Taurus er gået fallit

• Taurus er gået fallit

Ja fallit er vel meget passende på hvordan Taurus er nu, highscore oversigten siger 92 spillere tilbage, hvis man så fjerne folk i ferie og inaktive folk, så er der vel omkring de 30 spillere tilbage i Taurus, som jo da kun er små tre måneder gammel.
      jeg kan vitterligt ikke forstå, at der ikke snart bliver gjort noget fra GF's side, jeg går da ud fra at der fra det danske team's side bliver sendt en masse afsted til GF, da der jo er mange folk her inde der brokker sig / er bekymret over udviklingen i Ogame.
      Syntes ihvertfald Ogame bevæger sig i en helt forkert retning lige pt. og der er dælme ikke meget ved at spille et spil, hvor der kun er sølle 5-6 flåder at gå efter, da resten jo er miner folk.
      Citat fra de unge mødre:

"Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: "Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto."

• Det uni var født dødt tbh, de andre unis der kom inden for få ugers mellemrum (før og efter). Har meeeget bedre specs i form af hvor man stiger hurtigst.. et 4x uni kan simpelthen ikke hamle op med 3 styks 7x unis.
      Men ja, det er vel også GF's skyld, hvis nu de lavede et uni hvert år, ville alle registrere sig (flere) fordi at hvis de ikke kommer med for starten går der endnu et år før et uni kommer..
      Det var derfor Pegasus og Quan gik godt med aktiviteten, ja, pegasus fik lidt aktivitetsproblemer pga. Kaio's overlegenhed, men man må indrømme Quan har den højeste vedvarende aktivitet pt. Der er også Mizar, men de er et merged uni så det er noget andet.

Min mening.
      2018:
      429 rips nakket. - 1 hit.
    • Da Taurus startede tog det næsten en uge før antallet af spillere nåede 100; som Sidekick siger var der ikke mange der gad starte i et 4x uni når Sirius kun var en måneds tid gammel.

Taurus kunne gå hen og blive starten på en ny form for ogame, i stedet for mmo kan vi alle få vores eget uni og spille farm simulator :loli: