[TOT: 9.601.518.000] Citronen [M_N] vs. Maggi [O_X] (A: 2.784.687.000, F: 6.816.831.000)

• Almindelig

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• JoeKing wrote:

Abracadabra wrote:

Er der ikke en liste man kan se f.eks top 10 af store acc i dk ?
      Ja vi håber da de kommer tilbage, og lader spillet tale frem for ord man ved bare er tyreshit
      Jo da... Troede alle kendte infuza

Lækkert hygge hit, kom med nogle flere ^^
      Hey Joe (godt at se dig tilbage)
      Gør "vi" også og det giver et ok overblik, men data er gammel og derfor bruger jeg mmorpg..
      Men ja ville være fedt med lidt flere hits :)
    • Citronen wrote:

Ragni442 wrote:

Ja, vi er trætte af hvordan Citronen behandler spiller i Orion, holder dem nede uden det er profitten/tiden værd. Vi havde endelig skaffet en server, hvor at der var respekt og man kunne sige GF bag efter. men nu? Det er kun Citronen man ser aktiv og prøver altid at komme ud med lort, som f.eks. at der ikke var login fejl og det blot var mig som var et lille barn ( selv efter at jeg sender et screen-dump af Erikfyr's og min chat omkring dette )
      Men han blev ved med at holde fast i at jeg lyver?
      Hvorfor så stille sig tilbage og godtage dette?

Hvis du bliver svinet til, sætter du dig så tilbage og tager imod det?
      Jeg gider ikke, så vil jeg heller give igen af samme skuffe :)
      Ja, vi er trætte af hvordan Citronen behandler spiller i Orion, holder dem nede uden det er profitten/tiden værd. Dette må meget gerne uddybes, da jeg ikke angriber uden profit og slet ikke uden grund.. Hvis det var tilfældet ville der jo ikke være nogen af Jer tilbage :) Vi havde endelig skaffet en server, hvor at der var respekt og man kunne sige GF bag efter. Hvem er vi maggi?? Du har jo ikke været aktiv på serveren i lang tid og når du så endelig får en konto der har noget value, så smider du den væk som sædvanligt, den var meget bedre passet af CB! (du viste da at jeg ville angribe igen, efter du fik flåden tilbage, og alligevel valgte du ikke at fs og var off i mange timer)!. men nu? Det er kun Citronen man ser aktiv (enig) og prøver altid at komme ud med lort, som f.eks. at der ikke var login fejl og det blot var mig som var et lille barn ( selv efter at jeg sender et screen-dump af Erikfyr's og min chat omkring dette )Men han blev ved med at holde fast i at jeg lyver? Gjorde blot opmærksom på at jeg og flere andre ikke havde problemer!
      Hvorfor så stille sig tilbage og godtage dette? Tag det med GF/GO!

Jeg gider ikke, så vil jeg heller give igen af samme skuffe - Skal vi ikke tage det i spillet?

Du angriber ikke uden profit, og uden grund?

Tja, du angreb jo mig 2 gange, selv om jeg flyttede min flåde, den kamp har vi jo aldrig set kamprapporten for, men det er jo nok fordi at du reelt mistede ressourcer på det, men det er jo endnu et bevis på at du fortæller et på forum, og opførsel in-game er noget andet.

Og Damuwin har jo aldrig fået lov til at bygge noget der minder om et forsvar, det har du jo sørget for, KLADK droppede spillet efter en behandling fra dig af, og der er mange andre som du har farmet stort, så er der CAS1973 som stoppede efter at du ville udradere hans forsvar/flåde (profit eller ej, du var ligeglad), og deter bare for at nævne nogle få.

Da vi var i alliance sammen, der spionerede du jo jævnligt, det er også en af de ting der viser at du ikke er til at stole på, og der er yderligere ting der understøtter denne påstand.

Jeg har ikke droppet Ogame/Orion, men jeg prioriterer min tid som det passer mig.

Hvis du skriver ingame, så husk lige på indlæg nr. 27, det står ved magt!
    • Kbh_36 wrote:

Citronen wrote:

Ragni442 wrote:

Ja, vi er trætte af hvordan Citronen behandler spiller i Orion, holder dem nede uden det er profitten/tiden værd. Vi havde endelig skaffet en server, hvor at der var respekt og man kunne sige GF bag efter. men nu? Det er kun Citronen man ser aktiv og prøver altid at komme ud med lort, som f.eks. at der ikke var login fejl og det blot var mig som var et lille barn ( selv efter at jeg sender et screen-dump af Erikfyr's og min chat omkring dette )
      Men han blev ved med at holde fast i at jeg lyver?
      Hvorfor så stille sig tilbage og godtage dette?

