over i quantum sammen med denneksisterende blege ben der er der... vmode den ene når den anden er ude og så skifter efter 6 måneder er der for pokker da min sag.... og vel at mærke grunden til at der iflg reglerne skal gå 14 dage mellem en konti skifter ejer.... at ejeren er mig selv og der er en tricket der viser hvornår skiftet finder sted er ik et regelbrud....
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      never say we die.

• Snakker vi en matematisk opgave her?

Snakker vi IT og kodning?

I tager alting op i et niveau som ikke er nødvendigt, i stedet for at dumme tingene ned på normale menneskers niveau, bliver det hevet op som om vi alle er Professorer som bliver forvirret over nogle bogstavers betydning, fordi vi jo tydeligvis er igang med atomfysikkens love her.
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Bambus wrote:

Det vil jo så være et konto bytte med sig selv??

At have en konto i fm, og en anden ude, og så bytte rundt med 3 måneders mellemrum er jo ikke multi - og hvis du holder pa det er multi, hvad er så finten?? hvad får man ud af det? andet end den ene konto er 3 måneder bagud hele tiden??

Nej, konto byt er når du giver din konto væk til en anden person og får en anden konto af en anden person eller bare giver den væk til en anden person, det er så tilladt men svært at gøre lige nu uden konto byt funktionen i lobbyen :)

Bikermus wrote:

Snakker vi en matematisk opgave her?

Snakker vi IT og kodning?

I tager alting op i et niveau som ikke er nødvendigt, i stedet for at dumme tingene ned på normale menneskers niveau, bliver det hevet op som om vi alle er Professorer som bliver forvirret over nogle bogstavers betydning, fordi vi jo tydeligvis er igang med atomfysikkens love her.

Vi må give skylden til @N1xorn3m3s7s for det her :P