[TOT: 27.948.000] Badmon [PRO ERA] vs. lonley [Klk] (A: 0, D: 27.948.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 27.948.000] Badmon [PRO ERA] vs. lonley [Klk] (A: 0, D: 27.948.000)

Lidt forhastet forsendelse resulterede desværre i en uafgjort, men profitten taler for sig selv :bday:
      Ikke hver dag man spotter Lonley off i mere end 20 min :sniper:

Den 13-09-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Badmon [PRO ERA]

Våben 130% - Skjold 110% - Pansring 130%

Interceptor 580

Forsvarer lonley [Klk]

Våben 100% - Skjold 100% - Pansring 120%

Stor Transporter 31
      Recycler 1.535
      Spionagesonde 12

Efter kampen ...

Angriber Badmon [PRO ERA]

Våben 130% - Skjold 110% - Pansring 130%

Interceptor 580 ( -0 )

Forsvarer lonley [Klk]

Våben 100% - Skjold 100% - Pansring 120%

Stor Transporter 1 ( -30 )
      Recycler 3 ( -1.532 )
      Spionagesonde 0 ( -12 )

Kampen ender uafgjort.

Angriberen mistede i alt 0 enheder.
      Forsvareren mistede i alt 27.948.000 enheder.
      På disse rum koordinater ligger der nu 12.400.000 metal og 7.507.200 krystal.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.
      Angriberen fik ruinmarken.

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: 12.400.000
      Krystal: 7.507.200
      Deuterium: 0
      Angriber lavede en profit på 19.907.200 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: -15.500.000
      Krystal: -9.384.000
      Deuterium: -3.064.000
      Forsvarer tabte i alt 27.948.000 enheder.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.1.7
    • Første tegn på at man har brugt beskidte kneb, er at man ikke poster det.
      bare lige så alle er med vil jeg lave et resume.

General Grievous har kørt dobbelt spil, han har sagt til lonley, at han ville nakke badmon, derfor blev de buddys, samme dag angriber generalenen og badmon lonley.

General Grievous har skrevet til mig, at det altid har været meningen, at lonley skulle ned, så det er virkelig, virkeligt ulækkert, at samme dag de blev buddys, blev han angrebet, magen til ulækkert spil har jeg aldrig nogensinde kendt magen til i min ogame karriere.

jeg troede at plads nummer et skulle være et forebillede og ikke en med urent spil, troligt, at man virkelig skal bruge online tid, for at nakke en, så er man virkelig en dårlig ogamer.

jeg håber de sidder med meget meget grim smag i munden, og jeg håber de tænker over, hvordan de vil forsætte deres virkelige urene spil.
      Q:
      Rip kill:90
      Måner ødelagt:1
    • Som jeg forklarede situationen til Eventyret:
      "Altså planen var at Generalen ville lave AKS med Lonley og co. hvor jeg så kunne trække og backtime fra hans notering. Lidt et low stab, men intentionen var aldrig at anvende buddy liste, eller at han skulle assistere i hittet.
      Spotter så Lonley flytte sin flåde ned til 1:39 på phalanx, og et par timer senere ser jeg en timer på 20min. Hans flåde var lidt for tung, så jeg fløj på hans recs med god succes. Kan så se han stadig er off, i og med han ikke høster noget af ruinmarken, så skriver til Generalen om vi ikke bare skulle afgøre det nu".

"Hvis jeg var i hans position, ville jeg nok også selv have beskyldt buddy abuse. Men det ændre ikke tilfældet at han efterlod sin flåde i 2 timer uden aktivitet, og at første angreb gik igennem uden kontakt til Generalen".

Så er kortene ihverfald på bordet, har været vidne til langt værre strategier her i OGames historie :prikke: :growup:
    • Joey Badass wrote:

Som jeg forklarede situationen til Eventyret:
      "Altså planen var at Generalen ville lave AKS med Lonley og co. hvor jeg så kunne trække og backtime fra hans notering. Lidt et low stab, men intentionen var aldrig at anvende buddy liste, eller at han skulle assistere i hittet.
      generalen havde ham på buddy og angreb ham basta :pille: :pille: :pille: :pille: :pille:
      jeg væmmes ved dig <X :bræk: :bræk: :bræk: :bræk: :bræk: :bræk: :bræk: :bræk: :bræk: :bræk:
      Q:
    • Rolig nu Falcon.

I kørte en personlig IPR krig mod mig, 7 mod 1. Fordi jeg havde lavet et hit hvor jeg brugte 3 ipr + halvdelen af min flåden på et par kolonier til at halvere forsvaret da der ikke var en eneste forsvarsraket. Jeg fløj efter en profit på 3mil+ og fik den.