Jeg gider ikke, så vil jeg heller give igen af samme skuffe :)
      Ja, vi er trætte af hvordan Citronen behandler spiller i Orion, holder dem nede uden det er profitten/tiden værd. Dette må meget gerne uddybes, da jeg ikke angriber uden profit og slet ikke uden grund.. Hvis det var tilfældet ville der jo ikke være nogen af Jer tilbage :) Vi havde endelig skaffet en server, hvor at der var respekt og man kunne sige GF bag efter. Hvem er vi maggi?? Du har jo ikke været aktiv på serveren i lang tid og når du så endelig får en konto der har noget value, så smider du den væk som sædvanligt, den var meget bedre passet af CB! (du viste da at jeg ville angribe igen, efter du fik flåden tilbage, og alligevel valgte du ikke at fs og var off i mange timer)!. men nu? Det er kun Citronen man ser aktiv (enig) og prøver altid at komme ud med lort, som f.eks. at der ikke var login fejl og det blot var mig som var et lille barn ( selv efter at jeg sender et screen-dump af Erikfyr's og min chat omkring dette )Men han blev ved med at holde fast i at jeg lyver? Gjorde blot opmærksom på at jeg og flere andre ikke havde problemer!Hvorfor så stille sig tilbage og godtage dette? Tag det med GF/GO!

Jeg gider ikke, så vil jeg heller give igen af samme skuffe - Skal vi ikke tage det i spillet?

Tja, du angreb jo mig 2 gange, selv om jeg flyttede min flåde, den kamp har vi jo aldrig set kamprapporten for, men det er jo nok fordi at du reelt mistede ressourcer på det, men det er jo endnu et bevis på at du fortæller et på forum, og opførsel in-game er noget andet.

Og Damuwin har jo aldrig fået lov til at bygge noget der minder om et forsvar, det har du jo sørget for, KLADK droppede spillet efter en behandling fra dig af, og der er mange andre som du har farmet stort, så er der CAS1973 som stoppede efter at du ville udradere hans forsvar/flåde (profit eller ej, du var ligeglad), og deter bare for at nævne nogle få.

Da vi var i alliance sammen, der spionerede du jo jævnligt, det er også en af de ting der viser at du ikke er til at stole på, og der er yderligere ting der understøtter denne påstand.

Jeg har ikke droppet Ogame/Orion, men jeg prioriterer min tid som det passer mig.

*zip Der er slet ikke hold i noget af det du skriver, og du udstiller jo dig selv som en kværulant af de store.. Du skulle prøve at holde dig til hittet, og hvis du endelig vil gøre det til et forsøg på personlig hetz, så skriv facts, du faktisk kan dokumentere/ få bekræftet!!
      I slynger om Jer med alle mulige beskyldninger og kommentarer, men mangler stadig at bare én bekræfter noget af det i skriver... Kom nu ikke med alle mulige undvigende svar, men facts.

Tja, du angreb jo mig 2 gange, selv om jeg flyttede min flåde, den kamp har vi jo aldrig set kamprapporten for, men det er jo nok fordi at du reelt mistede ressourcer på det, men det er jo endnu et bevis på at du fortæller et på forum, og opførsel in-game er noget andet. Hvordan skulle jeg kunne fremvise en kamprapport, når jeg trak da du kom online = ingen kamp ...! *zip
      Se vedhæftede billede af din konto og fortæl mig hvornår dette skulle have fundet sted:

Og Damuwin har jo aldrig fået lov til at bygge noget der minder om et forsvar (jeg angriber damu en gang i mellem, når han er for sløset, men aldrig uden rimelig profit - den respekt har han og fortjener den), det har du jo sørget for, KLADK droppede spillet efter en behandling fra dig af(skrev en del med kladk, og han stoppede ikke pga mig. Lavede et angreb på ham og thats it - han er pt. udstationeret på Grønland, og følte ikke at tiden var til at spille ogame, så hvor du har din påstand fra tjaa...!?), og der er mange andre som du har farmet stort, så er der CAS1973 som stoppede efter at du ville udradere hans forsvar/flåde (profit eller ej, du var ligeglad), og deter bare for at nævne nogle få.(CAS truede mig, længe før jeg blev "stor" nok til at kunne svare igen. Da jeg så fik rimelig flåde, stoppede han inden jeg kunne tage ham - ØV!!!)

Men er det ikke mudderkastning nok for nu kbh?? Synes du skulle komme tilbage i spillet og tage kampen op - Som du siger: Pax Aud Victoria (pax er væk så??).

2.7 Flaming (Tilsvining) af andre er forbudt. Warn givet - Al Capone
      Images
      • kbh løgn.PNG

110.56 kB, 863×929, viewed 32 times

The post was edited 4 times, last by Al Capone ().

• Tja, du angreb jo mig 2 gange, selv om jeg flyttede min flåde, den kamp har vi jo aldrig set kamprapporten for, men det er jo nok fordi at du reelt mistede ressourcer på det, men det er jo endnu et bevis på at du fortæller et på forum, og opførsel in-game er noget andet. Hvordan skulle jeg kunne fremvise en kamprapport, når jeg trak da du kom online = ingen kamp ...! (synes du er lidt af en klovn når du skiver dette!)

Du trak efter 1. forsøg, kun for at angribe igen, selv om alt var fjernet gennemførte du angreb nr. 2.

Men nu viser du dit sande væsen, det var det jeg gerne ville have frem i lyset, så de andre kan se hvordan du reelt er.

Men at kalde mig klovn, klaphat og løgner?? Det fortæller mere om dig end det gør om mig.

