[TOT: 3.799.788.000] Goatmeister [SGM] vs. Santino [RELAX] (A: 590.031.000, D: 3.209.757.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 3.799.788.000] Goatmeister [SGM] vs. Santino [RELAX] (A: 590.031.000, D: 3.209.757.000)

Ohøj Q, længe siden :beer: :beer:

Efter en længere pause grundet IRL (en nyfødt baby med ondt i maven og ikke ville sove, samt en flytning, jobsøgning og dødsfald i den tætte familien ) er jeg midlertidig tilbage for klar til at ruske lidt op i relax, så de ikke bliver alt for fede og dovne, Loke og Garfield har begge fået nogle små besøg på deres planeter hvor de bygge rips, men dette er den første (af mange forhåbentlig) store rusketure relax kommer til at opleve fra min side af (JK jeg bliver MD´et 12 steder inden for få nætter RELAX :borg: RELAX :borg: )

Men vi kan lige så godt lege så længe det vare :minigun: :minigun: :beer: :beer:

Enjoy

On 04-09-2018 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker Goatmeister [SGM]

Weapons 180% - Shields 170% - Armour 180%

Light Fighter 500.000
      Battleship 60.100
      Destroyer 28.346
      Battlecruiser 20.277

Defender Santino [RELAX]

Weapons 160% - Shields 140% - Armour 160%

Small Cargo 15.205
      Large Cargo 500
      Light Fighter 13.909
      Recycler 607
      Espionage Probe 680
      Deathstar 307
      Battlecruiser 67

After the battle ...

Attacker Goatmeister [SGM]

Weapons 180% - Shields 170% - Armour 180%

Light Fighter 472.631 ( -27.369 )
      Battleship 56.865 ( -3.235 )
      Destroyer 26.784 ( -1.562 )
      Battlecruiser 19.204 ( -1.073 )

Defender Santino [RELAX]

Weapons 160% - Shields 140% - Armour 160%

Destroyed!

The attacker has won the battle!
      The attacker captured:
      56.434.465 Metal, 47.136.752 Crystal and 25.348.882 Deuterium
      14.108.616 Metal, 11.784.188 Crystal and 6.337.221 Deuterium

The attacker lost a total of 590.031.000 units.
      The defender lost a total of 3.209.757.000 units.
      At these space coordinates now float 985.904.500 metal and 739.617.500 crystal.
      The attacker captured a total of 161.150.124 units.

Debris harvested by the attacker(s):
      880.904.500 Metal and 634.618.000 Crystal
      105.000.000 Metal and 105.000.000 Crystal

Total debris harvested by the attacker(s):
      985.904.500 Metal and 739.618.000 Crystal

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 702.855.581
      Crystal: 601.624.940
      Deuterium: -7.838.897
      The attacker(s) made a profit of 1.296.641.624 units.
      The attacker(s) won a total of 351.686 honour points.

Summary defender(s)

Metal: -1.688.760.081
      Crystal: -1.341.241.940
      Deuterium: -340.905.103
      The defender(s) lost a total of 3.370.907.124 units.
      The defender(s) won a total of 78.304 honour points.

Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7

GLwRB det klare du hurtigt med dine miner :beer: (jeg kommer gerne igen når du er klar :minigun: :loli: )
      og ofc ØFØF
    • Flot flot og det glæder mig MEGET du ikke bare hopper tilbage i FM
      kedeligt med problemer IRL men godt du er oven på igen :) !
      når du ikke (sorry) bruger cartel taktikken og hopper direkte tilbage i FM har du min respekt for hittet

op på hesten igen satino heldigvis fik han ikke dine 5k rips også :O ! :loli:
    • For Satan Makker, jeg var sikker på Santino baitede dig, så gad jo ikke sende deu hen og flyve med.. Jeg sov godt, men gik glip af en masse profit, men det er fint, du trængte til et starts boost!

GLwRB Santino, heldigvis ikke alt du ejer, der er stadig den lille flåde tilbage <3
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • N1xorn3m3s7s wrote:

Flot flot og det glæder mig MEGET du ikke bare hopper tilbage i FM
      når du ikke (sorry) bruger cartel taktikken og hopper direkte tilbage i FM har du min respekt for hittet

Cartel spiller ikke i Quantum.. Tror du forveksler os med nogle andre..
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Al Capone wrote:

N1xorn3m3s7s wrote:

Flot flot og det glæder mig MEGET du ikke bare hopper tilbage i FM

Cartel spiller ikke i Quantum.. Tror du forveksler os med nogle andre..
      Capone gamle dreng, N1x siger heller ikke at Cartel spiller derinde, han siger blot at Geden bruger det der i manges øjne kaldes Cartel-Taktik!

I har formået at få opkaldt en spillestil efter jer, det er alligevel en achievement! (Tror i kan takke LCM for at det går ud over jer <3)

Og så skal det da lige siges, det kan godt være Cartel navnet ikke bliver brugt i Quan, men der er en del Cartel spillere der hygger i Quan! :)
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • "Man skal høre meget før ørerne falder af...." ked af at sige det, men der var allerede patent på denne spillestil, så vi kan desværre ikke tage kreditten for den ;)
      MEN... det er jo en del af spillet, så derfor skal man jo stadigvæk FS, ikk :pille:
      Videre imod nye mål.....
    • Var ikke min mening at fornærme - men som den unge gavtyv jeg er har jeg svært ved ikke at fyre en kæk kommentar eller 2 af fra tid til anden ;)

men jo bestemt skal man FS og det er en smart taktik som vi ser i posten her! det er tydeligt :D
      men der er da 6 i FM ud af 8 spillere :D i cartel (stats fra mmoprg)
    • Joeh men at være i FM er vel én ting.. Der er jo ikke meget taktik over at være i perm FM.. At hoppe ud af FM, lave et lyn-angreb og så gå retur i FM er en anden ting :)
      Der kan jeg nævne en anden specifik flok spillere, hvor den etikette ville være mere gangbar..

Men nok om det.. Igen - Lækkert hit ged! Og glwrb Santino!
      "You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun"

Send gerne en privatbesked for kontakt
    • Hello geden, Ja jeg undrede mig godt nok over at du var så længe om at poste, det tydede jo på du bare var på besøg en enkelt gang i dette halvår også.

Ja sådan er det med fs engang imellem, dem som skal have forklaring har fået den, og så må jeg jo bare ud og raide mere igen... et par hundrede mill om dagen, så det snart rb jo.. :D

Mine miner fejlet intet nej, det er dejligt at falde tilbage på.

Brug nu de lånte ress godt, jeg forventer at de snart er tilbage hvor de hører hjemme :D i Relax.