Q Jungletrommen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Du lyder til at være fra Vestegnen... :D

Og Bikermus.. Tror faktisk at folk tror, at man skulle tro, at Cartel råder over mange acc.. Men jeg tror, at enhver istedet burde tro, at der findes andre derude som har endnu flere.. Tro det eller ej ;)
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Al Capone wrote:

Du lyder til at være fra Vestegnen... :D

Og Bikermus.. Tror faktisk at folk tror, at man skulle tro, at Cartel råder over mange acc.. Men jeg tror, at enhver istedet burde tro, at der findes andre derude som har endnu flere.. Tro det eller ej ;)
      Jeg har godt nok adresse på Vestegnen, men bor i Nordsjælland :D

Veni, vidi vici !!
    • Bambus wrote:

Al Capone wrote:

Horserød?... :D ang. merge, så vil I nok opleve at Cartel drengene er rene pigespejdere.... vi kommer med fred :thumbup:
      Videre imod nye mål.....
    • Haha cartellet pigespejdere

Og med fred?? Jeres aktivitet i mizar er da ellers steget tifold :-O
      Men jeg glæder mig til at se jeres mange accounts imod DD draco flåde :-O mon i kan knække den konto :-O
      I har jo lidt over 40 konti at gøre godt med :-O
      nu hvor vi skal skrive kamp tec, så kunne det være dejligt hvis vi også skulle indregne deu forbrug
    • Flyingduck wrote:

Bambus wrote:

Al Capone wrote:

Horserød?... :D ang. merge, så vil I nok opleve at Cartel drengene er rene pigespejdere.... vi kommer med fred :thumbup:

Haha nej sku ikke horserød :D
      Jeg har kun siddet 27 timer i varetægt i detentionen i Frederikssund xD

Veni, vidi vici !!
    • Hold nu Capone, men på den anden side, kan være i skiller jer af med jeres Miner kontoer som er udenfor Cartellet i Mizar, Killer har squ været god til at finde dem, det må man sige ham!

Men pyt nu, vi må se hvad der sker, er faktisk mere spændt på hvad DFK gør efter Merge, om de så tør få nogle nosser eller de fucker rundt i udlandet, kommer ind, hopper ud af FM i tre dage, laver ravage og forsvinder igen! Dem glæder jeg mig til at se mere til!

Og så må vi se hvor mange noobs DD for ramt, meget kan man sige om DD, men han kommer helt sikkert til at sortere bundskraldet af Merge ud, imens os andre ligger og bakser rundt imellem hinanden ;)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Inderst inde er det vel også fordi det jo faktisk er en enkelt spiller i Cartel som har mange kontoer, men derfor definerer vi andre det som hele Cartellet ;)

Men tror kun det er BB der kan Matche antallet af kontoer. Og antallet af kontoer som faktisk bliver spillet aktivt på alle sammen, er Immortal nok den sidste udfordrer ;)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Tja.... den kan vel gradbøjes....
      Hvis mine kæmpe accs alle bliver samlet i eksempelvis whasat... og jeg har en bette acc der... så betyder det Du skriver at jeg ik må skifte til en anden acc af mine egne...

Hvis jeg eksempelvis har en fleeter, miner og en skod acc som jeg har aktiv før merge...
      Efter merge har jeg en masse tid Eks fordi jeg er på hotel gitterly eller lign... vil derfor fleete... så 3 måneder senere når jeg kommer ud i rl... har jeg kun tid til at mine... må jeg så ikke vmode fleeteren og spille mineren?
      De er alle mine accs... og jeg overholder reglen for konto bytte med de i reglerne skrevet tidsrammer...

2. Multi kontoer
      Det er tilladt for hver spiller at have en enkelt konto pr. univers. Her tænkes der vel aktiv konto med et link til reglerne for konto bytte... eller er jeg helt gal i byen?
      Hvis to eller flere kontoer sædvanligvis, lejlighedsvis eller permanent bliver spillet fra samme netværk (f.eks. skoler, universiteter, internetcaféer etc.) er det vigtigt at underrette en GameOperator på forhånd.
      Du kan kontakte supporten og GameOperator på support.dk.ogame.gameforge.com.
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D

The post was edited 1 time, last by Blege Ben ().

• Blege Ben wrote:

Tja.... den kan vel gradbøjes....
      Hvis mine kæmpe accs alle bliver samlet i eksempelvis whasat... og jeg har en bette acc der... så betyder det Du skriver at jeg ik må skifte til en anden acc af mine egne...

Hvis jeg eksempelvis har en fleeter, miner og en skod acc som jeg har aktiv før merge...
      Efter merge har jeg en masse tid Eks fordi jeg er på hotel gitterly eller lign... vil derfor fleete... så 3 måneder senere når jeg kommer ud i rl... har jeg kun tid til at mine... må jeg så ikke vmode fleeteren og spille mineren?
      De er alle mine accs... og jeg overholder reglen for konto bytte med de i reglerne skrevet tidsrammer...

Hvis det er nogen kontoer som er blevet merget ind i universet, så vil GF lade dig spille på dem så længe at de ikke har flåde kontakt med dine andre kontoer. Men når konto byt funktionen kommer så vil GF gerne have at du spiller på kun en enkelt konto i universet og giver de andre væk eller sletter dem, fordi det ikke er tilladt at spille på flere kontoer i et univers normalt :)
    • På samme tid....!
      Så længe kun en af de accs i samme lobby er uden for vmode er det ikke multi...
      Korrekt?
      At jeg selv vælger hvilken af mine accs der spilles af mig er mit valg, om det er konto a, b, c.... z er lige møj så længe alke andre konti er i vmode...
      Yo, ho, haul together,
      hoist the colors high.
      Heave ho, thieves and beggars,
      never say we die.

trick or threat I'll take your ress :D