Men du glemmer vist at du "gav" mig 8 sekunder til at flytte min flåde ved angreb nr. 2 den nat, men nååååh nej, det skete jo ikke VEL?
      Så det forsvar der forsvandt, det var fordi jeg solgte det? eller hvad?
      Gad ellers godt at se hvad det har kostet i Deut at angribe med den mængde skibe over den afstand (2 gange)

The post was edited 1 time, last by Kbh_36: Tilføjet ekstra tekst. ().

• Skal vi ikke bare lade disse 2 screenshots fortælle hvem der er løgneren her? (kig omkring d. 7/7-18)
      Fandt også denne API i kamp rapporten: cr-dk-115-19e609e19b5b7dd21285c5eddb1007a670ad4dc9
      Jeg kan bare ikke konvertere den.
      Images
      • Citronen.png

42.82 kB, 1,106×245, viewed 30 times
      • KBH.png

41.45 kB, 1,098×248, viewed 26 times

The post was edited 1 time, last by Kbh_36: indsat dato + API ().

• Da jeg ikke kan få API til at virke, så er der screenshot af kamprapporten her.
      (undskyld jeg bruger paint til at underbygge min løgnhistorie, denne kamp har jo aldrig fundet sted, så det er jo bare et latterligt forsøg på bagvaskelse begået af klaphatten/klovnen/lystløgneren :) )
      Images
      • Citronen - kamprapport.png

233.72 kB, 704×1,011, viewed 52 times
    • Kbh, damuwin fik heller aldrig lov til at bygge noget der ligner forsvar i Quantum pga. mig og gætter på grunden har været den samme i Orion som i Q, han var simpelten alt for lækker at angribe og havde altid en masse lækre ressourcer liggende :)

Jeg synes du har valgt forkert spil, da du tydeligivs har misforstået idéen med spillet. Jo man kan sagtens spille fredfyldt og hygge sig uden at genere andre, men du skal sku da ikke forvente alle andre gør det samme imod dig.
      Vi er nogle der spiller for at raide og angribe andre, og synes det andet er pissekedeligt, men jeg kan love for at de færreste gør det udelukkende for at ødelægge andres spil men kun for at forbedre sit eget og få flere ressourcer til at opbygge sin konto.
      Og når en for mig, ligegyldig københavner, ligger inde med flere millioner ressourcer tæt på ubeskyttet så kan jeg love for jeg er ligeglad med hvor ked af det du bliver og hvor synd du synes det er. Så kom i gang, beskyt dig selv eller evt. sælg deut til de farlige spillere i Orion (der kan ikke være flere) så du måske kan spille i fred.
      Men for guds skyld stop det tuderi.
    • Dette har intet med ikke at spille spillet, men derimod vise at en person kan opføre sig på 2 forskellige måder, den synlige i forum, og den usynlige via PM.

Lige så snart han bliver presset på sine egne udsagn, så bliver man kaldt alt muligt specielt in-game.
      Klaphat af de store. (tja, fodbold har ikke min interesse, så pas)
      Løgner (og han tilføjer noget i stil med: så skriv facts, du faktisk kan dokumentere/bekræfte) Det har jeg gjort, men det har han så ikke svaret på her
      Klovn uden evner (At blive nr. 6 på en server og blive opfattet som den største trussel, det er sq godt gået af en klovn uden evner)
      Kværulant (måske, det er måske også bare fordi jeg påpeger at han ikke spiller som han fortæller officielt)
      Den store (host host lille) kbh (da han ikke har set mig, så kan han jo reelt ikke udtale sig, men hvor små må Gardere være? (bippere og badedyr var brugt til at inddele efter (intern joke hos LG.)
      Hykler (det er så et af de ord han ikke kendte men brugte om mig.

Jeg kunne nok blive ved, men han bliver nok bare mere umoden (sur) end han er nu. ;)
    • Den sekunderer jeg HLS, med alle de dødstrusler jeg fik som GA på Discord xD

Glæder mig til at se hvad der sker ingame i Orion, brødet er ved at hæve og snart skal der satme bages noget kamp!

Så må vi se om folk bare har mudder i mundvigende eller rent faktisk kan arbejde med flåderne ingame ;)

GLwRB Maggie
      Bikermus

Vi ses derude blandt stjernerne!
    • Bikermus wrote:

Den sekunderer jeg HLS, med alle de dødstrusler jeg fik som GA på Discord xD

Glæder mig til at se hvad der sker ingame i Orion, brødet er ved at hæve og snart skal der satme bages noget kamp!

Så må vi se om folk bare har mudder i mundvigende eller rent faktisk kan arbejde med flåderne ingame ;)

GLwRB Maggie
      Får du ikke stadigvæk trusler på disc? :D

Veni, vidi vici !!
    • Bikermus wrote:

Den sekunderer jeg HLS, med alle de dødstrusler jeg fik som GA på Discord xD

GLwRB Maggie
      Er bange for at der er dømt fm fra kbh og maggi, men de har da taget kampen op på forum :)
      Kunne være sjovt, hvis de virkelig gjorde en indsats og samlede alle i deres alli til et opgør - Det ville klæde vores lille uni!