At Klk så vælger at gå personligt til værks og starte en ipr krig, som sagt 7 mod 1, uden nogen form for profit, i stedet for at lære jeres ally medlem at bygge et par forsvarsraketter, er i min optik det laveste man kan gøre i Ogame. Alle taber, ingen profit, hvad er så meningen ?

Så klap lige hesten med det ulækre spil.

Karma - what comes around goes around.

Jeg forstår udmærket buddy situationen, men lonley lavede en fejl med flåden (da han sikkert ville prøve sig med et blind-hit på mig) og badmon fik som resultat deraf mulighed for at tage den.

Glwrb til lonley (han er vist godt igang) og så vil det være bedst at slå koldt vand i blodet, lærer af de fejl som man har lavet og prøve at undgå dem i fremtiden :)
    • Uanset hvad i så end skriver, ændre det ikke på at i har haft min onlinetid, om I så har brugt den eller ej vil nok altid forblive en gåde.

Ærgerlig måde at lave et All star hit på.

@Eventyret du startede selv med ipr, og skrev efterfølgende at du havde massere af penge og ville glæde dig til en ipr krig, så hvad havde du egentlig regnet med?
    • Du er da hvis helt ude på eventyr igen!
      Hvad har det med sagen at gøre? at vi køre ipr mod dig eller ikke, hold dig til det der bliver skrevet man.
      og selvfølgelig står vi sammen som en alliance, om det så er 30 mod 1, det er derfor man har alliancer.!

Med din holdning er det ufair fordi badmon han angriber mig fordi han har 8 gange så mange points som mig, så skal jeg også sidde og græde på forumet? nej jeg skyder bare igen, fordi jeg ikke er en som sidder bag computeren og græder til store spillere, vi er ikke alle som dig. tyd tyd tyd det er det eneste jeg har hørt når du har åbnet munden, det kan være du skal have besøg igen
      Q:
    • Lonley. trist at du tager det sådan.

Der var engang:

Først smed Mikemike med trusler, så falcon, og så kom du selv på banen, selv jeres nyeste medlem gogo begyndte at skrive.
      Respekt til troldghost, canis og kasseboxen fra Klk for ikke at true med bål og brand, selvom de deltog aktivt i jeres massive ipr angreb.

Jeg rakte enda hånden ud efter du var blevet nakket. Du takkede pænt ja tak til at indstille raket cirkuset, så du kunne genopbygge flåden.

Orker ikke en sørgelig debat. Men Falcon påpeger klamt spil når han / I selv kører et ulækkert spil. Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt.

Jeg skrev enda det var sørgeligt hvis det skulle starte en ipr krig, fordi i ikke kunne acceptere at der var stor profit at hente.
      Ligger jeg flåde bag en masse forsvar er jeg sikker på det nok skal blive fjernet før eller siden.

Der flyves efter profit i ogame, det har der altid gjort og det vil der altid blive gjort.
      Engang imellem får folk ondt i røven og tager det hele personligt.

Og ja, 7 mod 1 bruger jeg de midler jeg har. Det er klart. Aldrig vil jeg lade jer fortsætte jeres vanvittigt klamme stil.

Du kan blive ved med at lukke øjnene og ikke lære noget, det er dit eget valg.

Gameforge vinder, som altid.

-The end

(Jeg valgte at svare da du skrev et spørgsmål, noter venligst der ikke er nogen spørgsmål i denne reply så der er ingen grund til at skrive mere i denne thread, du er velkommen til at pm in-game hvis du har noget på hjertet,)

Edit: Sørgelig tone du kommer med Falcon. Har ikke mere at sige til det.
      Der kommer ikke flere replys herfra.

Tillykke til Badmon med profitten
      Glwrb til Lonley
    • det er da ikke 7 mod 1? du har top 3 på din side åbenbart, lad og ligge points sammen og se hvem der har flest jeg er ikke i tvivl om det er jer, så drop det der 7 mod 1 tjat

du smider selv med ipr og græder over at få ipr igen det kalder jeg for dobbelt moralsk

massivt ipr angreb, jhahahhahahah 30 for at fjerne forsvarsraketter og 5 for at nedlægge dit forsvar, kalder du det massivt ? hahahhahawhahhahahah eventyr er på eventyr sørgeligt
      og tak for ikke flere kommentar fra dig side, du lever jo i drømmeland
      Q:

The post was edited 2 times, last by Falcon ().

• Klammeste spil jeg nogensinde har set. Jeg er ligeglad med hvad der er sket men fy!
      Øhh. Ahh, Falcon du spillede da i Quan ik? Så det her kan umuligt være det klammeste du har set xD
      Det er sku ik så slemt, sikkert nedern, ved jo ikke hvem der har ret.

Glwrb og tillykke med hit.
      2018:
      429 rips nakket. NINJA.
      85 rips nakket. AKS AS#1